Christian? Die eerder vanmorgen onstream werd afgezeken door Johan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Van de vier RCO-ers die Alsido voor zaterdag geregeld heeft zijn er maar twee die dat ooit eens eerder gedaan hebben. Verder zal Christian ook weer van de partij zijn
Is dat Jolanda van Bronmagazine?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:33 schreef Disana het volgende:
De dochter van RicharT komt mee, die mogen ze ook aan het werk zetten volgens Liesbeth. Die ken dan poetsen toch, zegt Jolande. Ja, ja, antwoordt Liesbeth.
Dat zou ik niet weten, ik weet alleen van een Angela van dat magazine.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:09 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Is dat Jolanda van Bronmagazine?
Aan het beeld te zien vinden ze de streamers nog steeds niet lief.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
Wat is het trouwens stil, nog steeds buiten en zenders af?
Een Angela en een Corrie en misschien nog wel meer die onder het zelfde account zitten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, ik weet alleen van een Angela van dat magazine.
Wat is het trouwens stil, nog steeds buiten en zenders af?
Ook dat. Ik denk dat ze gewoon keihard worden uitgelachen:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk eerder dat je als partij schade oploopt als je daar in de bunker gezien wordt.
Angela vertelde mij een keer dat ze allemaal een variatie op de naam BRONmagazine hadden, dat zij dus altijd BRONmagazine was. Maar misschien verzon ze dat maar, want het is wel een feit dat ze er bijna altijd is en dat lijkt me best veel voor een mens.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Een Angela en een Corrie en misschien nog wel meer die onder het zelfde account zitten.
Begrijp ik het nou goed steeds, zijn er nog helemaal geen politici uitgenodigt???quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook dat. Ik denk dat ze gewoon keihard worden uitgelachen:
Ja natuurlijk willen wij met Vlemix debatteren in een bunker! En dan ophangen en op de grond rollen met buikpijn van het lachen. Of ze denken dat het een prank call is van de partijsecretaris.
Ze zitten met meerdere onder zelfde account.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Angela vertelde mij een keer dat ze allemaal een variatie op de naam BRONmagazine hadden, dat zij dus altijd BRONmagazine was. Maar misschien verzon ze dat maar, want het is wel een feit dat ze er bijna altijd is en dat lijkt me best veel voor een mens.
Ach ja Liesbeth, zet je zender maar weer af. Kunnen we niet horen hoe hard je werkt.
Liesbeth is al weer een kwartiertje met een privé-gesprek aan de telefoon.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:27 schreef Disana het volgende:
Ach ja Liesbeth, zet je zender maar weer af. Kunnen we niet horen hoe hard je werkt.
De beoogde gesprekleider is pas vanaf donderdag weer bereikbaar maar Liesbeth heeft 'm gemaild. En als Liesbeth iemand gemaild heeft ...... dan hoor je er in de regel nooit meer wat van.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed steeds, zijn er nog helemaal geen politici uitgenodigt???
Ja maar het begin kregen we nog mee, het was een gesprek met Studio 21 en ze had met de ex-baas van de belster aan tafel gezeten tijdens een diner en het was een sympathieke man. Het was iets met de SMA (Sales Management nogwat). Toen zei Liesbeth 'maar goed' en pal daarna hoorden we niets meer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Liesbeth is al weer een kwartiertje met een privé-gesprek aan de telefoon.
Ze hebben het gisteravond allemaal geregeld, de blommekes en de tafels en een paar microfoons, komt allemaal goed. En die politici en een goede gespreksleider komen dan vanzelf wel lijken ze te denken.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou goed steeds, zijn er nog helemaal geen politici uitgenodigt???
Zoiets moet weken van te voren vast gelegd worden. niet op laatste nippertje met 1 telefoontje van kom je wel of kom je niet.
Meestal moet er ook nog een schriftelijke bevestiging wezen lijkt mij.
Ik vertel je toch dat Angela zei van niet? Dat was mijn hele punt. Of het waar is, betwijfel ik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze zitten met meerdere onder zelfde account.
Dat had ik niet eens meegekregenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
De beoogde gesprekleider is pas vanaf donderdag weer bereikbaar maar Liesbeth heeft 'm gemaild. En als Liesbeth iemand gemaild heeft ...... dan hoor je er in de regel nooit meer wat van.
Ik ook niet, maar het plan was goedquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
Liesbeth claimt van wel, maar ik heb er een hard hoofd in. Ben toevallig zelf al weken bezig met het plannen van een lullig interview met Van Gijzel en dat gaat al over zoveel bureaucratische schijven dat je er helemaal horendol van wordt.
Een bevestiging, een programma, een persbericht ... Niks is er volgens mij. Laat staan dat er lijsttrekkers komen. Ik zie het iig niet gebeuren.
Het is wel weer een hoop tijd die niet gestoken wordt in het verder ontwikkelen van SV.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het plan was goedEr was tenminste eens een plan, voorwaar al een hele vooruitgang!
o oke disana hahhaquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vertel je toch dat Angela zei van niet? Dat was mijn hele punt. Of het waar is, betwijfel ik.
Ja nou, ik vertel wat ze mij zei en dan ga jij het nog een keer herhalenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o oke disana hahhaniet boos worden op me hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |