Stay away from heavenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan realiseert zich dat hij de monorail er niet van vandaag op morgen doorheen krijgt.
Ook komt Death End Park Necropolis Staiway To Heaven weer om de hoek kijken.
Die lokte het ook wel uit, die weet wel hoe je domme mannen bespeelt zodat je dingen gedaan krijgt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren toen ik zag hoe onder de indruk Alsido was van de XL dame. Zoals hij haar even stevig vast pakte en tegen zich aan drukte.
Wel heel leuk, dan wordt Liesbeth jaloers en hebben wij mooie een streamquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Die lokte het ook wel uit, die weet wel hoe je domme mannen bespeelt zodat je dingen gedaan krijgt.
Lijkt me niet, ik zie daar niet veel spanning zitten. Veel leuker zou het zijn als er nieuwe, capabele medewerkers aan de slag zouden gaan. Ik denk dat je dan heel wat jaloezie en tegenwerking te zien zou krijgen bij Alsido en Liesbeth.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wel heel leuk, dan wordt Liesbeth jaloers en hebben wij mooie een stream
Met Eline?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:40 schreef Disana het volgende:
hij heeft het privé nu effe moeilijk...
Remote Camera Operator.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:44 schreef Laysa het volgende:
Het is best wel warrig
en wat is een RCO???
De oma van Eline is overleden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:56 schreef Disana het volgende:
Een ziek familielid. Ik kende de uitdrukking niet, maar dat familielid 'ligt slecht'.
Dit is Marianne aan de foon. Zij kreeg gisteravond 5 bans.quote:
Dus iedereen heeft zijn telefoonnummer?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is Marianne aan de foon. Zij kreeg gisteravond 5 bans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |