quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:18 schreef Pearlbitch het volgende:
10.17 uur einde ontbijtshow.
Johan: "Hij duurde iets korter, maar het nieuws was op."
Gouda koopt tuig af...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Uit het SV Ontbijtnieuws:
[ afbeelding ]
Lijsttrekker van de Partij voor de Toekomst: "Ik heb er wel een mening over, maar die houd ik voor me."![]()
Ja, daar trek je de kiezer mee, Johan.
Ik heb wel vaker de indruk gehad dat Johan het slecht trekt dat niet alle TBO-medewerkers automatisch voor SV zijn gaan "vrijwilligen"quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Johan baalt dat hij Dementor niet in zijn crew heeft. Dat merk je vooral op het eind.
Troosteloos.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:30 schreef tonja het volgende:
Een typerend beeld
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:30 schreef tonja het volgende:
Een typerend beeld
[ link | afbeelding ]
Ik heb het idee dat je er nu al helemaal klaar voor zit, hè sadist..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Troosteloos.
Vanavond Vraag maar Raak met Alsido?
Die indruk heb ik niet zo, maar dat hij Dementor er graag bij had gehad is wel duidelijk, en ergens voelt hij ook wel, door Dementors kritiek, dat hij aan Alsido en Liesbeth niet bepaald de beste krachten heeft. Ik denk dat dat steekt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker de indruk gehad dat Johan het slecht trekt dat niet alle TBO-medewerkers automatisch voor SV zijn gaan "vrijwilligen"
quote:
Hebben de lijsttrekkers überhaupt al toegezegd?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:44 schreef Pearlbitch het volgende:
Voor het lijsttrekkersdebat in de Bunker wil Johan een professionele audioman hebben.
Gelukkig weet Liesbeth een hele goeie...
Johan zit opgesloten in zijn eigen belevingswereld. Het gaat er bij hem maar niet in dat er geen hordes vrijwilligers staan te popelen om zijn project te ondersteunen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Die indruk heb ik niet zo, maar dat hij Dementor er graag bij had gehad is wel duidelijk, en ergens voelt hij ook wel, door Dementors kritiek, dat hij aan Alsido en Liesbeth niet bepaald de beste krachten heeft. Ik denk dat dat steekt.
Ik vermoed dat Alsido zich vanavond gaat drukken als er ook maar de kleinste kans toe is. Maar ik zit er ook klaar voor
Niet mierenneuken over bagatelletjes, Cc. Het gaat om de grote lijnen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hebben de lijsttrekkers überhaupt al toegezegd?
Je hebt gelijk. Het gaat om de grote lijn van A naar B ... de MONORAIL!!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Niet mierenneuken over bagatelletjes, Cc. Het gaat om de grote lijnen.
Ik heb er in elk geval niets over gehoord. Geen telefoontjes, geen lijst, niets. Het kan hooguit zijn dat hij ze tijdens dat debat al heeft gestrikt, maar ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Niet mierenneuken over bagatelletjes, Cc. Het gaat om de grote lijnen.
Alweer een andere naam. Handy.quote:
Er is helemaal geen 'starway to heaven', hij sprak het verkeerd uit. En inderdaad, hij verzint ze waar je bij staatquote:
Dat dacht ik gisteren toen ik zag hoe onder de indruk Alsido was van de XL dame. Zoals hij haar even stevig vast pakte en tegen zich aan drukte.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:00 schreef Jian het volgende:
Ik keek net naar Alsido en Liesbeth, die blikken ... en ineens wist ik het, ze neuken
Stay away from heavenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan realiseert zich dat hij de monorail er niet van vandaag op morgen doorheen krijgt.
Ook komt Death End Park Necropolis Staiway To Heaven weer om de hoek kijken.
Die lokte het ook wel uit, die weet wel hoe je domme mannen bespeelt zodat je dingen gedaan krijgt.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren toen ik zag hoe onder de indruk Alsido was van de XL dame. Zoals hij haar even stevig vast pakte en tegen zich aan drukte.
Wel heel leuk, dan wordt Liesbeth jaloers en hebben wij mooie een streamquote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Die lokte het ook wel uit, die weet wel hoe je domme mannen bespeelt zodat je dingen gedaan krijgt.
Lijkt me niet, ik zie daar niet veel spanning zitten. Veel leuker zou het zijn als er nieuwe, capabele medewerkers aan de slag zouden gaan. Ik denk dat je dan heel wat jaloezie en tegenwerking te zien zou krijgen bij Alsido en Liesbeth.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wel heel leuk, dan wordt Liesbeth jaloers en hebben wij mooie een stream
Met Eline?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:40 schreef Disana het volgende:
hij heeft het privé nu effe moeilijk...
Remote Camera Operator.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:44 schreef Laysa het volgende:
Het is best wel warrig
en wat is een RCO???
De oma van Eline is overleden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:56 schreef Disana het volgende:
Een ziek familielid. Ik kende de uitdrukking niet, maar dat familielid 'ligt slecht'.
Dit is Marianne aan de foon. Zij kreeg gisteravond 5 bans.quote:
Dus iedereen heeft zijn telefoonnummer?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is Marianne aan de foon. Zij kreeg gisteravond 5 bans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |