Arme Johan.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:13 schreef Noek het volgende:
Het is wel echt dwamalama tijd!
Prachtige serie dit. Het pakt me echt.![]()
Got it!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:15 schreef Laysa het volgende:
Ik krijg het plaatje nie goed nie....Solly
Onze Star Reporter.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
Er ia bewijsmateriaal vernietigd. De auto die gistermiddag nog volgeplakt was, heeft nu enkel een paar lelijke plekken, achtergelaten door stickerlijm.
Heb ´m op de foto gezet, zal ´m straks even uploaden.
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
Er ia bewijsmateriaal vernietigd. De auto die gistermiddag nog volgeplakt was, heeft nu enkel een paar lelijke plekken, achtergelaten door stickerlijm.
Heb ´m op de foto gezet, zal ´m straks even uploaden.
Ze heeft ook nog meer dan 1000 achterstallige mailtjes te beantwoorden zei ze gisteren. Ik neem aan dat ze daar gister de hele avond mee bezig geweest is maar daar nog lang niet klaar mee is.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth gaat vandaag niet op de chat. Ze heeft het wel even gehad, zegt ze tegen de dame die bij haar op kantoor zit.
Las vanmorgen dat ze mailbom had gekregen.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog meer dan 1000 achterstallige mailtjes te beantwoorden zei ze gisteren. Ik neem aan dat ze daar gister de hele avond mee bezig geweest is maar daar nog lang niet klaar mee is.
Misschien moet iemand haar even vertellen dat ze die niet hoeft te beantwoorden?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat ze mailbom had gekregen.
Is dat zo?quote:
Sterkte.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
Als ik klaar ben met werken, fiets ik sowieso richting PS, want op bezoek bij mijn broer wiens rottweiler morgen een spuitje krijgt (![]()
) .
We willen een glimmende dure auto met stickers zien.quote:Ik zal mijn camera meenemen, want deze pic is natuurlijk een deceptie. Dat snap ik ook wel.
En de auto's, de stoeptegels, de verkeerslichten enz.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:59 schreef Jian het volgende:Die stickers op die auto's, geweldig wat een klucht
![]()
Gewoon Liesbeth even langs die auto's sturen, die maakt die stickers zo weer weg ...
Hij bedoelde Twiki?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:27 schreef Disana het volgende:
Janbakker vraagt in de chat of dit de ex van Copycat is. Er lopen in de verte wat mensen met dozen te slepen dus het is niet te zien wie hij bedoelt.
Geen idee, de mensen liepen te ver weg.quote:
Ja, hij doelde op Twiki. Wat een nono die Jan zeg.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
Geen idee, de mensen liepen te ver weg.
Met veel bombarie komt LS de chat in. Als toevallig bq aan het posten is. Iedereen negeert hem.
Ja die Jan lijkt me niet de slimste. Wat deed hij dan in het paleis, ik hoorde dat hij er wel eens was geweest.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, hij doelde op Twiki. Wat een nono die Jan zeg.
Viel heul niet op hè?
Dat zegt hij ja. Ook dat hij Cc ontmoet heeft bij het eindfeest van de Bunker. Cc heeft echter geen idee wie hij is.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:45 schreef Disana het volgende:
Ja die Jan lijkt me niet de slimste. Wat deed hij dan in het paleis, ik hoorde dat hij er wel eens was geweest.
Dat zou toch gewoon waar kunnen zijn?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, hij doelde op Twiki. Wat een nono die Jan zeg.
Cc en Twiki.......sure.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou toch gewoon waar kunnen zijn?
Zoek je ruzie?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou toch gewoon waar kunnen zijn?
Het ligt niet aan hem, het ligt aan mij.quote:
Tja, ze zei ook dat ze dol op koken is.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
Liesbeth werd gisteren gevraagd waarom ze niet aankomt terwijl ze toch zo vaak patat eet. Haar antwoord was dat ze tussendoor niet snoept.
Nu zie ik haar het ene na het andere snoepje nemen
Wat is er mis met jou?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ligt niet aan hem, het ligt aan mij.
Ze kookt ook vaak in SV maar dat is nooit in beeld vertelde ze. Nou zie ik die mensen daar toch al weinig eten, laat staan gewone maaltijden.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ze zei ook dat ze dol op koken is.
Ik ben een Tweeling, die zijn moeilijk. En hebben noten op hun zang.quote:
Owke ff doenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Moet je een andere link proberen op een van de oudere topics
Ha! Vertel mij wat: ik ben maagd met ascendant leeuw. Een veel moeilijker mens zul je niet gauw treffenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een Tweeling, die zijn moeilijk. En hebben noten op hun zang.
Ze laat zich maar wat graag graag informeren over wat er over haar wordt geschreven, lijkt het.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:46 schreef Marrije het volgende:
Toch maar goed dat Liesbeth het virtuele en normale leven zo goed van elkaar kan scheiden
Ja want die iemand heeft iets met psychologie. Maar ze kan niet inloggen want ze is haar wachtwoord kwijt, terwijl de hele chat riep 'kom maar op!'.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Liesbeth heeft nu iemand die haar op de chat gaat verdedigen en die nog erger is dan Jaap?
Ze kan haar ww opvragen, althans, aangeven dat ze m vergeten is en dan krijgt ze een linkje per e-mail voor een nieuw ww.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja want die iemand heeft iets met psychologie. Maar ze kan niet inloggen want ze is haar wachtwoord kwijt, terwijl de hele chat riep 'kom maar op!'.
Dus rellen is voor Liesbeth nog steeds leuk zolang het haar maar niet betreft?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja want die iemand heeft iets met psychologie. Maar ze kan niet inloggen want ze is haar wachtwoord kwijt, terwijl de hele chat riep 'kom maar op!'.
Ik heb nauwelijks gekeken maar ze zou vandaag de mail doen en daar zie ik niets van.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus rellen is voor Liesbeth nog steeds leuk zolang het haar maar niet betreft?
Heeft ze vandaag al wat gedaan eigenlijk?
Grappig hè? En dat is me een pauper. Leuke kennissen heeft Lies.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:59 schreef Disana het volgende:
Pimytje van Nowlive heeft zichzelf praktisch verraden als degene die het eerst Liesbeth belde.
daar was peter in de bunker ook al goed in http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=511271 (filmpje belspel)quote:Op zondag 14 februari 2010 17:01 schreef Laysa het volgende:
Beeld is buiten nu en Pter gaat een sneeuwpop maken....kijk...das pas entertaiment...idd geval zorgen voor stream
Bij mij is het beeld blauw. Klopt dat?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo te zien weet Peter niet dat hij een ander filter voor moet draaien als hij de camera buiten gebruikt. Dat is kennelijk nog niet aan bod geweest in de regiecursus.
Ja, hij staat nog op het kunstlichtfilter. Dan ziet het er altijd blauw uit buiten.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij is het beeld blauw. Klopt dat?
Ja maar ik bewerk ze, de kleuren zitten er wel inquote:Op zondag 14 februari 2010 17:10 schreef Marrije het volgende:
Bij mij ook maar de laatste cap van Disana is helder als je dat vergelijkt met wat ik zie (eerdere caps van Disana).
Ah ok, dat doe je goed danquote:Op zondag 14 februari 2010 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ik bewerk ze, de kleuren zitten er wel in
hij hijgt ervan..quote:Op zondag 14 februari 2010 17:12 schreef Laysa het volgende:
Peter laat zich nu moedwillig bekogelen met sneeuwballen...alles voor de kijkcijfers
Ge-wel-dig tochquote:Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ondertussen maakt Liesbeth natuurlijk van de gelegenheid gebruik en kookt een 5-gangen-menu, doet de afwas van de hele week, dweilt de vloeren, installeert de printer, beantwoordt alle 1000 mailtjes en verstuurt eindelijk de cd aan Marianne.
Als paas en pinkster op een dag vallen zekerquote:Op zondag 14 februari 2010 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Ondertussen maakt Liesbeth natuurlijk van de gelegenheid gebruik en kookt een 5-gangen-menu, doet de afwas van de hele week, dweilt de vloeren, installeert de printer, beantwoordt alle 1000 mailtjes en verstuurt eindelijk de cd aan Marianne.
En een andere van haar:quote:Op zondag 14 februari 2010 17:52 schreef shomila het volgende:
Liesbeth heeft genoeg van de chatters.
Kom op Liesbeth volg je eigen raad op.
Als je positief bent en jezelf niet in de slachtofferrol ziet is er niks aan de hand.
Je moet je er niks van aan trekken.
Oh nee dat gold alleen voor beequeen met betrekking tot Jaap.
Pim is een nutcase.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:56 schreef mootie het volgende:
Pim waarschuwt IEDEREEN dat er over ze geluld wordt op Fok!
Bij deze: ik lul over Pim!
En vriendin van Lies.quote:
Staat het nu vast dat zij degene aan de telefoon was?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vriendin van Lies.
I rest my case.
Goh wat gek!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:56 schreef mootie het volgende:
Pim waarschuwt IEDEREEN dat er over ze geluld wordt op Fok!
Bij deze: ik lul over Pim!
Ow, jottumquote:Op zondag 14 februari 2010 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Liesbeth heeft nu iemand die haar op de chat gaat verdedigen en die nog erger is dan Jaap?
Dat kan echt niet missen. Ze kwam direct daarna in de chat om Lui te verdedigen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:58 schreef Disana het volgende:
Staat het nu vast dat zij degene aan de telefoon was?
Mwoah, dat kan ook een reactie op het gesprek zijn geweest. Maar het zou me niet verbazen als Sly het nummer aan zijn maatjes heeft gegeven.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan echt niet missen. Ze kwam direct daarna in de chat om Lui te verdedigen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:58 schreef Dementor het volgende:
Goh wat gek!
Kijkers die over je praten.
Hoe heet ze op de chat/quote:Op zondag 14 februari 2010 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan echt niet missen. Ze kwam direct daarna in de chat om Lui te verdedigen.
Klopt. Maar gelukkig hebben we Photoshop.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij is het beeld blauw. Klopt dat?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, jottum![]()
Er hangt weer iets in de lucht, ik voel het weer
O......quote:Op zondag 14 februari 2010 18:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Je mist niks, slap gekeuvel over macaroni en valentijnkaartjes
Is dat Twiki daar bij Peter in de keuken?quote:
Moet je vandaag een mail sturen hequote:Op zondag 14 februari 2010 18:41 schreef Jian het volgende:
Als jullie nu een mailtje sturen komt Peter bij je koken.... info@peternuninga.nl
Liefhebbers ? , zelf sla ik even over
chat van Hidi doet het hier prima!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ook geen chat meer, Ik weet niet wat Twiki heeft zitten kloten
Bij mij doen ze het geen van beiden..alleen de streamsquote:Op zondag 14 februari 2010 18:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
chat van Hidi doet het hier prima!
Stream is goed hier, chat valt steeds uit.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het geen van beiden..alleen de streams
Hier het zelfde dus laysaquote:Op zondag 14 februari 2010 18:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Bij mij doen ze het geen van beiden..alleen de streams
UPC hier.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:53 schreef Laysa het volgende:
Misschien hebben wij alle dezelfde provider en ligt het probleem daar aan
Dat doen we al heel de middag heks...het ligt dus denk ik aan de provider...die doet aan cencuurquote:Op zondag 14 februari 2010 18:57 schreef Toverheks het volgende:Nergens last van stream prima en chat prima starten jullie eens opnieuw op.
Had ik daar staks al gedaan.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:57 schreef Toverheks het volgende:Nergens last van stream prima en chat prima starten jullie eens opnieuw op.
Pimytje is de intellectueel van Nowlive. Hij heeft een studie afgerond en won ook al een keer het Groot Dictee der Nederlandse Taal.quote:
Ik blijf liever meelezenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zit er weer op Laysa, probeer het ook eens
uhuhquote:Op zondag 14 februari 2010 19:17 schreef Toverheks het volgende:
Mooie meid.
Maar ze staat wel graag in de belangstelling merk ik
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Van jou blijf ik houden tot ver na mijn deaud Haksie
quote:Op zondag 14 februari 2010 19:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tijd voor, met een scheut Whisky
Ja, zo kan het ook, maar die kreeg heel wat anders voor de kiezen.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:42 schreef Jian het volgende:
wat een gezellig vragenhalfuurtje, zie je wel Liesbeth, zo kan het ook
uitgelokt, zuiver uitgelokt door Liesbeth, gemeen mens dat het isquote:Op zondag 14 februari 2010 19:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, zo kan het ook, maar die kreeg heel wat anders voor de kiezen.
Maar ze is wel zo link dat twiki staat te afwassen....en zij houdt de kruk weer warm...quote:Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Jian het volgende:
Arme Liesbeth..... en ze snapt al zo weinig
Ja, als het op drukken aan komt, is ze niet te kloppenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maar ze is wel zo link dat twiki staat te afwassen....en zij houdt de kruk weer warm...
En P6K en Recce.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:55 schreef Disana het volgende:
Peter dacht vannacht tijdens het draaien wel 'waar ben ik in godsnaam meet bezig'. Alleen HiDiHo en liesje waren er.
Ik zit met stomme verbazing te kijken en luisteren.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef Disana het volgende:
Liesbeth heeft geen zin om de etiketten bij Stefan weg te halen. Ze is er vanmiddag geweest maar weet niet meer waar het is, alleen dat het 3 minuten vanaf SV is.
Misschien dat ze het weer weet als ze in de auto zit. Ze is er immers straks geweest, zegt ze. Oh, nu weet ze het weer.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met stomme verbazing te kijken en luisteren.
LS is weer bezig. Kan iemand die man een nekschot geven?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef Disana het volgende:
Misschien dat ze het weer weet als ze in de auto zit. Ze is er immers straks geweest, zegt ze. Oh, nu weet ze het weer.
Er is een mod dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
LS is weer bezig. Kan iemand die man een nekschot geven?
Mod Dirk zegt dat we gezellie moeten doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is een mod dus dat komt wel goed.
Maakt niet uit, als ie z'n mond maar houdt. Bannen zou trouwens dé oplossing zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Mod Dirk zegt dat we gezellie moeten doen.
-Kijkdichtheid: 4quote:
Daar had ik dus ff geen zin inquote:Op zondag 14 februari 2010 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Mod Dirk zegt dat we gezellie moeten doen.
hij heeft al een banquote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Jian het volgende:
De Chat is met z'n allen LS bashen .... als ie slim is gaat ie zo huilen, want dan is het toch wel zielug![]()
Nee toch een ban.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
hij heeft al een banDamn kick dus
![]()
dan komt ie toch terug onder een andere naamquote:Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
![]()
Okee geen ban, een kick dus, maar hij zei toch niks meer ..... (hij heeft genoeg gezegd, daar gaat het niet om hoor), Die mods daarquote:Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
![]()
Is toch op IP daar ?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan komt ie toch terug onder een andere naam
Hehe, iemand postte het op de chat, ban voor chello etcetera. Voor Marrije: een ban op IP-adres, daar kom je ook met een andere naam niet mee terug.quote:
Ja, toch wel hè? Ik lees er niks meer over.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
En het uitdelen van de stickers blijkt mee te vallen
Wat let je ....quote:Op zondag 14 februari 2010 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
mIRC lijkt mij ook wel interessant
je kan daar niet zo heel veel zeggen, ik tenminste niet....quote:Op zondag 14 februari 2010 21:51 schreef Toverheks het volgende:
LekkerSimpel-1 was kicked by moderator_hans (vw opruinde tekst krijg je een ban)
Dus zo geschift was die toch niet. Mag die nu wel blijven?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef mootie het volgende:
Zo te horen is er een sticker of 3 geplakt.
Volgens Liesbeth is het stapeltje nauwelijks geslonkenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, toch wel hè? Ik lees er niks meer over.
Ook niet als je via een proxy op internet zit?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe, iemand postte het op de chat, ban voor chello etcetera. Voor Marrije: een ban op IP-adres, daar kom je ook met een andere naam niet mee terug.
Nou, nu Mod-Dirk er zit pppfftt die denkt ook eigen beleid, nu mag sukkels dus ook niet meerquote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
je kan daar niet zo heel veel zeggen, ik tenminste niet....![]()
Krijg meteen altijd de kliek op me nek, om de lulligste opmerkingen.
Ssst.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook niet als je via een proxy op internet zit?
Maar gelukkig zaten wij precies in het drama. Daardoor leken onze problemen weer zoooo klein.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens Liesbeth is het stapeltje nauwelijks geslonken
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat let je ....
Studio Vlemmix chat via mIRC
och, niet elke proxy-techniek werkt daar (IRC), zeker niet die via die reguliere sites, maar tis wel te doenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar goed, ip-ban is al wel een goede poging iemand buiten de deur te houden.
Sfeerquote:Op zondag 14 februari 2010 22:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar gelukkig zaten wij precies in het drama. Daardoor leken onze problemen weer zoooo klein.
Echt genoten.
Suzzy vind ik wel oke, en Hans is vriendelijk vind ik, tegen mij dan he, (nog wel) maar die Dirk denkt nu ze ook op stream is te bewonderen dat iedereen op haar zit te wachten.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:59 schreef Jian het volgende:
Die mods daar sporen niet (hier ook niet, maar da's een ander soort gestoordheid), zijn net Nederlandse scheidsrechters, hebben een opdracht maar weten er bij god geen inhoud aan te geven
Hans heeft al vaker opmerkingen gemaakt die niet door de beugel kunnen, hoe aardig hij ook lijkt Heksquote:Op zondag 14 februari 2010 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Suzzy vind ik wel oke, en Hans is vriendelijk vind ik, tegen mij dan he, (nog wel) maar die Dirk denkt nu ze ook op stream is te bewonderen dat iedereen op haar zit te wachten.
Zelf het woord sukkels mag al niet van haar, ja ach straks ook zo een Vraag maar Raak???
Ik lijk ook aardig, maar ondertussenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hans heeft al vaker opmerkingen gemaakt die niet door de beugel kunnen, hoe aardig hij ook lijkt Heks
Ja, maar dat doet die Dirk ook, zij drukt dan ook haar snor en komt als Babouska.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef Jian het volgende:
Hans is een onzekere meeloper, een typisch bang mannetje, flikkert over elk scheldwoordje heen, maar als iemand hard naar m blaft is ie net even wat anders aan het doen. Kleine wezel !
Ja ook geloof ik ex-vriendinnetje van Peter, maar dat weet ik niet zeker, van de week was Dottey hier erg onsamenhangend over de ex van peter beginnend met de letter A, later zei ze geloof ik Anouk.quote:
Ja, blijkbaar kan iedereen op die account zitten, van Peter tot Liesbeth tot Alsido etc.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:12 schreef Laysa het volgende:
Dirk is zoewel Peter, Anouk en euhm...nog iemand....veelzijdig typje
Ik hou van ze allemaal, evenveel!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:12 schreef Laysa het volgende:
Dirk is zoewel Peter, Anouk en euhm...nog iemand....veelzijdig typje
Alsido die bedoelde ikquote:Op zondag 14 februari 2010 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar kan iedereen op die account zitten, van Peter tot Liesbeth tot Alsido etc.
PB heeft van de week een foto van haar geplaatst, waarop ik haar meteen per PM om een persoonlijk standje heb verzocht voor mij gedrag op de chat ......... maar als het toch Alsido blijkt te zijn zeg ik het afquote:Op zondag 14 februari 2010 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja ook geloof ik ex-vriendinnetje van Peter, maar dat weet ik niet zeker, van de week was Dottey hier erg onsamenhangend over de ex van peter beginnend met de letter A, later zei ze geloof ik Anouk.
Ja weet ook niet alles
Jaquote:Op zondag 14 februari 2010 22:15 schreef Noek het volgende:
Tegen wie praat Peter eigenlijk? Tegen ons?
Dat voelt best wel ongemakkelijk want ik geef er geen fucktruck om en toch voelt het alsof die zijn korfbalverhalen aan me kwijt wil.quote:
ja...hij denkt aan je...hij denkt aan alle streamersquote:Op zondag 14 februari 2010 22:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat voelt best wel ongemakkelijk want ik geef er geen fucktruck om en toch voelt het alsof die zijn korfbalverhalen aan me kwijt wil.
Hey Mootie ben jij vanavond de pispaal van de Mods??? pppfftttquote:Op zondag 14 februari 2010 22:16 schreef mootie het volgende:
Check: Poephoofd mag ook niet, tenminste niet als ik het zeg, een ander mocht het wel.
Met een proxy zit je er zo weer op. Dat zag je aan Bommie, die werd op één avond twaalf keer geband op evenzoveel ip-adressen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar goed, ip-ban is al wel een goede poging iemand buiten de deur te houden.
ja, moot, ik zei het van de week al,vroeger was je lief, maar je krijgt zo langzamerhand een beetje een reputatie, je leert er wel mee levenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:16 schreef mootie het volgende:
Check: Poephoofd mag ook niet, tenminste niet als ik het zeg, een ander mocht het wel.
Sukkelig poephoofdquote:Op zondag 14 februari 2010 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, moot, ik zei het van de week al,vroeger was je lief, maar je krijgt zo langzamerhand een beetje een reputatie, je leert er wel mee leven
Is hij ook niet Heks, als hij stront over zich heen krijgt is hij weg, zoals Jian zegtquote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik lijk ook aardig, maar ondertussenNee als je hans oproept prive met probleem met je comp. b.v. helpt hij je met alles.
Maar Hans is gewoon OOK niet geschikt als Mod.
Ik zeg, heb nogal wat proxys achter de hand, ff kijken waner ik ze uit kan proberenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Met een proxy zit je er zo weer op. Dat zag je aan Bommie, die werd op één avond twaalf keer geband op evenzoveel ip-adressen.
quote:
Maar wie zegt dat Suzzy op de chat ook geen nick heeft als privépersoon?quote:Op zondag 14 februari 2010 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar dat doet die Dirk ook, zij drukt dan ook haar snor en komt als Babouska.
En dat vind ik ook niet kloppen, je bent mod en daarmee uit, dan niet mee lopen lullen met de chatters.
Kijk Suzzy doet het goed, ze klept lekker mee maar ondertussen is ze ook **streng** zeg maar.
Mod Dirk is gewoon Anouk. De rest is roddel en door een oud collega van hen de wereld in geholpen.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
PB heeft van de week een foto van haar geplaatst, waarop ik haar meteen per PM om een persoonlijk standje heb verzocht voor mij gedrag op de chat ......... maar als het toch Alsido blijkt te zijn zeg ik het af
+1.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:42 schreef Disana het volgende:
Heb een stuk gemist, maar Peter vertelde dat hij in het begin een slechte start maakte. Hij denkt dat meespeelde dat mensen hem nog beoordeelden op zijn rol in de Bunker. Als ik het goed begrijp gaat hij nu overal beter mee om en hij vindt de chat een stuk gezelliger.
Hij doet het inderdaad een stuk beter, hij is toch vooral degene die zorgt dat er wat vermaak is en dat er zenders gedragen worden en camera's goed staan.
Ook ik had zoiets bij Peter van pppfffttt en bbrrrrr maar echt hij is leuke spontane jongen, ook openhartig echt wel.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:42 schreef Disana het volgende:
Heb een stuk gemist, maar Peter vertelde dat hij in het begin een slechte start maakte. Hij denkt dat meespeelde dat mensen hem nog beoordeelden op zijn rol in de Bunker. Als ik het goed begrijp gaat hij nu overal beter mee om en hij vindt de chat een stuk gezelliger.
Hij doet het inderdaad een stuk beter, hij is toch vooral degene die zorgt dat er wat vermaak is en dat er zenders gedragen worden en camera's goed staan.
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is echt bijgedraaid hè.
Maar nu moeten we zeker ook nog op hem stemmen
Ik WIST dat jij erin zou komen!quote:Op zondag 14 februari 2010 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Elke dag zet ik de stand van s`morgens en sàvonds neer in het topic, dus Stem voor Volk en Vaderland, oeps nee dat was voor de gouden plakken die we winnen.
Reldeldel ram Peter door de 2e ronde
Dat laatste vind ik dan net weer een beetje teveel gevraagdquote:Op zondag 14 februari 2010 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik WIST dat jij erin zou komen!
Nou vooruit dan, even het topic opzoeken.
Nou hij verraste ons vanmorgen heel vroeg (tegen achten) met een praatje en een plaatje, dus hij heeft het wel verdiend. Ik heb net gestemd.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik dan net weer een beetje teveel gevraagd
Heb ook zwart beeld, dus rustig de tijd om ff te stemmenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou hij verraste ons vanmorgen heel vroeg (tegen achten) met een praatje en een plaatje, dus hij heeft het wel verdiend. Ik heb net gestemd.
Mijn beeld is trouwens zwart.
Oh ja, je kunt dat een keer per twaalf uur doen. Zal proberen eraan te denken.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb ook zwart beeld, dus rustig de tijd om ff te stemmen
Absoluut. En stemmen doe ik ook.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:49 schreef Disana het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Absoluut. En stemmen doe ik ook.
Wat ben ik toch een softie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |