Volgens Liesbeth is het stapeltje nauwelijks geslonkenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, toch wel hè? Ik lees er niks meer over.
Ook niet als je via een proxy op internet zit?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe, iemand postte het op de chat, ban voor chello etcetera. Voor Marrije: een ban op IP-adres, daar kom je ook met een andere naam niet mee terug.
Nou, nu Mod-Dirk er zit pppfftt die denkt ook eigen beleid, nu mag sukkels dus ook niet meerquote:Op zondag 14 februari 2010 21:56 schreef Anniebab het volgende:
[..]
je kan daar niet zo heel veel zeggen, ik tenminste niet....![]()
Krijg meteen altijd de kliek op me nek, om de lulligste opmerkingen.
Ssst.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook niet als je via een proxy op internet zit?
Maar gelukkig zaten wij precies in het drama. Daardoor leken onze problemen weer zoooo klein.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgens Liesbeth is het stapeltje nauwelijks geslonken
quote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat let je ....
Studio Vlemmix chat via mIRC
och, niet elke proxy-techniek werkt daar (IRC), zeker niet die via die reguliere sites, maar tis wel te doenquote:Op zondag 14 februari 2010 21:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ook niet als je via een proxy op internet zit?
Maar goed, ip-ban is al wel een goede poging iemand buiten de deur te houden.
Sfeerquote:Op zondag 14 februari 2010 22:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar gelukkig zaten wij precies in het drama. Daardoor leken onze problemen weer zoooo klein.
Echt genoten.
Suzzy vind ik wel oke, en Hans is vriendelijk vind ik, tegen mij dan he, (nog wel) maar die Dirk denkt nu ze ook op stream is te bewonderen dat iedereen op haar zit te wachten.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:59 schreef Jian het volgende:
Die mods daar sporen niet (hier ook niet, maar da's een ander soort gestoordheid), zijn net Nederlandse scheidsrechters, hebben een opdracht maar weten er bij god geen inhoud aan te geven
Hans heeft al vaker opmerkingen gemaakt die niet door de beugel kunnen, hoe aardig hij ook lijkt Heksquote:Op zondag 14 februari 2010 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Suzzy vind ik wel oke, en Hans is vriendelijk vind ik, tegen mij dan he, (nog wel) maar die Dirk denkt nu ze ook op stream is te bewonderen dat iedereen op haar zit te wachten.
Zelf het woord sukkels mag al niet van haar, ja ach straks ook zo een Vraag maar Raak???
Ik lijk ook aardig, maar ondertussenquote:Op zondag 14 februari 2010 22:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hans heeft al vaker opmerkingen gemaakt die niet door de beugel kunnen, hoe aardig hij ook lijkt Heks
Ja, maar dat doet die Dirk ook, zij drukt dan ook haar snor en komt als Babouska.quote:Op zondag 14 februari 2010 22:09 schreef Jian het volgende:
Hans is een onzekere meeloper, een typisch bang mannetje, flikkert over elk scheldwoordje heen, maar als iemand hard naar m blaft is ie net even wat anders aan het doen. Kleine wezel !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |