Ik zit met stomme verbazing te kijken en luisteren.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef Disana het volgende:
Liesbeth heeft geen zin om de etiketten bij Stefan weg te halen. Ze is er vanmiddag geweest maar weet niet meer waar het is, alleen dat het 3 minuten vanaf SV is.
Misschien dat ze het weer weet als ze in de auto zit. Ze is er immers straks geweest, zegt ze. Oh, nu weet ze het weer.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met stomme verbazing te kijken en luisteren.
LS is weer bezig. Kan iemand die man een nekschot geven?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef Disana het volgende:
Misschien dat ze het weer weet als ze in de auto zit. Ze is er immers straks geweest, zegt ze. Oh, nu weet ze het weer.
Er is een mod dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
LS is weer bezig. Kan iemand die man een nekschot geven?
Mod Dirk zegt dat we gezellie moeten doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is een mod dus dat komt wel goed.
Maakt niet uit, als ie z'n mond maar houdt. Bannen zou trouwens dé oplossing zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Mod Dirk zegt dat we gezellie moeten doen.
-Kijkdichtheid: 4quote:
Daar had ik dus ff geen zin inquote:Op zondag 14 februari 2010 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Mod Dirk zegt dat we gezellie moeten doen.
hij heeft al een banquote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Jian het volgende:
De Chat is met z'n allen LS bashen .... als ie slim is gaat ie zo huilen, want dan is het toch wel zielug![]()
Nee toch een ban.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
hij heeft al een banDamn kick dus
![]()
dan komt ie toch terug onder een andere naamquote:Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
![]()
Okee geen ban, een kick dus, maar hij zei toch niks meer ..... (hij heeft genoeg gezegd, daar gaat het niet om hoor), Die mods daarquote:Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
![]()
Is toch op IP daar ?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan komt ie toch terug onder een andere naam
Hehe, iemand postte het op de chat, ban voor chello etcetera. Voor Marrije: een ban op IP-adres, daar kom je ook met een andere naam niet mee terug.quote:
Ja, toch wel hè? Ik lees er niks meer over.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
En het uitdelen van de stickers blijkt mee te vallen
Wat let je ....quote:Op zondag 14 februari 2010 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
mIRC lijkt mij ook wel interessant
je kan daar niet zo heel veel zeggen, ik tenminste niet....quote:Op zondag 14 februari 2010 21:51 schreef Toverheks het volgende:
LekkerSimpel-1 was kicked by moderator_hans (vw opruinde tekst krijg je een ban)
Dus zo geschift was die toch niet. Mag die nu wel blijven?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef mootie het volgende:
Zo te horen is er een sticker of 3 geplakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |