hij heeft al een banquote:Op zondag 14 februari 2010 21:37 schreef Jian het volgende:
De Chat is met z'n allen LS bashen .... als ie slim is gaat ie zo huilen, want dan is het toch wel zielug![]()
Nee toch een ban.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
hij heeft al een banDamn kick dus
![]()
dan komt ie toch terug onder een andere naamquote:Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
![]()
Okee geen ban, een kick dus, maar hij zei toch niks meer ..... (hij heeft genoeg gezegd, daar gaat het niet om hoor), Die mods daarquote:Op zondag 14 februari 2010 21:46 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
![]()
Is toch op IP daar ?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan komt ie toch terug onder een andere naam
Hehe, iemand postte het op de chat, ban voor chello etcetera. Voor Marrije: een ban op IP-adres, daar kom je ook met een andere naam niet mee terug.quote:
Ja, toch wel hè? Ik lees er niks meer over.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
En het uitdelen van de stickers blijkt mee te vallen
Wat let je ....quote:Op zondag 14 februari 2010 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
mIRC lijkt mij ook wel interessant
je kan daar niet zo heel veel zeggen, ik tenminste niet....quote:Op zondag 14 februari 2010 21:51 schreef Toverheks het volgende:
LekkerSimpel-1 was kicked by moderator_hans (vw opruinde tekst krijg je een ban)
Dus zo geschift was die toch niet. Mag die nu wel blijven?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:55 schreef mootie het volgende:
Zo te horen is er een sticker of 3 geplakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |