Ze laat zich maar wat graag graag informeren over wat er over haar wordt geschreven, lijkt het.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:46 schreef Marrije het volgende:
Toch maar goed dat Liesbeth het virtuele en normale leven zo goed van elkaar kan scheiden
Ja want die iemand heeft iets met psychologie. Maar ze kan niet inloggen want ze is haar wachtwoord kwijt, terwijl de hele chat riep 'kom maar op!'.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Liesbeth heeft nu iemand die haar op de chat gaat verdedigen en die nog erger is dan Jaap?
Ze kan haar ww opvragen, althans, aangeven dat ze m vergeten is en dan krijgt ze een linkje per e-mail voor een nieuw ww.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja want die iemand heeft iets met psychologie. Maar ze kan niet inloggen want ze is haar wachtwoord kwijt, terwijl de hele chat riep 'kom maar op!'.
Dus rellen is voor Liesbeth nog steeds leuk zolang het haar maar niet betreft?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja want die iemand heeft iets met psychologie. Maar ze kan niet inloggen want ze is haar wachtwoord kwijt, terwijl de hele chat riep 'kom maar op!'.
Ik heb nauwelijks gekeken maar ze zou vandaag de mail doen en daar zie ik niets van.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus rellen is voor Liesbeth nog steeds leuk zolang het haar maar niet betreft?
Heeft ze vandaag al wat gedaan eigenlijk?
Grappig hè? En dat is me een pauper. Leuke kennissen heeft Lies.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:59 schreef Disana het volgende:
Pimytje van Nowlive heeft zichzelf praktisch verraden als degene die het eerst Liesbeth belde.
daar was peter in de bunker ook al goed in http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=511271 (filmpje belspel)quote:Op zondag 14 februari 2010 17:01 schreef Laysa het volgende:
Beeld is buiten nu en Pter gaat een sneeuwpop maken....kijk...das pas entertaiment...idd geval zorgen voor stream
Bij mij is het beeld blauw. Klopt dat?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo te zien weet Peter niet dat hij een ander filter voor moet draaien als hij de camera buiten gebruikt. Dat is kennelijk nog niet aan bod geweest in de regiecursus.
Ja, hij staat nog op het kunstlichtfilter. Dan ziet het er altijd blauw uit buiten.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij is het beeld blauw. Klopt dat?
Ja maar ik bewerk ze, de kleuren zitten er wel inquote:Op zondag 14 februari 2010 17:10 schreef Marrije het volgende:
Bij mij ook maar de laatste cap van Disana is helder als je dat vergelijkt met wat ik zie (eerdere caps van Disana).
Ah ok, dat doe je goed danquote:Op zondag 14 februari 2010 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ik bewerk ze, de kleuren zitten er wel in
hij hijgt ervan..quote:Op zondag 14 februari 2010 17:12 schreef Laysa het volgende:
Peter laat zich nu moedwillig bekogelen met sneeuwballen...alles voor de kijkcijfers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |