Arme Johan.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:13 schreef Noek het volgende:
Het is wel echt dwamalama tijd!
Prachtige serie dit. Het pakt me echt.![]()
Got it!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:15 schreef Laysa het volgende:
Ik krijg het plaatje nie goed nie....Solly
Onze Star Reporter.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
Er ia bewijsmateriaal vernietigd. De auto die gistermiddag nog volgeplakt was, heeft nu enkel een paar lelijke plekken, achtergelaten door stickerlijm.
Heb ´m op de foto gezet, zal ´m straks even uploaden.
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
Er ia bewijsmateriaal vernietigd. De auto die gistermiddag nog volgeplakt was, heeft nu enkel een paar lelijke plekken, achtergelaten door stickerlijm.
Heb ´m op de foto gezet, zal ´m straks even uploaden.
Ze heeft ook nog meer dan 1000 achterstallige mailtjes te beantwoorden zei ze gisteren. Ik neem aan dat ze daar gister de hele avond mee bezig geweest is maar daar nog lang niet klaar mee is.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth gaat vandaag niet op de chat. Ze heeft het wel even gehad, zegt ze tegen de dame die bij haar op kantoor zit.
Las vanmorgen dat ze mailbom had gekregen.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog meer dan 1000 achterstallige mailtjes te beantwoorden zei ze gisteren. Ik neem aan dat ze daar gister de hele avond mee bezig geweest is maar daar nog lang niet klaar mee is.
Misschien moet iemand haar even vertellen dat ze die niet hoeft te beantwoorden?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat ze mailbom had gekregen.
Is dat zo?quote:
Sterkte.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
Als ik klaar ben met werken, fiets ik sowieso richting PS, want op bezoek bij mijn broer wiens rottweiler morgen een spuitje krijgt (![]()
) .
We willen een glimmende dure auto met stickers zien.quote:Ik zal mijn camera meenemen, want deze pic is natuurlijk een deceptie. Dat snap ik ook wel.
En de auto's, de stoeptegels, de verkeerslichten enz.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:59 schreef Jian het volgende:Die stickers op die auto's, geweldig wat een klucht
![]()
Gewoon Liesbeth even langs die auto's sturen, die maakt die stickers zo weer weg ...
Hij bedoelde Twiki?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:27 schreef Disana het volgende:
Janbakker vraagt in de chat of dit de ex van Copycat is. Er lopen in de verte wat mensen met dozen te slepen dus het is niet te zien wie hij bedoelt.
Geen idee, de mensen liepen te ver weg.quote:
Ja, hij doelde op Twiki. Wat een nono die Jan zeg.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
Geen idee, de mensen liepen te ver weg.
Met veel bombarie komt LS de chat in. Als toevallig bq aan het posten is. Iedereen negeert hem.
Ja die Jan lijkt me niet de slimste. Wat deed hij dan in het paleis, ik hoorde dat hij er wel eens was geweest.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, hij doelde op Twiki. Wat een nono die Jan zeg.
Viel heul niet op hè?
Dat zegt hij ja. Ook dat hij Cc ontmoet heeft bij het eindfeest van de Bunker. Cc heeft echter geen idee wie hij is.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:45 schreef Disana het volgende:
Ja die Jan lijkt me niet de slimste. Wat deed hij dan in het paleis, ik hoorde dat hij er wel eens was geweest.
Dat zou toch gewoon waar kunnen zijn?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, hij doelde op Twiki. Wat een nono die Jan zeg.
Cc en Twiki.......sure.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou toch gewoon waar kunnen zijn?
Zoek je ruzie?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou toch gewoon waar kunnen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |