Op autolak zou ik dit niet proberen, je blijft het altijd zien.quote:
Was ze ze toch mooi kwijtquote:Op zondag 14 februari 2010 12:09 schreef Copycat het volgende:
Hij had er duizend meegekregen, begreep ik. Strakke actie, Liesbeth.
En hij had nog wel het beste voor met Vlemmix.quote:
Een paar stickers?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:25 schreef Dementor het volgende:
"Dit is de doodsteek voor de partij!"
En toen moest ze dus huilen?quote:Op zondag 14 februari 2010 12:27 schreef Laysa het volgende:
Niemands baby....dat was een vraag die jaap stelde aan tabitha en die liesbeth niet heeft meegekregen dus werd die vraag haar gesteld om haar te laten inzien wie jaap nu eigenlijk was....
Dat is nog eens hart voor de zaak partij!quote:Op zondag 14 februari 2010 12:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
het zijn er pak um beet 500 die die geplakt heeft
Zolang Vlemmix overtuigd is van de 'talenten' van Jaap hoeven we ons geen illusies te maken over een eventuele exit door de zijdeur. en wat Lb betreft, het was natuurlijk niet handig van haar om Jaap te verdedigen terwijl ze de gewraakte show zelf niet eens had gezien, maar aan de andere kant strekt het haar wel weer tot eer dat ze haar (vrijwilligers)werkgever niet publiekelijk afvalt.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar is ze toch veel te druk voor. Plus dat ze dat gezegd heeft, is deze airhead vandaag alweer vergeten.
Ik kan er niks aan doen, maar moest gisteren wel grinniken toen Liesbeth eerst zei dat degenen die constant door Jaap werden geschoffeerd zich er niets van moesten aantrekken. Een slachtoffer ben je immers pas als je je een slachtoffer voelt. Vervolgens was ze van haar stuk door de parafrasering van Jaap's woorden.
Dan lul je dus zoveel slagen in de loze ruimte.
Maar ik denk tegelijkertijd dat je deze 'strijd' nooit gaat winnen. Niet alleen omdat Jaap daar nog wel als een 'persoonlijkheid' wordt gezien, maar vooral omdat je dom nooit kan overtuigen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 12:41 schreef Laysa het volgende:
Owwwww johan nu: hij woont in de grote beek...een psychiatrisch ziekenhuis, ergens had ik het moeten weten![]()
Ja sorry mn empatische kant komt naar boven...ik vind het best een beetje sneu voor johanquote:Op zondag 14 februari 2010 12:42 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Aw, een knuffelpsycho. Kom, we gaan hem houden.
Nou, eerst Haïti en nu al die stickers.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:45 schreef Laysa het volgende:
Life is though als je een groot leider bent
Echt SV waardigquote:Op zondag 14 februari 2010 12:49 schreef Laysa het volgende:
Je kan zeggen wat je wil...maar tis wel weer entertaiment...die johan komt wel zn woord na
Whehe ja en Cc zag die auto rijden van de week...een soort van trabantjequote:Op zondag 14 februari 2010 12:55 schreef Noek het volgende:
Hij heeft ook zijn eigen auto ondergeplakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |