Arme Johan.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:13 schreef Noek het volgende:
Het is wel echt dwamalama tijd!
Prachtige serie dit. Het pakt me echt.![]()
Got it!quote:Op zondag 14 februari 2010 13:15 schreef Laysa het volgende:
Ik krijg het plaatje nie goed nie....Solly
Onze Star Reporter.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
Er ia bewijsmateriaal vernietigd. De auto die gistermiddag nog volgeplakt was, heeft nu enkel een paar lelijke plekken, achtergelaten door stickerlijm.
Heb ´m op de foto gezet, zal ´m straks even uploaden.
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:18 schreef Copycat het volgende:
Er ia bewijsmateriaal vernietigd. De auto die gistermiddag nog volgeplakt was, heeft nu enkel een paar lelijke plekken, achtergelaten door stickerlijm.
Heb ´m op de foto gezet, zal ´m straks even uploaden.
Ze heeft ook nog meer dan 1000 achterstallige mailtjes te beantwoorden zei ze gisteren. Ik neem aan dat ze daar gister de hele avond mee bezig geweest is maar daar nog lang niet klaar mee is.quote:Op zondag 14 februari 2010 12:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Liesbeth gaat vandaag niet op de chat. Ze heeft het wel even gehad, zegt ze tegen de dame die bij haar op kantoor zit.
Las vanmorgen dat ze mailbom had gekregen.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog meer dan 1000 achterstallige mailtjes te beantwoorden zei ze gisteren. Ik neem aan dat ze daar gister de hele avond mee bezig geweest is maar daar nog lang niet klaar mee is.
Misschien moet iemand haar even vertellen dat ze die niet hoeft te beantwoorden?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Las vanmorgen dat ze mailbom had gekregen.
Is dat zo?quote:
Sterkte.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:54 schreef Copycat het volgende:
Als ik klaar ben met werken, fiets ik sowieso richting PS, want op bezoek bij mijn broer wiens rottweiler morgen een spuitje krijgt (![]()
) .
We willen een glimmende dure auto met stickers zien.quote:Ik zal mijn camera meenemen, want deze pic is natuurlijk een deceptie. Dat snap ik ook wel.
En de auto's, de stoeptegels, de verkeerslichten enz.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:59 schreef Jian het volgende:Die stickers op die auto's, geweldig wat een klucht
![]()
Gewoon Liesbeth even langs die auto's sturen, die maakt die stickers zo weer weg ...
Hij bedoelde Twiki?quote:Op zondag 14 februari 2010 14:27 schreef Disana het volgende:
Janbakker vraagt in de chat of dit de ex van Copycat is. Er lopen in de verte wat mensen met dozen te slepen dus het is niet te zien wie hij bedoelt.
Geen idee, de mensen liepen te ver weg.quote:
Ja, hij doelde op Twiki. Wat een nono die Jan zeg.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:26 schreef Disana het volgende:
Geen idee, de mensen liepen te ver weg.
Met veel bombarie komt LS de chat in. Als toevallig bq aan het posten is. Iedereen negeert hem.
Ja die Jan lijkt me niet de slimste. Wat deed hij dan in het paleis, ik hoorde dat hij er wel eens was geweest.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, hij doelde op Twiki. Wat een nono die Jan zeg.
Viel heul niet op hè?
Dat zegt hij ja. Ook dat hij Cc ontmoet heeft bij het eindfeest van de Bunker. Cc heeft echter geen idee wie hij is.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:45 schreef Disana het volgende:
Ja die Jan lijkt me niet de slimste. Wat deed hij dan in het paleis, ik hoorde dat hij er wel eens was geweest.
Dat zou toch gewoon waar kunnen zijn?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, hij doelde op Twiki. Wat een nono die Jan zeg.
Cc en Twiki.......sure.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou toch gewoon waar kunnen zijn?
Zoek je ruzie?quote:Op zondag 14 februari 2010 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat zou toch gewoon waar kunnen zijn?
Het ligt niet aan hem, het ligt aan mij.quote:
Tja, ze zei ook dat ze dol op koken is.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef Disana het volgende:
Liesbeth werd gisteren gevraagd waarom ze niet aankomt terwijl ze toch zo vaak patat eet. Haar antwoord was dat ze tussendoor niet snoept.
Nu zie ik haar het ene na het andere snoepje nemen
Wat is er mis met jou?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het ligt niet aan hem, het ligt aan mij.
Ze kookt ook vaak in SV maar dat is nooit in beeld vertelde ze. Nou zie ik die mensen daar toch al weinig eten, laat staan gewone maaltijden.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, ze zei ook dat ze dol op koken is.
Ik ben een Tweeling, die zijn moeilijk. En hebben noten op hun zang.quote:
Owke ff doenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Moet je een andere link proberen op een van de oudere topics
Ha! Vertel mij wat: ik ben maagd met ascendant leeuw. Een veel moeilijker mens zul je niet gauw treffenquote:Op zondag 14 februari 2010 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een Tweeling, die zijn moeilijk. En hebben noten op hun zang.
Ze laat zich maar wat graag graag informeren over wat er over haar wordt geschreven, lijkt het.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:46 schreef Marrije het volgende:
Toch maar goed dat Liesbeth het virtuele en normale leven zo goed van elkaar kan scheiden
Ja want die iemand heeft iets met psychologie. Maar ze kan niet inloggen want ze is haar wachtwoord kwijt, terwijl de hele chat riep 'kom maar op!'.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Liesbeth heeft nu iemand die haar op de chat gaat verdedigen en die nog erger is dan Jaap?
Ze kan haar ww opvragen, althans, aangeven dat ze m vergeten is en dan krijgt ze een linkje per e-mail voor een nieuw ww.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja want die iemand heeft iets met psychologie. Maar ze kan niet inloggen want ze is haar wachtwoord kwijt, terwijl de hele chat riep 'kom maar op!'.
Dus rellen is voor Liesbeth nog steeds leuk zolang het haar maar niet betreft?quote:Op zondag 14 februari 2010 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja want die iemand heeft iets met psychologie. Maar ze kan niet inloggen want ze is haar wachtwoord kwijt, terwijl de hele chat riep 'kom maar op!'.
Ik heb nauwelijks gekeken maar ze zou vandaag de mail doen en daar zie ik niets van.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus rellen is voor Liesbeth nog steeds leuk zolang het haar maar niet betreft?
Heeft ze vandaag al wat gedaan eigenlijk?
Grappig hè? En dat is me een pauper. Leuke kennissen heeft Lies.quote:Op zondag 14 februari 2010 16:59 schreef Disana het volgende:
Pimytje van Nowlive heeft zichzelf praktisch verraden als degene die het eerst Liesbeth belde.
daar was peter in de bunker ook al goed in http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=511271 (filmpje belspel)quote:Op zondag 14 februari 2010 17:01 schreef Laysa het volgende:
Beeld is buiten nu en Pter gaat een sneeuwpop maken....kijk...das pas entertaiment...idd geval zorgen voor stream
Bij mij is het beeld blauw. Klopt dat?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo te zien weet Peter niet dat hij een ander filter voor moet draaien als hij de camera buiten gebruikt. Dat is kennelijk nog niet aan bod geweest in de regiecursus.
Ja, hij staat nog op het kunstlichtfilter. Dan ziet het er altijd blauw uit buiten.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij is het beeld blauw. Klopt dat?
Ja maar ik bewerk ze, de kleuren zitten er wel inquote:Op zondag 14 februari 2010 17:10 schreef Marrije het volgende:
Bij mij ook maar de laatste cap van Disana is helder als je dat vergelijkt met wat ik zie (eerdere caps van Disana).
Ah ok, dat doe je goed danquote:Op zondag 14 februari 2010 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ik bewerk ze, de kleuren zitten er wel in
hij hijgt ervan..quote:Op zondag 14 februari 2010 17:12 schreef Laysa het volgende:
Peter laat zich nu moedwillig bekogelen met sneeuwballen...alles voor de kijkcijfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |