Pim is een nutcase.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:56 schreef mootie het volgende:
Pim waarschuwt IEDEREEN dat er over ze geluld wordt op Fok!
Bij deze: ik lul over Pim!
En vriendin van Lies.quote:
Staat het nu vast dat zij degene aan de telefoon was?quote:Op zondag 14 februari 2010 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vriendin van Lies.
I rest my case.
Goh wat gek!quote:Op zondag 14 februari 2010 17:56 schreef mootie het volgende:
Pim waarschuwt IEDEREEN dat er over ze geluld wordt op Fok!
Bij deze: ik lul over Pim!
Ow, jottumquote:Op zondag 14 februari 2010 16:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Dus Liesbeth heeft nu iemand die haar op de chat gaat verdedigen en die nog erger is dan Jaap?
Dat kan echt niet missen. Ze kwam direct daarna in de chat om Lui te verdedigen.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:58 schreef Disana het volgende:
Staat het nu vast dat zij degene aan de telefoon was?
Mwoah, dat kan ook een reactie op het gesprek zijn geweest. Maar het zou me niet verbazen als Sly het nummer aan zijn maatjes heeft gegeven.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan echt niet missen. Ze kwam direct daarna in de chat om Lui te verdedigen.
quote:Op zondag 14 februari 2010 17:58 schreef Dementor het volgende:
Goh wat gek!
Kijkers die over je praten.
Hoe heet ze op de chat/quote:Op zondag 14 februari 2010 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan echt niet missen. Ze kwam direct daarna in de chat om Lui te verdedigen.
Klopt. Maar gelukkig hebben we Photoshop.quote:Op zondag 14 februari 2010 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij mij is het beeld blauw. Klopt dat?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 februari 2010 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, jottum![]()
Er hangt weer iets in de lucht, ik voel het weer
O......quote:Op zondag 14 februari 2010 18:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Je mist niks, slap gekeuvel over macaroni en valentijnkaartjes
Is dat Twiki daar bij Peter in de keuken?quote:
Moet je vandaag een mail sturen hequote:Op zondag 14 februari 2010 18:41 schreef Jian het volgende:
Als jullie nu een mailtje sturen komt Peter bij je koken.... info@peternuninga.nl
Liefhebbers ? , zelf sla ik even over
chat van Hidi doet het hier prima!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb ook geen chat meer, Ik weet niet wat Twiki heeft zitten kloten
Bij mij doen ze het geen van beiden..alleen de streamsquote:Op zondag 14 februari 2010 18:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
chat van Hidi doet het hier prima!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |