Maar ze is wel zo link dat twiki staat te afwassen....en zij houdt de kruk weer warm...quote:Op zondag 14 februari 2010 19:51 schreef Jian het volgende:
Arme Liesbeth..... en ze snapt al zo weinig
Ja, als het op drukken aan komt, is ze niet te kloppenquote:Op zondag 14 februari 2010 19:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Maar ze is wel zo link dat twiki staat te afwassen....en zij houdt de kruk weer warm...
En P6K en Recce.quote:Op zondag 14 februari 2010 19:55 schreef Disana het volgende:
Peter dacht vannacht tijdens het draaien wel 'waar ben ik in godsnaam meet bezig'. Alleen HiDiHo en liesje waren er.
Ik zit met stomme verbazing te kijken en luisteren.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:05 schreef Disana het volgende:
Liesbeth heeft geen zin om de etiketten bij Stefan weg te halen. Ze is er vanmiddag geweest maar weet niet meer waar het is, alleen dat het 3 minuten vanaf SV is.
Misschien dat ze het weer weet als ze in de auto zit. Ze is er immers straks geweest, zegt ze. Oh, nu weet ze het weer.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met stomme verbazing te kijken en luisteren.
LS is weer bezig. Kan iemand die man een nekschot geven?quote:Op zondag 14 februari 2010 21:12 schreef Disana het volgende:
Misschien dat ze het weer weet als ze in de auto zit. Ze is er immers straks geweest, zegt ze. Oh, nu weet ze het weer.
Er is een mod dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
LS is weer bezig. Kan iemand die man een nekschot geven?
Mod Dirk zegt dat we gezellie moeten doen.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is een mod dus dat komt wel goed.
Maakt niet uit, als ie z'n mond maar houdt. Bannen zou trouwens dé oplossing zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Mod Dirk zegt dat we gezellie moeten doen.
-Kijkdichtheid: 4quote:
Daar had ik dus ff geen zin inquote:Op zondag 14 februari 2010 21:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Mod Dirk zegt dat we gezellie moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |