En zo weten de anti-pvv'ers er toch weer een slinger aan te geven hoe Wilders met dit voorval in verband kan worden gebracht. Iedereen heeft dat door behalve die anti-pvv'ers zelf nog niet. dat is wel lachen natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 17:28 schreef Frollo het volgende:
Geinig, en als de broer van Wilders iets over de PVV zegt gillen de Geert-fanboys weer moord en brand, want je familie val je toch niet zomaar af!
Niet dat dit hier zoveel mee te maken heeft, maar het is wel lachen natuurlijk.
hahahaquote:Op maandag 15 februari 2010 17:32 schreef Tarabass het volgende:
[..]
En zo weten de anti-pvv'ers er toch weer een slinger aan te geven hoe Wilders met dit voorval in verband kan worden gebracht. Iedereen heeft dat door behalve die anti-pvv'ers zelf nog niet. dat is wel lachen natuurlijk
Het gaat hier om twee verschillende families, er waren twee daders.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:43 schreef desiredbard het volgende:
[..]
De zus en broer behoren dus duidelijk niet tot dezelfde familie?
Er mist daar diuidelijk een boel in de opvoeding...daar heb ik geen enkel respect voor.
Ik heb meer respekt voor wat ik vanonder mijn schoen aan de stoeprand afschraap .....
Nee niets dus.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:28 schreef Frollo het volgende:
Geinig, en als de broer van Wilders iets over de PVV zegt gillen de Geert-fanboys weer moord en brand, want je familie val je toch niet zomaar af!
heeft ie een broer dan?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:28 schreef Frollo het volgende:
Zoon rijdt doodquote:Op maandag 15 februari 2010 17:46 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het gaat hier om twee verschillende families, er waren twee daders.
Tuurlijk niet, die klapt dan in zijn handjes van blijdschap en roept heel hard * Zie je wel ! Ik wist wel dat Geert niet deugt *quote:Zou wilders zijn broer ook zo over geert praten als wilders iemand dood rijdt
Ah ik zie wat men bedoelt:quote:Op maandag 15 februari 2010 18:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die klapt dan in zijn handjes van blijdschap en roept heel hard * Zie je wel ! Ik wist wel dat Geert niet deugt *
Broer bedoelt dus te zeggen dat toen Geertje uitgerukt wasquote:In 2006 beschrijft Paul, woonachtig in Tiel, dat Geert in korte tijd een opmerkelijke politieke switch maakt; van PSP ('tot zijn 17e was hij ontzettend blij met mijn PSP-poster, die met die schone blote dame'), via D66 naar VVD. ‘Vandaar van kwaad tot erger.' Pogingen om Geert op andere gedachten te brengen, heeft Paul gestaakt. "Sinds een aantal jaren vermijden we politieke praat. Schaamte? Nee. Een vorm van mededogen vanwege het gebrek aan inzicht en intellectuele bagage? Ja. Ik reken hem dat niet aan. Ik ken zijn beperkingen.”
Lezen is echt moeilijk he... Er zijn twee jongens op een scooter, samen rijden ze een man dood. De familie van de ene maakt trammelant in het ziekenhuis. De familie van de andere schrijft een brief naar de krant waarin ze zich distancieren van het gedrag van zoon/broer...quote:Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zoon rijdt dood
broer bedreigt verslaggever danwel ziekenhuis medewerkers
Er schort daar toch echt iets aan de opvoeding.
Ah zoon / broerquote:Op maandag 15 februari 2010 18:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Lezen is echt moeilijk he... Er zijn twee jongens op een scooter, samen rijden ze een man dood. De familie van de ene maakt trammelant in het ziekenhuis. De familie van de andere schrijft een brief naar de krant waarin ze zich distancieren van het gedrag van zoon/broer...
die brief van de familie die wel kon schrijven was echt best wel goed. ik weet zeker dat dat mee gaat wegen met het oordeel van de rechter.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ah zoon / broer
Ik interpreteerde dat als een rijdt dood en diens broer begint zich ook te misdragen
nou hier dan mijn geschreven excuus....
Stelt veel voor he
Dat hoop ik niet. Als de rechter de brief van de familie van die ene jongen mee laat wegen in zijn oordeel moet hij het artikel van Laila, de zus van die andere jongen ook meewegen.quote:Op maandag 15 februari 2010 19:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die brief van de familie die wel kon schrijven was echt best wel goed. ik weet zeker dat dat mee gaat wegen met het oordeel van de rechter.
daar heb je dan wel weer helemaal gelijk in. maar dan nog blijft het een prettige brief om te lezen en ik hoop dat de jongen van die familie ook deze waarden heeft meegekregen en dus wat schuldbewuster is.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Als de rechter de brief van de familie van die ene jongen mee laat wegen in zijn oordeel moet hij het artikel van Laila, de zus van die andere jongen ook meewegen.
Ik vind dat de verdediging niet van familie af moet komen, maar van de verdediger die daarvoor is aangesteld.
Dat wel natuurlijk. Dan is er voor deze jongen nog hoop.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar heb je dan wel weer helemaal gelijk in. maar dan nog blijft het een prettige brief om te lezen en ik hoop dat de jongen van die familie ook deze waarden heeft meegekregen en dus wat schuldbewuster is.
Als je nou eens leerde te lezen en na te denken voor je wat onzinnigs schreeuwt, dan schoten we er wat mee op.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ah zoon / broer
Ik interpreteerde dat als een rijdt dood en diens broer begint zich ook te misdragen
nou hier dan mijn geschreven excuus....
Stelt veel voor he
En dat was een opvallend beschaafde brief, waar iedereen, ook autochtoon, nog een voorbeeld aan kan nemen. Ruiterlijk en zonder smoesjes.quote:Op maandag 15 februari 2010 18:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Lezen is echt moeilijk he... Er zijn twee jongens op een scooter, samen rijden ze een man dood. De familie van de ene maakt trammelant in het ziekenhuis. De familie van de andere schrijft een brief naar de krant waarin ze zich distancieren van het gedrag van zoon/broer...
Oh, god. Krijgen we nu dat!? Eerst is het één doffe ellende, en als er dan iemand gewoon normaal doet is dat ineens heel erg goed. Moeten we nu ineens heel erg blij zijn met een normale reactie?quote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En dat was een opvallend beschaafde brief, waar iedereen, ook autochtoon, nog een voorbeeld aan kan nemen. Ruiterlijk en zonder smoesjes.
Wel eens hier op Fok gekeken naar de gemiddelde reacties? Als iemand een keer normaal kan reageren, moeten we daar helaas blij mee zijn ja.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:11 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Oh, god. Krijgen we nu dat!? Eerst is het één doffe ellende, en als er dan iemand gewoon normaal doet is dat ineens heel erg goed. Moeten we nu ineens heel erg blij zijn met een normale reactie?
nou elk topic waar een moslim iets fout doet is er binnen de kortste keren wel iemand die roept dat de moslims daar zelf niets van zeggen, nu doen ze dat en dan zou je idd verwachten dat men er heel blij mee is jaquote:Op maandag 15 februari 2010 21:11 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Oh, god. Krijgen we nu dat!? Eerst is het één doffe ellende, en als er dan iemand gewoon normaal doet is dat ineens heel erg goed. Moeten we nu ineens heel erg blij zijn met een normale reactie?
En dan ook nog de eigen familie!quote:Op maandag 15 februari 2010 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou elk topic waar een moslim iets fout doet is er binnen de kortste keren wel iemand die roept dat de moslims daar zelf niets van zeggen, nu doen ze dat en dan zou je idd verwachten dat men er heel blij mee is ja
quote:Op maandag 15 februari 2010 19:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die brief van de familie die wel kon schrijven was echt best wel goed. ik weet zeker dat dat mee gaat wegen met het oordeel van de rechter.
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Als de rechter de brief van de familie van die ene jongen mee laat wegen in zijn oordeel moet hij het artikel van Laila, de zus van die andere jongen ook meewegen.
Ik vind dat de verdediging niet van familie af moet komen, maar van de verdediger die daarvoor is aangesteld.
Ja makkelijk hoor dat briefje.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daar heb je dan wel weer helemaal gelijk in. maar dan nog blijft het een prettige brief om te lezen en ik hoop dat de jongen van die familie ook deze waarden heeft meegekregen en dus wat schuldbewuster is.
Werkelijk?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk. Dan is er voor deze jongen nog hoop.
Ik zie het jou nog niet doen: publiekelijk je excuus aanbieden en je spijt en medeleven betuigen. Zonder reserves!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja makkelijk hoor dat briefje.
Dat gezeur over het IQ. Weet je wel wat dat betekent? En hoe is het jouwe?quote:had je zoon bij dat ander geteisem weggehouden, of was hij gezien Laila's broertje volgens haar zeggen een IQ van 70 heeft de aanzetter.
Dat briefje brengt die man niet terug aan zijn familie en vrienden
[..]
Werkelijk?
Of zijn iq is nog lager dan 70, of hij was de aanstichter
Gewoon blij! Blij dat ze normaal kunnen doen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou elk topic waar een moslim iets fout doet is er binnen de kortste keren wel iemand die roept dat de moslims daar zelf niets van zeggen, nu doen ze dat en dan zou je idd verwachten dat men er heel blij mee is ja
het is voor sommigen normaal en wel het juiste voorbeeld. zeker als het van de familie van de dader komt. en hoezo is het louter eigenbelang? heb jij meer info over die brief? is die opgesteld door de familie van het raaskallende stinkwijffie op maroc.nl?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:09 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Gewoon blij! Blij dat ze normaal kunnen doen.
Verder vind ik het vrij normaal dat je je medeleven betuigd, en is deze brief natuurlijk ook enkel maar eigen belang. Laten we dat niet vergeten..
Die brief kwam na alle commotie die er is ontstaan. Niet op de dag van de gebeurtenissen, en ook niet op de dag erna. Hij is waarschijnlijk (en dat is speculatie) opgesteld door een advocaat of iets dergelijks en is er natuurlijk om te laten zien dat niemand deze familie moet lastigvallen, en is louter en alleen om te laten zien dat deze familie afstand doet van het gedrag van de andere familie. Niet om medeleven te tonen, dat staat er voor de vorm in.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is voor sommigen normaal en wel het juiste voorbeeld. zeker als het van de familie van de dader komt. en hoezo is het louter eigenbelang? heb jij meer info over die brief? is die opgesteld door de familie van het raaskallende stinkwijffie op maroc.nl?
dat de brief niet eerder openlijk gezien is, heeft natuurlijk met meer factoren te maken dan met de vraag of jij het gemeend vindt. eerste paar dagen kan je niet meteen een heldere brief schrijven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:01 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Die brief kwam na alle commotie die er is ontstaan. Niet op de dag van de gebeurtenissen, en ook niet op de dag erna. Hij is waarschijnlijk (en dat is speculatie) opgesteld door een advocaat of iets dergelijks en is er natuurlijk om te laten zien dat niemand deze familie moet lastigvallen, en is louter en alleen om te laten zien dat deze familie afstand doet van het gedrag van de andere familie. Niet om medeleven te tonen, dat staat er voor de vorm in.
En natuurlijk is het goed, zo'n brief. Maar veel te laat, en of hij gemeend is is dus maar de vraag. Als ik deze familie was zou ik deze brief ook op laten stellen en laten publiceren, puur om mijn familie te beschermen. Dat zou mijn primaire doel zijn
als mijn broer iemand doodrijd ga ik daar echt geen excuses voor aanbiedenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:09 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Gewoon blij! Blij dat ze normaal kunnen doen.
Verder vind ik het vrij normaal dat je je medeleven betuigd, en is deze brief natuurlijk ook enkel maar eigen belang. Laten we dat niet vergeten..
Had kwam op mij ook over alsof die brief door een "woordvoerder"/derde partij is opgesteld.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat de brief niet eerder openlijk gezien is, heeft natuurlijk met meer factoren te maken dan met de vraag of jij het gemeend vindt. eerste paar dagen kan je niet meteen een heldere brief schrijven.
ik vond het erudiet en waardeerde die tekst. misschien ben ik naïef (alhoewel ik al in dat topic opperde dat het wel eens door een 3e partij geschreven kan zijn) maar die brief was gemeend.
ik wel, in deze omstandigheden.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
als mijn broer iemand doodrijd ga ik daar echt geen excuses voor aanbieden
neemt niet weg dat hij schrijft namens de familie.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:22 schreef huhggh het volgende:
[..]
Had kwam op mij ook over alsof die brief door een "woordvoerder"/derde partij is opgesteld.
Zulke brieven zie ik wel eens voorbij komen als ze door advocaten of juristen zijn geschreven.
Knap staaltje de discussie omdraaien als het je te hot word onder de voeten. Chapeau!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit zijn we dus eens. Dit is pure logica.²
Zeker, hoofdschuldigen zijn de daders. De politie doet haar best om de criminaliteit te minimaliseren, alleen moet de politie er voor waken dat hun ego niet zorgt voor een vertroebeling in juist en objectief handelen. Daar maar ik me zorgen om.quote:Op zondag 14 februari 2010 00:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komop! Dat kun je vast beter uitleggen!
Wat heeft de hermandad in dit geval verkeerd gedaan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, hoofdschuldigen zijn de daders. De politie doet haar best om de criminaliteit te minimaliseren, alleen moet de politie er voor waken dat hun ego niet zorgt voor een vertroebeling in juist en objectief handelen. Daar maar ik me zorgen om.²
liever nog stoppen ze vanuit den haag de politie te privatiseren door middel van bonnenquota, zodat we maar een keer voor onze maatschappelijke beveiligers, met licence to kill, hoeven te betalen. en ze dus voor die 1500 netto per maand ook echt op straat kunnen lopen en boeven kunnen vangen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, hoofdschuldigen zijn de daders. De politie doet haar best om de criminaliteit te minimaliseren, alleen moet de politie er voor waken dat hun ego niet zorgt voor een vertroebeling in juist en objectief handelen. Daar maar ik me zorgen om.²
Kortom: je projecteert je eigen morele waarde op die familie?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:01 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Die brief kwam na alle commotie die er is ontstaan. Niet op de dag van de gebeurtenissen, en ook niet op de dag erna. Hij is waarschijnlijk (en dat is speculatie) opgesteld door een advocaat of iets dergelijks en is er natuurlijk om te laten zien dat niemand deze familie moet lastigvallen, en is louter en alleen om te laten zien dat deze familie afstand doet van het gedrag van de andere familie. Niet om medeleven te tonen, dat staat er voor de vorm in.
En natuurlijk is het goed, zo'n brief. Maar veel te laat, en of hij gemeend is is dus maar de vraag. Als ik deze familie was zou ik deze brief ook op laten stellen en laten publiceren, puur om mijn familie te beschermen. Dat zou mijn primaire doel zijn
zoalshetis, ik had nooit gedacht dat ik het nog eens zeggen zou. Maar het voelt goed om schouder aan schouder te staan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wel, in deze omstandigheden.
zou hem sturen naar de nabestaanden en het zou wel even duren voor ik een goed verhaal op papier had, gezien het leed. maar ik zou het wel doen, met familie waarschijnlijk.
BansheeBoy schrijft zijn Engelse woorden cursief, niet vet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:27 schreef McKillem het volgende:
[..]
Knap staaltje de discussie omdraaien als het je te hot word onder de voeten. Chapeau!
At first ben je het gedeeltelijk eens met the woman in kwestie om dat vervolgens in zijn geheel te laten vallen en meegaan in het feit dat er toch maar 1 partij de guilty partij is en daarmee al je voorgaande arguments zonder blikken en blozen te laten vallen.
wss iemand met een klinkende naam als "Priscilla".quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:33 schreef XtremeNL het volgende:
Ik vind het engste dat iemand met zo'n IQ een kind heeft.
Welke klapjosti laat een kwijlend iemands lul in zich.
nou de politie moet gewoon zijn werk doenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou de politie moet gewoon zijn werk doen
als die figuren een gestolen scooter tegenkomen dan moeten ze een praatje met de bestuurder gaan maken ... dat die dan vol gas tegen het verkeer in tegen een voetganger aan crossen kun je de politie echt niet kwalijk nemen hoor
die kunnen hun werkwijze niet aan wat domme criminelen mogelijk gaan doen aanpassen want slimme criminelen gaan daar heel handig gebruik van maken
Oooh, nou zie ik het. Ja dan is het heel logisch en staat het inderdaad heel intelligent dat willekeurige gebruik van Engels.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
BansheeBoy schrijft zijn Engelse woorden cursief, niet vet.
Waar in deze kwestie heeft de politie iets fout gedaan dan? Want je zit nou echt door te breien op iets dat niet is gebeurd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe kun je nu beweren dat de brief gemeend is als je niet eens weet of die brief wel of niet door een 3e partij geschreven is?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat de brief niet eerder openlijk gezien is, heeft natuurlijk met meer factoren te maken dan met de vraag of jij het gemeend vindt. eerste paar dagen kan je niet meteen een heldere brief schrijven.
ik vond het erudiet en waardeerde die tekst. misschien ben ik naïef (alhoewel ik al in dat topic opperde dat het wel eens door een 3e partij geschreven kan zijn) maar die brief was gemeend.
En wanneer heeft de politie door hun ego niet juist en objectief gehandeld in dit geval?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Exact, en daarna een paar flinke tikken verkopen met de gummiknuppel. Daar hebben ze wel respect voor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef Chadi het volgende:
Politie moet dit soort lui gewoon van de scooter afrijden. Vroeger werd je hier ook van je eigen gekochte brommer afgetrapt als je niet stopte . Mag dat tegenwoordig niet meer?
Is die erudiete en welgemeende brief door dezelfde mensen geschreven als die in het ziekenhuis op familiebezoek kwamen, of is dat weer een andere tak.. Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja zo kun je wel bezig blijvenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Hoe kun je nu beweren dat de brief gemeend is als je niet eens weet of die brief wel of niet door een 3e partij geschreven is?
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En dat was een opvallend beschaafde brief, waar iedereen, ook autochtoon, nog een voorbeeld aan kan nemen. Ruiterlijk en zonder smoesjes.
Waar slaat dat nu op? Je kunt zeggen dat de brief gemeend KLINKT, maar je kunt niet zeggen dat de brief gemeend IS zonder de mensen te kennen die de brief geschreven zouden hebben. Ik heb de inhoud van de brief ook gelezen en ik hoop ook echt dat deze mensen het zo menen, maar ik kan geen waardeoordeel hangen aan een stuk proza waarvan ik niet eens zeker weet wie het geschreven heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja zo kun je wel bezig blijven
hoe weten we nu of de eerste brief wel gemeend is of uberhaupt door het zusje is geschreven?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
Bij vluchtpogingen van scootertuig zou de politie gewoon gericht moeten schieten. Alles is geoorloofd om dat tuig op een scooter uit de maatschappij te krijgen, kaaskop of maroc is mij om het even. Qua instelling verschilt het gekleurde en het witte scootertuig elkaar niet zo veel.
Het sneue is het blijft water na de wijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik heb geen hekel aan buitenlanders en ik heb ook geen hekel aan Nederlanders. Ik heb een hekel aan hufters en tuig en daar kan de politie wat mij betreft niet hard genoeg tegen optreden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
Bij vluchtpogingen van scootertuig zou de politie gewoon gericht moeten schieten. Alles is geoorloofd om dat tuig op een scooter uit de maatschappij te krijgen, kaaskop of maroc is mij om het even. Qua instelling verschilt het gekleurde en het witte scootertuig elkaar niet zo veel.
Juist en daar helpt geen brief van Kees Tokkie Laila Tokkie aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:27 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik heb geen hekel aan buitenlanders en ik heb ook geen hekel aan Nederlanders. Ik heb een hekel aan hufters en tuig en daar kan de politie wat mij betreft niet hard genoeg tegen optreden.
van een Tokkie of een woonwagenbewoner uit Os word meestal niet de hele familie ter verantwoording geroepen als hij iets fout doetquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Het sneue is het blijft water na de wijn.
Als het Tokkie of een woonwagenbewoner uit Os geweest was idem.
van mij mag je alle kritiek van de wereld hebben op deze brief, voor mij had het sowieso niet gehoeven namelijk tenzij ze allemaal op dat scootertje zaten kan ik er nix meequote:Maar dan mag zo'n brief wel bekritiseerd worden daar het geen troetel allochtoontjes betreft?
ik gok dat men die Laila net zo goed niet kent maar daar hangt al een stevig waardeoordeel aan en daarvan is hoer nog het vriendelijkst geloof ikquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:06 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu op? Je kunt zeggen dat de brief gemeend KLINKT, maar je kunt niet zeggen dat de brief gemeend IS zonder de mensen te kennen die de brief geschreven zouden hebben. Ik heb de inhoud van de brief ook gelezen en ik hoop ook echt dat deze mensen het zo menen, maar ik kan geen waardeoordeel hangen aan een stuk proza waarvan ik niet eens zeker weet wie het geschreven heeft.
Jij stoort je niet aan het feit dat Laila alles wat er gebeurd is probeert af te schuiven op een andere partij dan haar broer?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik gok dat men die Laila net zo goed niet kent maar daar hangt al een stevig waardeoordeel aan en daarvan is hoer nog het vriendelijkst geloof ik
ik ga er in beide gevallen maar van uit dat de schrijver oprecht was ja
Oh Boehoequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
van een Tokkie of een woonwagenbewoner uit Os word meestal niet de hele familie ter verantwoording geroepen als hij iets fout doet
het gaat hier niet eens om moslim zijnquote:
ik vind het alleen een beetje hypocriet, van mensen die constant roepen dat moslims zich tegen dit soort dingen uit moeten spreken
wel?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:15 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Jij stoort je niet aan het feit dat Laila alles wat er gebeurd is probeert af te schuiven op een andere partij dan haar broer?
ja het kan best ja ... kan ook de koningin zijn geweest, weet ik veelquote:Dan vind ik de brief inderdaad oprechter overkomen, maar dat wil niet zeggen dat deze niet geschreven kan zijn door een slimme advocaat.
ja dat viel iedereen al op en daar stoorde iedereen zich al aan jaquote:Wat me overigens ook opvalt (en waar ik me aan stoor) is dat Laila het hele artikel maar probeert te vertellen over het 'onrecht' dat haar broertje is aangedaan. Ik zie <expletive deleted> echter nergens een woord van spijt over het feit dat haar broertje een onschuldige voorbijganger heeft doodgereden.
Ik hoopte eigenlijk dat jij het antwoord wist, maar je weet het niet zeker?quote:
Oh, ik ben er wel van overtuigd dat ze de reactie meent. Ik vind het alleen storend dat ze haar broer als een soort onschuldig slachtoffer ziet die er niets aan kan doen dat dit hem allemaal overkomt.quote:maar ik geloof wel dat ze het meent en ondanks het fatsoenlijke Nederlands gewoon zelf heeft geschreven ... net als in het andere geval
simpelweg geen reden om eraan te twijfelen
Oh ja, de koningin, dat is ECHT een logisch antwoord.quote:[..]
ja het kan best ja ... kan ook de koningin zijn geweest, weet ik veel
het is toch godverdomme je reinste diezkriminatie!!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh Boehoe![]()
Nee als er iets over woonwagenbewoners gezegd wordt staat nbiet meteen heel dhimmie Nederland overeind, want van woonwagenbewoners mag wel gezegd worden dat 90% niet deugt.
nee het gaat hier om moslimsquote:[..]
het gaat hier niet eens om moslim zijn
lol?quote:het gaat hier om alweer mislukte integratie vanuit Afgelegerije
Waar het normaal is dat je steelt je niet naar het gezag luistert en je je moeder en zus mag bedreigen.
Waarom dat laatste nou weer typisch associaties oproept met de islam, begrijp iik ook niet helemaal![]()
En als gevolg daarvan het typisch (s)linkse dat ze aangeleerd is. het is de fout van de gezagshandhaver... die had ze via kamerabeelden op moeten sporen...HOE? aan het verszekeringsplaatje op die gejatte scooter?
ik weet het wel zeker, dat heb ik al aangegeven namelijk, meerdere malen volgens mijquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:34 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat jij het antwoord wist, maar je weet het niet zeker?
ja wij allemaalquote:[..]
Oh, ik ben er wel van overtuigd dat ze de reactie meent. Ik vind het alleen storend dat ze haar broer als een soort onschuldig slachtoffer ziet die er niets aan kan doen dat dit hem allemaal overkomt.
zijn evenveel aanwijzingen voor op dit momentquote:[..]
Oh ja, de koningin, dat is ECHT een logisch antwoord.
Dan heb ik volgens mij niet al je reacties gelezen. Mijn nederige excuses.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet het wel zeker, dat heb ik al aangegeven namelijk, meerdere malen volgens mij
het vraagteken geeft aan dat ik niet helemaal zeker was of de vraag sarcastisch of gewoon niet zo snugger was
Oh, in hoeverre is de Beatrix betrokken bij de strafzaak? En wat heeft beatrix te winnen bij het minimaliseren van de straf voor betrokken jongeman?quote:
zijn evenveel aanwijzingen voor op dit moment
nietsquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:42 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dan heb ik volgens mij niet al je reacties gelezen. Mijn nederige excuses.
[..]
Oh, in hoeverre is de Beatrix betrokken bij de strafzaak? En wat heeft beatrix te winnen bij het minimaliseren van de straf voor betrokken jongeman?
Teringleider op gejatte brommer rijdt man dood terwijl op de vlucht voor de politiequote:Op woensdag 17 februari 2010 15:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is toch godverdomme je reinste diezkriminatie!!!!
Wel gezien jouw reactie klaarblijkelijkquote:
neequote:Op woensdag 17 februari 2010 17:11 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wel gezien jouw reactie klaarblijkelijk
jij leest ook alleen maar wat je (niet) wil lezen he??quote:Er is in dit topic al door meereder posters gezegd dat het niet met afkomst te maken heeft
Maar jij weet het beter, en verklaart iedereen die dus direcxt voor racsit fascist, want het is toch oh zo geweldig dat nadat er agenten genegeerd zijn, er ioemand doodgereden is, ziekenhuispersomneel bedreigd is er een excuusbriefje is.
0w de hele familie heeft het gedaanquote:Het moge toch duidelijk zijn dat de famielies waaruit dit soort agressieve criminelen komen niet deugen.
Het is hetzelfde soort tuig dat een 14 jarig meisje neersteekt, omdat ze niet het vriendinnetje wil zijn
Ook dat valt wel weer mee hoor,quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee![]()
de woonwagenkamperbewoners uit Os worden gediscrimineert
maar het is niet zo grappig als je het moet uitleggen
En dus, dat is toch niet meer als normaal, ze deden hun werk.quote:jij leest ook alleen maar wat je (niet) wil lezen he??
hoe kom je daar nou weer in godsnaam bij
ik zit nota bene de politie te verdedigen
Natuurlijk komen er zwarte schapen in ieder familie voor, maar meestal worden die als dusdanig aangeduid.quote:0w de hele familie heeft het gedaan
sarcasme snap je niet ofzo???quote:Op woensdag 17 februari 2010 17:41 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ook dat valt wel weer mee hoor,
Het feit dat de kans dat je daar een wietplantage/gestolen goed/wapens aantreft zo enorm groot is maakt een ME geassisteerde doorzoeking daar geen discriminatie.
Waar je mee omgaat raak je mee besmet is een oud gezegde
dat zeg ikquote:[..]
En dus, dat is toch niet meer als normaal, ze deden hun werk.
nu zeg je toch al heel wat andersquote:[..]
Natuurlijk komen er zwarte schapen in ieder familie voor, maar meestal worden die als dusdanig aangeduid.
het continu verdedifgen en vergoeilijken draagt niet bij aan een goede opvoeding en waar het minderjarigen betreft zijn miz de ouders wel degelijk varantwoordelijk.
#
Staat in die brief!quote:Op woensdag 17 februari 2010 12:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Is die erudiete en welgemeende brief door dezelfde mensen geschreven als die in het ziekenhuis op familiebezoek kwamen, of is dat weer een andere tak.. Ben wel benieuwd.
jöngen, je weet heel goed dat ik iets tegen crimineel marokkaanstuig heb. maar niet tegen de mensen die het wel goed doen. en ja, ik denk dat die brief heel oprecht is. zo goed kan ik dan nog wel lezen. die jongen had van zijn vader of broer zo'n pak donder gehad, dat hij blij was dat hij in het ziekenhuis lag.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Het sneue is het blijft water na de wijn.
Als het Tokkie of een woonwagenbewoner uit Os geweest was idem.
Maar dan mag zo'n brief wel bekritiseerd worden daar het geen troetel allochtoontjes betreft?
Neemt niet weg dat zijn zoon op een gestolen scooter iemand doodgereden heeft. Wat wil je nou zeggen, dat die vader zo dom is dat hij het niet met woorden aankan en dus maar moet gaan slaan of dat zijn zoon zo'n lastpak is dat hij een pak slaag nodig heeft om op het rechte pad te blijven?quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jöngen, je weet heel goed dat ik iets tegen crimineel marokkaanstuig heb. maar niet tegen de mensen die het wel goed doen. en ja, ik denk dat die brief heel oprecht is. zo goed kan ik dan nog wel lezen. die jongen had van zijn vader of broer zo'n pak donder gehad, dat hij blij was dat hij in het ziekenhuis lag.
Jammer dat berichtgeving soms een beetje eenzijdig is..quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Staat in die brief!
Nee dus: die mensen hebben informatie gevraagd en zijn netjes behandeld en ze zijn weggegaan toen het onrustig werd.
neequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:11 schreef sp3c het volgende:
nee hij wil zeggen dat die jongen niet uit zo´n nest komt dat alles goedpraat wat Marokkanen doen puur omdat Marokkanen het doen
Voor zulk tuig wel!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Echt... hoe lang laten wij ons nog terroriseren door een "klein" groepje? Wat is de "toegevoegde" waarde hiervan? Waarom niet gewoon massaal uitzetten? Zo slecht is het vast niet in Marokko!
Dat geblaat van die meid is de logische volgende stap. Ze zal zonder twijfel de slimste zijn van de hele familie, maar laat zich evengoed voor het karretje spannen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:15 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Jij stoort je niet aan het feit dat Laila alles wat er gebeurd is probeert af te schuiven op een andere partij dan haar broer?
Dan vind ik de brief inderdaad oprechter overkomen, maar dat wil niet zeggen dat deze niet geschreven kan zijn door een slimme advocaat.
Wat me overigens ook opvalt (en waar ik me aan stoor) is dat Laila het hele artikel maar probeert te vertellen over het 'onrecht' dat haar broertje is aangedaan. Ik zie <expletive deleted> echter nergens een woord van spijt over het feit dat haar broertje een onschuldige voorbijganger heeft doodgereden.
Ik hou niet van mensen die hun criminele familieactiviteiten met slijmerige, gedicteerde brieven de hand boven het hoofd houden, alsof de schuld bij anderen ligt.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef Kees22 het volgende:
Zoals gebruikelijk halen mensen weer eens zaken door elkaar.
1) Er was een open brief van een familie, die ook aan de Gelderlander gestuurd is en daarin is gepubliceerd. Een mooie brief met excuus en spijtbetuiging en medeleven.
2) De Gelderlander wilde en interview met moeder en zus publiceren, maar zag daarvan af nadat en omdat beiden hun medewerking introkken. Een broertje heeft in dit verband redacteuren van de krant bedreigd.
3) Ene Laila, zus van de andere verdachte, schrijft een brief met goedpraterij.
Het zou wel handig zijn om duidelijk te maken over welke brief je iets beweert.
volgens mij maak je een fout door niet secuur te schrijven.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef Kees22 het volgende:
Zoals gebruikelijk halen mensen weer eens zaken door elkaar.
1) Er was een open brief van een familie, die ook aan de Gelderlander gestuurd is en daarin is gepubliceerd. Een mooie brief met excuus en spijtbetuiging en medeleven.
2) De Gelderlander wilde en interview met moeder en zus publiceren, maar zag daarvan af nadat en omdat beiden hun medewerking introkken. Een broertje heeft in dit verband redacteuren van de krant bedreigd.
3) Ene Laila, zus van de andere verdachte, schrijft een brief met goedpraterij.
Het zou wel handig zijn om duidelijk te maken over welke brief je iets beweert.
Ik zie het al: uitleg helpt ook al niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:41 schreef uiterstaardig het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die hun criminele familieactiviteiten met slijmerige, gedicteerde brieven de hand boven het hoofd houden, alsof de schuld bij anderen ligt.
En wie wat geschreven heeft, ik hoop oprecht dat ze nooit meer rustig slapen, net zoals de nabestaanden van hun slachtoffers.
Je geeft in 1 post meteen jouw hele achtergrond weg.quote:Op donderdag 18 februari 2010 13:46 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee
Ik zeg dat de fout bij de ouders ligt.
En als pa hem zometeen terug het ziekenhuis inlegt...prima zaak me dunkt
Echter mischien had pa de teugels wat eerder kort moeten houden.
Je bedoelt Ik ben geen doodrijder die mensen bedreigt en heb een iq van boven de 70?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 02:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Je geeft in 1 post meteen jouw hele achtergrond weg..
Het optreden van de politie daar en hier in nederland is niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar een stuk beter geregeld.
Hoeveel hulpverleners worden daar bedreigd?
Of is het een Nederlands probleem dat hier speelt met mensen die hier zijn opgegroeid? En als je mensen hebt die hier opgegroeid zijn en hier problemen veroorzaken waarom wil je dan een ander land ermee opzadelen?
Of denk je dat ziekenhuizen in Marokko dagelijks toneel zijn van bedreigingen en opstootjes?.
ik geloof in dit geval de semi-imbeciele jongen. lijkt me sterk dat hij weet wat gas geven is, met een iq van 60.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef incident het volgende:
Een grapje is leuk, een geintje moet kunnen, een leugentje om bestwil ala, maar je kan het overdrijven.....
http://www.spitsnieuws.nl(...)val_beschuldige.html
Ik vind het echt té erg dat ze liegen en bedriegen terwijl er een dode is gevallen, echt te respectloos.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik geloof in dit geval de semi-imbeciele jongen. lijkt me sterk dat hij weet wat gas geven is, met een iq van 60.
maar dit kan ook gewoon een mooi spelletje zijn. dat gedreven is door advocaten op basis van jurisprudentie. het niet aan kunnen wijzen van de hoofddader kan immers tot aanzienlijke strafvermindering zorgen.
daarom kan het ook zijn dat juist de jongen van de brief de waarheid spreekt, aangezien zijn familie nooit zou aansturen op zo'n lage advocatendeal.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef incident het volgende:
[..]
Ik vind het echt té erg dat ze liegen en bedriegen terwijl er een dode is gevallen, echt te respectloos.
Geen van beide weet je zeker of zelfs maar bij benadering.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
hier is, hoe erg dat ook klinkt voor straatschoffies die én niet moslim zijn én joden haten, alleen nog maar een salomonsoordeel van toepassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |