Die marketing tegenwoordigquote:Zo brengt Omroep Gelderland naar buiten dat het duo wordt verdacht van een poging tot overval op het Belvoir hotel. “Hier is absoluut geen sprake van geweest. Hoe kun je in godsnaam een overval plannen als je aan het vluchten bent voor de politie? Ze kwamen daar langs tijdens de achtervolging van de politie en gingen juist de andere kant op. Het is puur een manier om reclame te werven voor het hotel.”, vertelt Laila.
Ik heb verder niets meer toe te voegen.quote:“Als de politie ze niet zo had opgejaagd, was dit nooit gebeurd”, vindt Laila. “Waarom gingen deze agenten tieners achtervolgen op zo’n druk tijdstip midden in het centrum van Nijmegen? Terwijl overal camera’s hangen en de politie makkelijk de identiteit kan achterhalen. Toen de agenten zagen dat mijn broertje en zijn vriend tegen het verkeer inreden hadden ze de achtervolging moeten staken om anderen en mijn broertje en zijn vriend niet in gevaar te brengen. Mijn broertje en zijn vriend waren bijna dood door dit tragische ongeluk. De politie had de situatie beter moeten inschatten. “
Simpel. Dezelfde reden als dat er niet hard wordt opgetreden tegen de autochtone vandalen met oud&nieuw. In dit land doen we aan lief-dader-heidquote:Op zaterdag 13 februari 2010 08:10 schreef Devz het volgende:
Wat een klote volk is het toch...Ik snap niet dat hier na aaaaal die 'incidenten' nog niet keihard tegen wordt opgetreden.
Ik blijf het vreemd vinden. Wilders is, imo, niet de oplossing.quote:En het dan nog vreemd vinden dat zoveel mensen overwegen om op Wilders te stemmen...
Nog heel lang ben ik bang.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Echt... hoe lang laten wij ons nog terroriseren door een "klein" groepje? Wat is de "toegevoegde" waarde hiervan? Waarom niet gewoon massaal uitzetten? Zo slecht is het vast niet in Marokko!
Wie laat zich terroriseren?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Echt... hoe lang laten wij ons nog terroriseren door een "klein" groepje? Wat is de "toegevoegde" waarde hiervan? Waarom niet gewoon massaal uitzetten? Zo slecht is het vast niet in Marokko!
Volgens mij is het daar een stuk beter geregeld.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Nederland. Omdat "links" graag enkele miljoenen allochtonen hier wil hebben (ik ben nog steeds serieus benieuws waarom ze dat zo graag willen!), heeft het hele land er last van.quote:
je weet dat immigratie tot een aantal jaar geleden een rechts ding was? goedkopere werkkrachten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:25 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Nederland. Omdat "links" graag enkele miljoenen allochtonen hier wil hebben (ik ben nog steeds serieus benieuws waarom ze dat zo graag willen!), heeft het hele land er last van.
Serieus: WAAROM wil "links" dat zo graag? Als er een wildvreemde voor je deur staat, en vraagt of-ie voortaan dagelijks bij je op de bank mag zitten en mee-eten, stuur je hem toch ook weg? Waarom dan wel op landelijk niveau? Omdat ze zo zielig zijn? Kom op...
Voornamelijk links hoor, want hun achterban weigerde te werken.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je weet dat immigratie tot een aantal jaar geleden een rechts ding was? goedkopere werkkrachten.
onzin.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:48 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Voornamelijk links hoor, want hun achterban weigerde te werken.
Hier kapte ik met lezen. Dit is echt zo dik faal.quote:Als de politie ze niet zo had opgejaagd, was dit nooit gebeurd
Bron?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
je weet dat immigratie tot een aantal jaar geleden een rechts ding was? goedkopere werkkrachten.
Hoe een hobby? Het lijkt er namelijk wel op dat in de politiek de wat rechtsere partijen zich toch meer bezighouden met migratie.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Voor zover ik me kan herinneren is immigratie namelijk een linkse hobby.
Ja, want ik ben ook heel erg werkloosquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:48 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Voornamelijk links hoor, want hun achterban weigerde te werken.
Want dat zal dan wel weer rechts zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 17:19 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bron?
Voor zover ik me kan herinneren is immigratie namelijk een linkse hobby. Let wel: we hebben het hier niet over hoogopgeleide arbeidsmigranten!
En toch zit er wat in. Een stelletje idioten is niet in staat de gevolgen te overzien. Maar van een stel politie agenten die maandelijks een vorstelijk salary van 1500 netto binnenhalen mag ik dat wel verwachten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:06 schreef Desunoto het volgende:
Wat een kansloos kind is die Laila
De politie de schuld geven terwijl die twee idioten op de scooter zelf tegen het verkeer in gingen rijden.
Je hebt gelijk. Die hadden kunnen voorzien dat de 'heren' een gevaar zijn voor zichzelf en anderen. In het vervolg dan maar direct een kogel door het hoofd jagen?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch zit er wat in. Een stelletje idioten is niet in staat de gevolgen te overzien. Maar van een stel politie agenten die maandelijks een vorstelijk salary van 1500 netto binnenhalen mag ik dat wel verwachten.²
dan doe ik volgende keer ook een misdaad plegen en gewoon tegen het verkeer inrijden. politie moet dan slimmer zijn dan mij volgens jou.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch zit er wat in. Een stelletje idioten is niet in staat de gevolgen te overzien. Maar van een stel politie agenten die maandelijks een vorstelijk salary van 1500 netto binnenhalen mag ik dat wel verwachten.²
Dan is aan je verwachtingen voldaan, want de agenten hebben de achtervolging niet ingezet. Alleen dat wisten die kutventjes niet, en dus gingen ze in volle vaart verder met vluchten totdat ze zichzelf veilig waanden.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan doen we dat dus ook met dioe oude man die door rood reed en een meisje en haar vriend in coma reed.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:08 schreef Fastmatti het volgende:
Paspoort van de voltallige familie innemen en vervolgens de familie op het vliegtuig naar Marokko zetten. Bezittingen moeten in beslag worden genomen en verdeeld worden onder slachtoffers van Marokkanen.
Eindelijk!!! BSB heeft het topic gevonden, nu wordt het pas leukquote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een agent, of de politie zo u wil, moet altijd alle risico's afwegen. De girl heeft al gezegd dat er camera's zijn. De daders kunnen later alsnog pakken. En het gaat hier maar om een scootertje.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Je hebt gelijk. Die hadden kunnen voorzien dat de 'heren' een gevaar zijn voor zichzelf en anderen. In het vervolg dan maar direct een kogel door het hoofd jagen?
dan hoop ik natuurlijk niet dat dit soort gedrag zich verder gaat ontwikkelen, zonder het leger te hoeven inschakelen. jullie gaan dan zelfs nog even piepen natuurlijk. zo kennen we marokkanen. die komen op voor criminelen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het heeft voor mij geen zin om over die criminelen te beginnen, het is common sense om in te schatten welke rol ze vertolken in het geheel. Omdat ik constructief denk begin ik over de "verstandige" politie, daar valt nog wat te halen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:28 schreef zoalshetis het volgende:
dan hoop ik natuurlijk niet dat dit soort gedrag zich verder gaat ontwikkelen, zonder het leger te hoeven inschakelen. jullie gaan even piepen natuurlijk. zo kennen we marokkanen. die komen op voor criminelen.
Uhm, van een achtervolging was geen sprake op dat moment.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een agent, of de politie zo u wil, moet altijd alle risico's afwegen. De girl heeft al gezegd dat er camera's zijn. De daders kunnen later alsnog pakken. En het gaat hier maar om een scootertje.²
Het gaat hier over diefstal, orders van de politie negeren en doodslag.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En het gaat hier maar om een scootertje.²
Doodslag is o.a. een gevolg van het opjagen door de politie.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:36 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Het gaat hier over diefstal, orders van de politie negeren en doodslag.
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Doodslag is o.a. een gevolg van het opjagen door de politie.²
Als ik dit soort onzin lees kan ik mij maar een ding afvragen: hebben ze jouw hoofd laten vallen tijdens de bevaling of de besnijdenis?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
onzin. vluchten voor de politie kan met kogels in je rug komen te staan. dit gaat over een zusje dat raaskalt. maar de marokkanen zijn de nieuwe joden volgens yvonne. dus ik lul maar wat doms.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het heeft voor mij geen zin om over die criminelen te beginnen, het is common sense om in te schatten welke rol ze vertolken in het geheel. Omdat ik constructief denk begin ik over de "verstandige" politie, daar valt nog wat te halen.²
Ik vind dat je teveel aandacht vestigt op een (mogelijke) achtervolging. Je gaat voorbij aan het feit dat primair hier de criminele boys fout zaten. Ok, ze hebben niet moedwillig de man van zijn leven beroofd, maar desondanks zijn zij hier de (meest) schuldige.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:35 schreef AchJa het volgende:
Uhm, van een achtervolging was geen sprake op dat moment.
en dat deden ze. die imbeciele gastjes zijn de nieuwe joden. zo is het!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
De politie heeft getracht haar plicht te doen, alleen moeten ze er voor wijken dat hun ego geen belangrijkere rol gaat spelen dan het handhaven van de orde en de algemene veiligheid.²
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat je teveel aandacht vestigt op een (mogelijke) achtervolging. Je gaat voorbij aan het feit dat primair hier de criminele boys fout zaten. Ok, ze hebben niet moedwillig de man van zijn leven beroofd, maar desondanks zijn zij hier de (meest) schuldige.
quote:De politie heeft getracht haar plicht te doen, alleen moeten ze er voor wijken dat hun ego geen belangrijkere rol gaat spelen dan het handhaven van de orde en de algemene veiligheid.²
De énige schuldigen bedoel je.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind dat je teveel aandacht vestigt op een (mogelijke) achtervolging. Je gaat voorbij aan het feit dat primair hier de criminele boys fout zaten. Ok, ze hebben niet moedwillig de man van zijn leven beroofd, maar desondanks zijn zij hier de (meest) schuldige.
De politie heeft getracht haar plicht te doen, alleen moeten ze er voor wijken dat hun ego geen belangrijkere rol gaat spelen dan het handhaven van de orde en de algemene veiligheid.²
Dat doen die idioten dan wel heeeeel erg vaak, wat stel je voor een enkel band ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ja maar waarom zal de politie achter hun aan willen gaan dan .. de eerste aanleiding geven toch die criminelen.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik verdenk je ervan dat je dit niet had gezegd wanneer de klootzakjes Jan de Vries en Gerard Jansen hadden geheten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit zijn we dus eens. Dit is pure logica.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:46 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja maar waarom zal de politie achter hun aan willen gaan dan .. de eerste aanleiding geven toch die criminelen.
Dus de hoofdoorzaak ligt toch echt bij hun en niet bij de politie.
OPHOUDEN!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat deden ze. die imbeciele gastjes zijn de nieuwe joden. zo is het!
Komop! Dat kun je vast beter uitleggen!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit zijn we dus eens. Dit is pure logica.²
3,5 uur later nog hoofdletters. Die kunnen beter gebruikt worden om BsB begrijpend te leren lezenquote:
dit dusquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hier kapte ik met lezen. Dit is echt zo dik faal.
Het is natuurlijk weer de schuld van de politie. Flikkert op.Als zij niet waren gevlucht was het ook niet gebeurt, als ze het een uur eerder of later deden ook niet, als ze niet geboren waren ook niet. Als er geen kruispunt was aangelegd ook niet. Als mario niet geboren was ook niet. Als heel de wereld niet bestond ook niet.
De hele kern van het probleem is dat het helemaal geen kleine groep raddraaiers is. Daarbij is de steun binnen de gemeenschap enorm.quote:Op zondag 14 februari 2010 04:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bent en blijft een dom zwijn, net zoals veel soortgenoten van je, geen enkele vorm van zelf kritiek, altijd maar weer de schuld afschuiven dan wel excuses vinden, WANNNEER gaan jullie je eigen mensen eens aanspreken op hun gedrag, JA ik weet dat het een betrekkelijk kleine groep is, daarom snap ik niet waarom de marokaanse gemeenschap zich op die manier zwart laat maken door dit soort lui.
WAAROM?quote:
Gezien de ontwikkelingen komt dat volgens mij door een veel te hete zon op je knar. Daar kunnen de hersens niet tegen, en zie je dat dit niet ten goede komt ten opzichte van de revolutie van de mensquote:Op zondag 14 februari 2010 09:41 schreef deedeetee het volgende:
Bekijk het maar van de positieve kant : We hebben in Europa al eerder te lijden gehad van een hele horde barbaren en dat hebben we óók overleefd.
Dit meisje is geboren met oogkleppen op en een bord voor haar kop, stumper is dus gewoon geestelijk gehandicapt net als haar broertje
Sinds wanneer is 1500 netto een vorstelijk salaris ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
hij dolt maar wat. maar krijgt nooit van FA's, MD'S of andere lieden te horen: OPHOUDEN!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:35 schreef TheBountyKiller het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 1500 netto een vorstelijk salaris ?
Marokkanen mogen nu eenmaal meer dan Nederlanders.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij dolt maar wat. maar krijgt nooit van FA's, MD'S of andere lieden te horen: OPHOUDEN!
dat komt omdat de marokkanen de nieuwe joden zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Marokkanen mogen nu eenmaal meer dan Nederlanders.
Jawel, het is een kleine groep. Het is echter zinloos voor een serieus debat om telkens maar te bevestigen dat het criminelen zijn en dat zij fout zitten. Dat is alleen maar leuk voor de onderbuikgevoelens van sommigen, maar constructief levert het niets op. Bij dat soort gasten, net als bij kampers, valt gewoon weinig te halen. Het zijn low-lifers die niet in de spiegel kunnen kijken en echt over weinig intellect beschikken. Vandaar dat ik over de politie begin, ego mag nooit prioriteit krijgen boven ordehandhaving en algemene veiligheid. Neen.quote:Op zondag 14 februari 2010 09:17 schreef Fastmatti het volgende:
De hele kern van het probleem is dat het helemaal geen kleine groep raddraaiers is. Daarbij is de steun binnen de gemeenschap enorm.
Hele hordes mensen, en zeker de vrouwen, moeten het met minder doen, dus het is vorstelijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:35 schreef TheBountyKiller het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 1500 netto een vorstelijk salaris ?
klets niet zo uit je nek de hele tijdquote:Op zondag 14 februari 2010 10:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij dolt maar wat. maar krijgt nooit van FA's, MD'S of andere lieden te horen: OPHOUDEN!
omdat je irritant bent, ik snap dat je het niet eens bent met wat Yvonne zei maar dat hoef je niet in elke post te herhalen simpelweg omdat Yvonne het zei ... ze spreekt voor zichzelf net als de rest hier op fok!quote:
Ga toch weg, jullie terroriseren ons stelselmatigquote:Op zondag 14 februari 2010 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan niet anders dan Sp3c gelijk geven. Overigens moet ik erkennen dat ik de gedachtegang van Yvonne in deze wel degelijk begrijp, onderschrijf én apprecieer.²
Jullie?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ga toch weg, jullie terroriseren ons stelselmatig
Dit mag je even uitleggen. Ik doe geen vlieg kwaad man. Mijn strafblad is blanker dan menig huid.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ga toch weg, jullie terroriseren ons stelselmatig
Ja hoor, ik steun criminelen.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:00 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Juist. Of ze doen het zelf, of het is een kind of ze steunen het.
Bij de 'verstandige' politie valt vast nog wel wat te halen, maar dat valt in het niet bij wat er te halen valt bij asociale, criminele, slecht-geïntegreerde Marokkanen. En die groep vormt momenteel nogal een probleem in Nederland.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Het heeft voor mij geen zin om over die criminelen te beginnen, het is common sense om in te schatten welke rol ze vertolken in het geheel. Omdat ik constructief denk begin ik over de "verstandige" politie, daar valt nog wat te halen.![]()
Je inbox is vol.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat komt omdat de marokkanen de nieuwe joden zijn.
er zijn mensen die dat gewoon uit hun strot kunnen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |