abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77963546
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En toch zit er wat in. Een stelletje idioten is niet in staat de gevolgen te overzien. Maar van een stel politie agenten die maandelijks een vorstelijk salary van 1500 netto binnenhalen mag ik dat wel verwachten.

²
Je hebt gelijk. Die hadden kunnen voorzien dat de 'heren' een gevaar zijn voor zichzelf en anderen. In het vervolg dan maar direct een kogel door het hoofd jagen?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_77963592
quote:

[..]

En toch zit er wat in. Een stelletje idioten is niet in staat de gevolgen te overzien. Maar van een stel politie agenten die maandelijks een vorstelijk salary van 1500 netto binnenhalen mag ik dat wel verwachten.

²
dan doe ik volgende keer ook een misdaad plegen en gewoon tegen het verkeer inrijden. politie moet dan slimmer zijn dan mij volgens jou.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 20:22:00 #28
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_77963740
quote:

[..]

²
Dan is aan je verwachtingen voldaan, want de agenten hebben de achtervolging niet ingezet. Alleen dat wisten die kutventjes niet, en dus gingen ze in volle vaart verder met vluchten totdat ze zichzelf veilig waanden.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_77964723
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:08 schreef Fastmatti het volgende:
Paspoort van de voltallige familie innemen en vervolgens de familie op het vliegtuig naar Marokko zetten. Bezittingen moeten in beslag worden genomen en verdeeld worden onder slachtoffers van Marokkanen.
Dan doen we dat dus ook met dioe oude man die door rood reed en een meisje en haar vriend in coma reed.

Oh, by the way: dat was er een van een erg christelijke familie. Die later aan een broer van de moeder vertelde dat god het zo wel gewild zou hebben.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_77965499
quote:

[..]

²
Eindelijk!!! BSB heeft het topic gevonden, nu wordt het pas leuk
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:24:09 #31
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77965848
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
Je hebt gelijk. Die hadden kunnen voorzien dat de 'heren' een gevaar zijn voor zichzelf en anderen. In het vervolg dan maar direct een kogel door het hoofd jagen?
Een agent, of de politie zo u wil, moet altijd alle risico's afwegen. De girl heeft al gezegd dat er camera's zijn. De daders kunnen later alsnog pakken. En het gaat hier maar om een scootertje.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:28:34 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77966008
quote:

[..]

²
dan hoop ik natuurlijk niet dat dit soort gedrag zich verder gaat ontwikkelen, zonder het leger te hoeven inschakelen. jullie gaan dan zelfs nog even piepen natuurlijk. zo kennen we marokkanen. die komen op voor criminelen.

en volgens yvonne zijn criminele marokkanen de nieuwe joden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:32:49 #33
13462 BansheeBoy
pi_77966157
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:28 schreef zoalshetis het volgende:
dan hoop ik natuurlijk niet dat dit soort gedrag zich verder gaat ontwikkelen, zonder het leger te hoeven inschakelen. jullie gaan even piepen natuurlijk. zo kennen we marokkanen. die komen op voor criminelen.
Het heeft voor mij geen zin om over die criminelen te beginnen, het is common sense om in te schatten welke rol ze vertolken in het geheel. Omdat ik constructief denk begin ik over de "verstandige" politie, daar valt nog wat te halen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_77966267
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Een agent, of de politie zo u wil, moet altijd alle risico's afwegen. De girl heeft al gezegd dat er camera's zijn. De daders kunnen later alsnog pakken. En het gaat hier maar om een scootertje.

²
Uhm, van een achtervolging was geen sprake op dat moment.
pi_77966281
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En het gaat hier maar om een scootertje.

²
Het gaat hier over diefstal, orders van de politie negeren en doodslag.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:38:05 #36
13462 BansheeBoy
pi_77966375
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:36 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Het gaat hier over diefstal, orders van de politie negeren en doodslag.
Doodslag is o.a. een gevolg van het opjagen door de politie.

²
pi_77966466
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:

²
².
pi_77966518
quote:

[..]

²
Als ik dit soort onzin lees kan ik mij maar een ding afvragen: hebben ze jouw hoofd laten vallen tijdens de bevaling of de besnijdenis?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:42:54 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77966575
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Het heeft voor mij geen zin om over die criminelen te beginnen, het is common sense om in te schatten welke rol ze vertolken in het geheel. Omdat ik constructief denk begin ik over de "verstandige" politie, daar valt nog wat te halen.

²
onzin. vluchten voor de politie kan met kogels in je rug komen te staan. dit gaat over een zusje dat raaskalt. maar de marokkanen zijn de nieuwe joden volgens yvonne. dus ik lul maar wat doms.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:44:11 #40
13462 BansheeBoy
pi_77966633
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:35 schreef AchJa het volgende:
Uhm, van een achtervolging was geen sprake op dat moment.
Ik vind dat je teveel aandacht vestigt op een (mogelijke) achtervolging. Je gaat voorbij aan het feit dat primair hier de criminele boys fout zaten. Ok, ze hebben niet moedwillig de man van zijn leven beroofd, maar desondanks zijn zij hier de (meest) schuldige.

De politie heeft getracht haar plicht te doen, alleen moeten ze er voor wijken dat hun ego geen belangrijkere rol gaat spelen dan het handhaven van de orde en de algemene veiligheid.

²
  zaterdag 13 februari 2010 @ 21:46:19 #41
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77966716
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:

De politie heeft getracht haar plicht te doen, alleen moeten ze er voor wijken dat hun ego geen belangrijkere rol gaat spelen dan het handhaven van de orde en de algemene veiligheid.

²
en dat deden ze. die imbeciele gastjes zijn de nieuwe joden. zo is het!
pi_77967326
quote:

[..]

Ik vind dat je teveel aandacht vestigt op een (mogelijke) achtervolging. Je gaat voorbij aan het feit dat primair hier de criminele boys fout zaten. Ok, ze hebben niet moedwillig de man van zijn leven beroofd, maar desondanks zijn zij hier de (meest) schuldige.
Jij zegt toch zelf dat ze door de politie zijn opgejaagd en daardoor die vent naar zijn moer
hebben gereden?
quote:

²
pi_77967836
quote:

[..]

²
De énige schuldigen bedoel je.
pi_77968586
quote:

[..]

²
Dat doen die idioten dan wel heeeeel erg vaak, wat stel je voor een enkel band ?
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:46:10 #45
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_77969057
quote:

[..]

²
ja maar waarom zal de politie achter hun aan willen gaan dan .. de eerste aanleiding geven toch die criminelen.
Dus de hoofdoorzaak ligt toch echt bij hun en niet bij de politie.
En de politie is er voor de orde handhaving en kijken of mensen zich aan de regels houden.
Als er dan blijkt dat er iemand de fout in gaat zijn ze gerechtvaardigd om hier tegen op te treden.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_77969140
quote:

[..]

²
Ik verdenk je ervan dat je dit niet had gezegd wanneer de klootzakjes Jan de Vries en Gerard Jansen hadden geheten.

Als dan de zus Anna de Vries (weetikveel) had gereageerd als in het artikel was mijn reaktie in ieder geval niet anders geweest.

[ Bericht 2% gewijzigd door ChungLingSoo op 13-02-2010 22:53:03 ]
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
  zaterdag 13 februari 2010 @ 22:52:18 #47
13462 BansheeBoy
pi_77969386
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:46 schreef RAVW het volgende:

[..]

ja maar waarom zal de politie achter hun aan willen gaan dan .. de eerste aanleiding geven toch die criminelen.
Dus de hoofdoorzaak ligt toch echt bij hun en niet bij de politie.
Dit zijn we dus eens. Dit is pure logica.

²
pi_77973307
Deze jongens hebben ze ook maar laten gaan, anders vallen er misschien nog doden:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_in_milaan.html#more
  Moderator zondag 14 februari 2010 @ 00:22:19 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_77973483
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 21:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en dat deden ze. die imbeciele gastjes zijn de nieuwe joden. zo is het!
OPHOUDEN!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 14 februari 2010 @ 00:30:53 #50
13456 AchJa
Shut up!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')