3,5 uur later nog hoofdletters. Die kunnen beter gebruikt worden om BsB begrijpend te leren lezenquote:
dit dusquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Hier kapte ik met lezen. Dit is echt zo dik faal.
Het is natuurlijk weer de schuld van de politie. Flikkert op.Als zij niet waren gevlucht was het ook niet gebeurt, als ze het een uur eerder of later deden ook niet, als ze niet geboren waren ook niet. Als er geen kruispunt was aangelegd ook niet. Als mario niet geboren was ook niet. Als heel de wereld niet bestond ook niet.
De hele kern van het probleem is dat het helemaal geen kleine groep raddraaiers is. Daarbij is de steun binnen de gemeenschap enorm.quote:Op zondag 14 februari 2010 04:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bent en blijft een dom zwijn, net zoals veel soortgenoten van je, geen enkele vorm van zelf kritiek, altijd maar weer de schuld afschuiven dan wel excuses vinden, WANNNEER gaan jullie je eigen mensen eens aanspreken op hun gedrag, JA ik weet dat het een betrekkelijk kleine groep is, daarom snap ik niet waarom de marokaanse gemeenschap zich op die manier zwart laat maken door dit soort lui.
WAAROM?quote:
Gezien de ontwikkelingen komt dat volgens mij door een veel te hete zon op je knar. Daar kunnen de hersens niet tegen, en zie je dat dit niet ten goede komt ten opzichte van de revolutie van de mensquote:Op zondag 14 februari 2010 09:41 schreef deedeetee het volgende:
Bekijk het maar van de positieve kant : We hebben in Europa al eerder te lijden gehad van een hele horde barbaren en dat hebben we óók overleefd.
Dit meisje is geboren met oogkleppen op en een bord voor haar kop, stumper is dus gewoon geestelijk gehandicapt net als haar broertje
Sinds wanneer is 1500 netto een vorstelijk salaris ?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch zit er wat in. Een stelletje idioten is niet in staat de gevolgen te overzien. Maar van een stel politie agenten die maandelijks een vorstelijk salary van 1500 netto binnenhalen mag ik dat wel verwachten.²
hij dolt maar wat. maar krijgt nooit van FA's, MD'S of andere lieden te horen: OPHOUDEN!quote:Op zondag 14 februari 2010 10:35 schreef TheBountyKiller het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 1500 netto een vorstelijk salaris ?
Marokkanen mogen nu eenmaal meer dan Nederlanders.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij dolt maar wat. maar krijgt nooit van FA's, MD'S of andere lieden te horen: OPHOUDEN!
dat komt omdat de marokkanen de nieuwe joden zijn.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:03 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Marokkanen mogen nu eenmaal meer dan Nederlanders.
Jawel, het is een kleine groep. Het is echter zinloos voor een serieus debat om telkens maar te bevestigen dat het criminelen zijn en dat zij fout zitten. Dat is alleen maar leuk voor de onderbuikgevoelens van sommigen, maar constructief levert het niets op. Bij dat soort gasten, net als bij kampers, valt gewoon weinig te halen. Het zijn low-lifers die niet in de spiegel kunnen kijken en echt over weinig intellect beschikken. Vandaar dat ik over de politie begin, ego mag nooit prioriteit krijgen boven ordehandhaving en algemene veiligheid. Neen.quote:Op zondag 14 februari 2010 09:17 schreef Fastmatti het volgende:
De hele kern van het probleem is dat het helemaal geen kleine groep raddraaiers is. Daarbij is de steun binnen de gemeenschap enorm.
Hele hordes mensen, en zeker de vrouwen, moeten het met minder doen, dus het is vorstelijk.quote:Op zondag 14 februari 2010 10:35 schreef TheBountyKiller het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 1500 netto een vorstelijk salaris ?
klets niet zo uit je nek de hele tijdquote:Op zondag 14 februari 2010 10:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij dolt maar wat. maar krijgt nooit van FA's, MD'S of andere lieden te horen: OPHOUDEN!
omdat je irritant bent, ik snap dat je het niet eens bent met wat Yvonne zei maar dat hoef je niet in elke post te herhalen simpelweg omdat Yvonne het zei ... ze spreekt voor zichzelf net als de rest hier op fok!quote:
Ga toch weg, jullie terroriseren ons stelselmatigquote:Op zondag 14 februari 2010 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kan niet anders dan Sp3c gelijk geven. Overigens moet ik erkennen dat ik de gedachtegang van Yvonne in deze wel degelijk begrijp, onderschrijf én apprecieer.²
Jullie?quote:Op zondag 14 februari 2010 13:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ga toch weg, jullie terroriseren ons stelselmatig
Dit mag je even uitleggen. Ik doe geen vlieg kwaad man. Mijn strafblad is blanker dan menig huid.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ga toch weg, jullie terroriseren ons stelselmatig
Ja hoor, ik steun criminelen.quote:Op zondag 14 februari 2010 14:00 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Juist. Of ze doen het zelf, of het is een kind of ze steunen het.
Bij de 'verstandige' politie valt vast nog wel wat te halen, maar dat valt in het niet bij wat er te halen valt bij asociale, criminele, slecht-geïntegreerde Marokkanen. En die groep vormt momenteel nogal een probleem in Nederland.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Het heeft voor mij geen zin om over die criminelen te beginnen, het is common sense om in te schatten welke rol ze vertolken in het geheel. Omdat ik constructief denk begin ik over de "verstandige" politie, daar valt nog wat te halen.![]()
Je inbox is vol.quote:Op zondag 14 februari 2010 11:03 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat komt omdat de marokkanen de nieuwe joden zijn.
er zijn mensen die dat gewoon uit hun strot kunnen krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |