abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 17:28:45 #101
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_78023806
Geinig, en als de broer van Wilders iets over de PVV zegt gillen de Geert-fanboys weer moord en brand, want je familie val je toch niet zomaar af!

Niet dat dit hier zoveel mee te maken heeft, maar het is wel lachen natuurlijk.
pi_78023915
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:28 schreef Frollo het volgende:
Geinig, en als de broer van Wilders iets over de PVV zegt gillen de Geert-fanboys weer moord en brand, want je familie val je toch niet zomaar af!

En zo weten de anti-pvv'ers er toch weer een slinger aan te geven hoe Wilders met dit voorval in verband kan worden gebracht. Iedereen heeft dat door behalve die anti-pvv'ers zelf nog niet. dat is wel lachen natuurlijk
pi_78024198
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:32 schreef Tarabass het volgende:

[..]

En zo weten de anti-pvv'ers er toch weer een slinger aan te geven hoe Wilders met dit voorval in verband kan worden gebracht. Iedereen heeft dat door behalve die anti-pvv'ers zelf nog niet. dat is wel lachen natuurlijk
hahaha Ze worden inderdaad steeds aandoenlijker, die anti-PVV'ers. De wanhoop straalt er aan alle kanten vanaf. Ze weten het gewoon echt niet meer. En dan krijg je dus dit soort "briljante grappige vondsten".
  Licht Ontvlambaar maandag 15 februari 2010 @ 17:46:15 #104
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78024284
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:43 schreef desiredbard het volgende:

[..]

De zus en broer behoren dus duidelijk niet tot dezelfde familie?

Er mist daar diuidelijk een boel in de opvoeding...daar heb ik geen enkel respect voor.

Ik heb meer respekt voor wat ik vanonder mijn schoen aan de stoeprand afschraap .....
Het gaat hier om twee verschillende families, er waren twee daders.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_78024317
quote:

Nee niets dus.
En lachen, nou nee, daar is het allemaal veel te ernstig voor.
  Moderator maandag 15 februari 2010 @ 17:49:08 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_78024355
nu ja een beetje grappig is het wel vind ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_78024717
quote:

heeft ie een broer dan?
Zegt die wel eens wat, omdat ie ook zijn 15 minutes of fame wil?

Ik ben niet zo geintresseerd inWilders zijn Thuissituatie,
Wilders rijdt niet op een gestolen scooter mensen kapot

Zou wilders zijn broer ook zo over geert praten als Wilders iemand dood rijdt
Is het dan ook de schuld van de politie?
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_78024770
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het gaat hier om twee verschillende families, er waren twee daders.
Zoon rijdt dood
broer bedreigt verslaggever danwel ziekenhuis medewerkers

Er schort daar toch echt iets aan de opvoeding.
  maandag 15 februari 2010 @ 18:07:08 #109
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_78024791
quote:
Zou wilders zijn broer ook zo over geert praten als wilders iemand dood rijdt
Tuurlijk niet, die klapt dan in zijn handjes van blijdschap en roept heel hard * Zie je wel ! Ik wist wel dat Geert niet deugt *
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_78025103
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:07 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Tuurlijk niet, die klapt dan in zijn handjes van blijdschap en roept heel hard * Zie je wel ! Ik wist wel dat Geert niet deugt *
Ah ik zie wat men bedoelt:
quote:
In 2006 beschrijft Paul, woonachtig in Tiel, dat Geert in korte tijd een opmerkelijke politieke switch maakt; van PSP ('tot zijn 17e was hij ontzettend blij met mijn PSP-poster, die met die schone blote dame'), via D66 naar VVD. ‘Vandaar van kwaad tot erger.' Pogingen om Geert op andere gedachten te brengen, heeft Paul gestaakt. "Sinds een aantal jaren vermijden we politieke praat. Schaamte? Nee. Een vorm van mededogen vanwege het gebrek aan inzicht en intellectuele bagage? Ja. Ik reken hem dat niet aan. Ik ken zijn beperkingen.”
Broer bedoelt dus te zeggen dat toen Geertje uitgerukt was

zijn ogen opengingen en hij het het politiek zinkende linkse schip verlaten heeft
daar afgebeelde koe en haar kalf allang verdronken waren.

Dat zit de Mao-istische broer natuurlijk dwars
Weet iemand waar broerlief op de ranglijst staat?
  Licht Ontvlambaar maandag 15 februari 2010 @ 18:27:25 #111
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_78025360
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:06 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Zoon rijdt dood
broer bedreigt verslaggever danwel ziekenhuis medewerkers

Er schort daar toch echt iets aan de opvoeding.
Lezen is echt moeilijk he... Er zijn twee jongens op een scooter, samen rijden ze een man dood. De familie van de ene maakt trammelant in het ziekenhuis. De familie van de andere schrijft een brief naar de krant waarin ze zich distancieren van het gedrag van zoon/broer...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_78025778
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Lezen is echt moeilijk he... Er zijn twee jongens op een scooter, samen rijden ze een man dood. De familie van de ene maakt trammelant in het ziekenhuis. De familie van de andere schrijft een brief naar de krant waarin ze zich distancieren van het gedrag van zoon/broer...
Ah zoon / broer
Ik interpreteerde dat als een rijdt dood en diens broer begint zich ook te misdragen

nou hier dan mijn geschreven excuus....
Stelt veel voor he
  maandag 15 februari 2010 @ 19:08:48 #113
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78026719
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ah zoon / broer
Ik interpreteerde dat als een rijdt dood en diens broer begint zich ook te misdragen

Stelt veel voor he
die brief van de familie die wel kon schrijven was echt best wel goed. ik weet zeker dat dat mee gaat wegen met het oordeel van de rechter.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_78029506
quote:
Op maandag 15 februari 2010 19:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die brief van de familie die wel kon schrijven was echt best wel goed. ik weet zeker dat dat mee gaat wegen met het oordeel van de rechter.
Dat hoop ik niet. Als de rechter de brief van de familie van die ene jongen mee laat wegen in zijn oordeel moet hij het artikel van Laila, de zus van die andere jongen ook meewegen.
Ik vind dat de verdediging niet van familie af moet komen, maar van de verdediger die daarvoor is aangesteld.
  maandag 15 februari 2010 @ 20:29:41 #115
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78030210
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet. Als de rechter de brief van de familie van die ene jongen mee laat wegen in zijn oordeel moet hij het artikel van Laila, de zus van die andere jongen ook meewegen.
Ik vind dat de verdediging niet van familie af moet komen, maar van de verdediger die daarvoor is aangesteld.
daar heb je dan wel weer helemaal gelijk in. maar dan nog blijft het een prettige brief om te lezen en ik hoop dat de jongen van die familie ook deze waarden heeft meegekregen en dus wat schuldbewuster is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_78030421
quote:
Op maandag 15 februari 2010 20:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

daar heb je dan wel weer helemaal gelijk in. maar dan nog blijft het een prettige brief om te lezen en ik hoop dat de jongen van die familie ook deze waarden heeft meegekregen en dus wat schuldbewuster is.
Dat wel natuurlijk. Dan is er voor deze jongen nog hoop.
pi_78031849
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:40 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ah zoon / broer

Stelt veel voor he
Als je nou eens leerde te lezen en na te denken voor je wat onzinnigs schreeuwt, dan schoten we er wat mee op.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_78032004
quote:
Op maandag 15 februari 2010 18:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En dat was een opvallend beschaafde brief, waar iedereen, ook autochtoon, nog een voorbeeld aan kan nemen. Ruiterlijk en zonder smoesjes.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_78032294
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef Kees22 het volgende:

[..]

En dat was een opvallend beschaafde brief, waar iedereen, ook autochtoon, nog een voorbeeld aan kan nemen. Ruiterlijk en zonder smoesjes.
Oh, god. Krijgen we nu dat!? Eerst is het één doffe ellende, en als er dan iemand gewoon normaal doet is dat ineens heel erg goed. Moeten we nu ineens heel erg blij zijn met een normale reactie?
pi_78032795
quote:
Op maandag 15 februari 2010 21:11 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Oh, god. Krijgen we nu dat!? Eerst is het één doffe ellende, en als er dan iemand gewoon normaal doet is dat ineens heel erg goed. Moeten we nu ineens heel erg blij zijn met een normale reactie?
Wel eens hier op Fok gekeken naar de gemiddelde reacties? Als iemand een keer normaal kan reageren, moeten we daar helaas blij mee zijn ja.

Het is triest, maar waar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')