wss iemand met een klinkende naam als "Priscilla".quote:Op woensdag 17 februari 2010 01:33 schreef XtremeNL het volgende:
Ik vind het engste dat iemand met zo'n IQ een kind heeft.
Welke klapjosti laat een kwijlend iemands lul in zich.
nou de politie moet gewoon zijn werk doenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, hoofdschuldigen zijn de daders. De politie doet haar best om de criminaliteit te minimaliseren, alleen moet de politie er voor waken dat hun ego niet zorgt voor een vertroebeling in juist en objectief handelen. Daar maar ik me zorgen om.²
quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou de politie moet gewoon zijn werk doen
als die figuren een gestolen scooter tegenkomen dan moeten ze een praatje met de bestuurder gaan maken ... dat die dan vol gas tegen het verkeer in tegen een voetganger aan crossen kun je de politie echt niet kwalijk nemen hoor
die kunnen hun werkwijze niet aan wat domme criminelen mogelijk gaan doen aanpassen want slimme criminelen gaan daar heel handig gebruik van maken
Oooh, nou zie ik het. Ja dan is het heel logisch en staat het inderdaad heel intelligent dat willekeurige gebruik van Engels.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:38 schreef Kees22 het volgende:
[..]
BansheeBoy schrijft zijn Engelse woorden cursief, niet vet.
Waar in deze kwestie heeft de politie iets fout gedaan dan? Want je zit nou echt door te breien op iets dat niet is gebeurd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, hoofdschuldigen zijn de daders. De politie doet haar best om de criminaliteit te minimaliseren, alleen moet de politie er voor waken dat hun ego niet zorgt voor een vertroebeling in juist en objectief handelen. Daar maar ik me zorgen om.²
Hoe kun je nu beweren dat de brief gemeend is als je niet eens weet of die brief wel of niet door een 3e partij geschreven is?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat de brief niet eerder openlijk gezien is, heeft natuurlijk met meer factoren te maken dan met de vraag of jij het gemeend vindt. eerste paar dagen kan je niet meteen een heldere brief schrijven.
ik vond het erudiet en waardeerde die tekst. misschien ben ik naïef (alhoewel ik al in dat topic opperde dat het wel eens door een 3e partij geschreven kan zijn) maar die brief was gemeend.
En wanneer heeft de politie door hun ego niet juist en objectief gehandeld in dit geval?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Exact, en daarna een paar flinke tikken verkopen met de gummiknuppel. Daar hebben ze wel respect voor.quote:Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef Chadi het volgende:
Politie moet dit soort lui gewoon van de scooter afrijden. Vroeger werd je hier ook van je eigen gekochte brommer afgetrapt als je niet stopte . Mag dat tegenwoordig niet meer?
Is die erudiete en welgemeende brief door dezelfde mensen geschreven als die in het ziekenhuis op familiebezoek kwamen, of is dat weer een andere tak.. Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat de brief niet eerder openlijk gezien is, heeft natuurlijk met meer factoren te maken dan met de vraag of jij het gemeend vindt. eerste paar dagen kan je niet meteen een heldere brief schrijven.
ik vond het erudiet en waardeerde die tekst. misschien ben ik naïef (alhoewel ik al in dat topic opperde dat het wel eens door een 3e partij geschreven kan zijn) maar die brief was gemeend.
ja zo kun je wel bezig blijvenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:16 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Hoe kun je nu beweren dat de brief gemeend is als je niet eens weet of die brief wel of niet door een 3e partij geschreven is?
quote:Op maandag 15 februari 2010 21:06 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En dat was een opvallend beschaafde brief, waar iedereen, ook autochtoon, nog een voorbeeld aan kan nemen. Ruiterlijk en zonder smoesjes.
Waar slaat dat nu op? Je kunt zeggen dat de brief gemeend KLINKT, maar je kunt niet zeggen dat de brief gemeend IS zonder de mensen te kennen die de brief geschreven zouden hebben. Ik heb de inhoud van de brief ook gelezen en ik hoop ook echt dat deze mensen het zo menen, maar ik kan geen waardeoordeel hangen aan een stuk proza waarvan ik niet eens zeker weet wie het geschreven heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2010 13:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja zo kun je wel bezig blijven
hoe weten we nu of de eerste brief wel gemeend is of uberhaupt door het zusje is geschreven?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
Bij vluchtpogingen van scootertuig zou de politie gewoon gericht moeten schieten. Alles is geoorloofd om dat tuig op een scooter uit de maatschappij te krijgen, kaaskop of maroc is mij om het even. Qua instelling verschilt het gekleurde en het witte scootertuig elkaar niet zo veel.
Het sneue is het blijft water na de wijn.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou elk topic waar een moslim iets fout doet is er binnen de kortste keren wel iemand die roept dat de moslims daar zelf niets van zeggen, nu doen ze dat en dan zou je idd verwachten dat men er heel blij mee is ja
Nee inderdaad, ik heb geen hekel aan buitenlanders en ik heb ook geen hekel aan Nederlanders. Ik heb een hekel aan hufters en tuig en daar kan de politie wat mij betreft niet hard genoeg tegen optreden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
Bij vluchtpogingen van scootertuig zou de politie gewoon gericht moeten schieten. Alles is geoorloofd om dat tuig op een scooter uit de maatschappij te krijgen, kaaskop of maroc is mij om het even. Qua instelling verschilt het gekleurde en het witte scootertuig elkaar niet zo veel.
Juist en daar helpt geen brief van Kees Tokkie Laila Tokkie aanquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:27 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ik heb geen hekel aan buitenlanders en ik heb ook geen hekel aan Nederlanders. Ik heb een hekel aan hufters en tuig en daar kan de politie wat mij betreft niet hard genoeg tegen optreden.
van een Tokkie of een woonwagenbewoner uit Os word meestal niet de hele familie ter verantwoording geroepen als hij iets fout doetquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Het sneue is het blijft water na de wijn.
Als het Tokkie of een woonwagenbewoner uit Os geweest was idem.
van mij mag je alle kritiek van de wereld hebben op deze brief, voor mij had het sowieso niet gehoeven namelijk tenzij ze allemaal op dat scootertje zaten kan ik er nix meequote:Maar dan mag zo'n brief wel bekritiseerd worden daar het geen troetel allochtoontjes betreft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |