abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:38:03 #126
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78069675
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:09 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Gewoon blij! Blij dat ze normaal kunnen doen.

Verder vind ik het vrij normaal dat je je medeleven betuigd, en is deze brief natuurlijk ook enkel maar eigen belang. Laten we dat niet vergeten..
het is voor sommigen normaal en wel het juiste voorbeeld. zeker als het van de familie van de dader komt. en hoezo is het louter eigenbelang? heb jij meer info over die brief? is die opgesteld door de familie van het raaskallende stinkwijffie op maroc.nl?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_78070742
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het is voor sommigen normaal en wel het juiste voorbeeld. zeker als het van de familie van de dader komt. en hoezo is het louter eigenbelang? heb jij meer info over die brief? is die opgesteld door de familie van het raaskallende stinkwijffie op maroc.nl?
Die brief kwam na alle commotie die er is ontstaan. Niet op de dag van de gebeurtenissen, en ook niet op de dag erna. Hij is waarschijnlijk (en dat is speculatie) opgesteld door een advocaat of iets dergelijks en is er natuurlijk om te laten zien dat niemand deze familie moet lastigvallen, en is louter en alleen om te laten zien dat deze familie afstand doet van het gedrag van de andere familie. Niet om medeleven te tonen, dat staat er voor de vorm in.

En natuurlijk is het goed, zo'n brief. Maar veel te laat, en of hij gemeend is is dus maar de vraag. Als ik deze familie was zou ik deze brief ook op laten stellen en laten publiceren, puur om mijn familie te beschermen. Dat zou mijn primaire doel zijn
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:10:54 #128
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78071168
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:01 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Die brief kwam na alle commotie die er is ontstaan. Niet op de dag van de gebeurtenissen, en ook niet op de dag erna. Hij is waarschijnlijk (en dat is speculatie) opgesteld door een advocaat of iets dergelijks en is er natuurlijk om te laten zien dat niemand deze familie moet lastigvallen, en is louter en alleen om te laten zien dat deze familie afstand doet van het gedrag van de andere familie. Niet om medeleven te tonen, dat staat er voor de vorm in.

En natuurlijk is het goed, zo'n brief. Maar veel te laat, en of hij gemeend is is dus maar de vraag. Als ik deze familie was zou ik deze brief ook op laten stellen en laten publiceren, puur om mijn familie te beschermen. Dat zou mijn primaire doel zijn
dat de brief niet eerder openlijk gezien is, heeft natuurlijk met meer factoren te maken dan met de vraag of jij het gemeend vindt. eerste paar dagen kan je niet meteen een heldere brief schrijven.

ik vond het erudiet en waardeerde die tekst. misschien ben ik naïef (alhoewel ik al in dat topic opperde dat het wel eens door een 3e partij geschreven kan zijn) maar die brief was gemeend.
  Moderator dinsdag 16 februari 2010 @ 20:19:39 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_78071588
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:09 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Gewoon blij! Blij dat ze normaal kunnen doen.

Verder vind ik het vrij normaal dat je je medeleven betuigd, en is deze brief natuurlijk ook enkel maar eigen belang. Laten we dat niet vergeten..
als mijn broer iemand doodrijd ga ik daar echt geen excuses voor aanbieden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_78071729
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

dat de brief niet eerder openlijk gezien is, heeft natuurlijk met meer factoren te maken dan met de vraag of jij het gemeend vindt. eerste paar dagen kan je niet meteen een heldere brief schrijven.

ik vond het erudiet en waardeerde die tekst. misschien ben ik naïef (alhoewel ik al in dat topic opperde dat het wel eens door een 3e partij geschreven kan zijn) maar die brief was gemeend.
Had kwam op mij ook over alsof die brief door een "woordvoerder"/derde partij is opgesteld.
Zulke brieven zie ik wel eens voorbij komen als ze door advocaten of juristen zijn geschreven.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:23:42 #131
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78071809
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:19 schreef sp3c het volgende:

[..]

als mijn broer iemand doodrijd ga ik daar echt geen excuses voor aanbieden
ik wel, in deze omstandigheden.

zou hem sturen naar de nabestaanden en het zou wel even duren voor ik een goed verhaal op papier had, gezien het leed. maar ik zou het wel doen, met familie waarschijnlijk.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:26:18 #132
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78071932
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:22 schreef huhggh het volgende:

[..]

Had kwam op mij ook over alsof die brief door een "woordvoerder"/derde partij is opgesteld.
Zulke brieven zie ik wel eens voorbij komen als ze door advocaten of juristen zijn geschreven.
neemt niet weg dat hij schrijft namens de familie.

een heel erg trotse imbecielenfamilie als die maroc.nl geïnterviewde halalmeid, zal zo'n brief niet opstellen. als het niet de toorn van allah was, dan is het wel de schuld van iedereen behalve hun inbreed.

[ Bericht 3% gewijzigd door zoalshetis op 16-02-2010 20:44:57 ]
pi_78071981
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit zijn we dus eens. Dit is pure logica.

²
Knap staaltje de discussie omdraaien als het je te hot word onder de voeten. Chapeau!
At first ben je het gedeeltelijk eens met the woman in kwestie om dat vervolgens in zijn geheel te laten vallen en meegaan in het feit dat er toch maar 1 partij de guilty partij is en daarmee al je voorgaande arguments zonder blikken en blozen te laten vallen.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:45:05 #134
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_78073023
quote:
Op zondag 14 februari 2010 00:30 schreef AchJa het volgende:

[..]

Komop! Dat kun je vast beter uitleggen!
Zeker, hoofdschuldigen zijn de daders. De politie doet haar best om de criminaliteit te minimaliseren, alleen moet de politie er voor waken dat hun ego niet zorgt voor een vertroebeling in juist en objectief handelen. Daar maar ik me zorgen om.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:49:17 #135
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_78073278
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zeker, hoofdschuldigen zijn de daders. De politie doet haar best om de criminaliteit te minimaliseren, alleen moet de politie er voor waken dat hun ego niet zorgt voor een vertroebeling in juist en objectief handelen. Daar maar ik me zorgen om.

²
Wat heeft de hermandad in dit geval verkeerd gedaan?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:49:21 #136
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78073285
quote:

[..]

²
liever nog stoppen ze vanuit den haag de politie te privatiseren door middel van bonnenquota, zodat we maar een keer voor onze maatschappelijke beveiligers, met licence to kill, hoeven te betalen. en ze dus voor die 1500 netto per maand ook echt op straat kunnen lopen en boeven kunnen vangen.

zeg nee tegen bonnenquota, want als je het niet haalt als agent, dan kan je hogerop wel shaken.
pi_78081999
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:01 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Kortom: je projecteert je eigen morele waarde op die familie?
Omdat jij uit egoïstische motieven een dergelijke brief zou schrijven, zal die familie dat ookwel gedaan hebben?

Dat die brief door iemand die perfect Nederlands beheerst geschreven is, is wel duidelijk. En misschien heeft de familie daar wel iemand voor ingehuurd, ja. Maar dan nog is die brief door de familie zo bedoeld en dus ook geschreven.

Te laat? Helemaal niet. Het kost tijd om de gebeurtenissen te overzien. Bovendien: volgens de brief is de familie weggegaan toen er heisa ontstond en van de gebeurtenissen zelf hebben ze dus voornamelijk via de media kennisgenomen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_78082040
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik wel, in deze omstandigheden.

zou hem sturen naar de nabestaanden en het zou wel even duren voor ik een goed verhaal op papier had, gezien het leed. maar ik zou het wel doen, met familie waarschijnlijk.
zoalshetis, ik had nooit gedacht dat ik het nog eens zeggen zou. Maar het voelt goed om schouder aan schouder te staan.

Edit: of misschien rug aan rug, dan zijn we elkaars dekking.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_78082134
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:27 schreef McKillem het volgende:

[..]

Knap staaltje de discussie omdraaien als het je te hot word onder de voeten. Chapeau!
At first ben je het gedeeltelijk eens met the woman in kwestie om dat vervolgens in zijn geheel te laten vallen en meegaan in het feit dat er toch maar 1 partij de guilty partij is en daarmee al je voorgaande arguments zonder blikken en blozen te laten vallen.
BansheeBoy schrijft zijn Engelse woorden cursief, niet vet.
  woensdag 17 februari 2010 @ 01:33:10 #140
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_78085590
Ik vind het engste dat iemand met zo'n IQ een kind heeft.
Welke klapjosti laat een kwijlend iemands lul in zich.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
pi_78091416
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 01:33 schreef XtremeNL het volgende:
Ik vind het engste dat iemand met zo'n IQ een kind heeft.
Welke klapjosti laat een kwijlend iemands lul in zich.
wss iemand met een klinkende naam als "Priscilla".
pi_78091553
Die lui moeten lekker zitten. Eerst iemand kapot rijden en daarna nog hulpverleners bedreigen. Van mij part dwangarbeid voor die gasten
  Moderator woensdag 17 februari 2010 @ 10:57:54 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_78091699
quote:

[..]

²
nou de politie moet gewoon zijn werk doen

als die figuren een gestolen scooter tegenkomen dan moeten ze een praatje met de bestuurder gaan maken ... dat die dan vol gas tegen het verkeer in tegen een voetganger aan crossen kun je de politie echt niet kwalijk nemen hoor

die kunnen hun werkwijze niet aan wat domme criminelen mogelijk gaan doen aanpassen want slimme criminelen gaan daar heel handig gebruik van maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_78091775
Politie moet dit soort lui gewoon van de scooter afrijden. Vroeger werd je hier ook van je eigen gekochte brommer afgetrapt als je niet stopte . Mag dat tegenwoordig niet meer?
pi_78091818
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 10:57 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou de politie moet gewoon zijn werk doen

als die figuren een gestolen scooter tegenkomen dan moeten ze een praatje met de bestuurder gaan maken ... dat die dan vol gas tegen het verkeer in tegen een voetganger aan crossen kun je de politie echt niet kwalijk nemen hoor

die kunnen hun werkwijze niet aan wat domme criminelen mogelijk gaan doen aanpassen want slimme criminelen gaan daar heel handig gebruik van maken
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_78092097
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:38 schreef Kees22 het volgende:

[..]

BansheeBoy schrijft zijn Engelse woorden cursief, niet vet.
Oooh, nou zie ik het. Ja dan is het heel logisch en staat het inderdaad heel intelligent dat willekeurige gebruik van Engels.

pi_78092171
quote:

[..]

²
Waar in deze kwestie heeft de politie iets fout gedaan dan? Want je zit nou echt door te breien op iets dat niet is gebeurd.
pi_78094063
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Hoe kun je nu beweren dat de brief gemeend is als je niet eens weet of die brief wel of niet door een 3e partij geschreven is?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_78094232
quote:

[..]

²
En wanneer heeft de politie door hun ego niet juist en objectief gehandeld in dit geval?

Overigens de daders zijn per definitie de enige schuldigen. Als deze twee 'heren' (en ik bedoel heren in de ruimste zin van het woord) niet op de vlucht geslagen waren voor de politie, dan waren zij niet gewond geraakt en was de man niet overleden. Alleen denken sommige mensen hier nog steeds dat de daders, net als krijggevangenen, het 'recht' hebben om zich te verzetten tegen arrestatie en het 'recht' hebben om op de vlucht te mogen slaan.

En de beweringen van zusje Laila zijn wel typisch voor mensen die op geen enkele manier deel uit willen maken van de samenleving. Het komt niet door hun eigen acties, het is allemaal de schuld van de grote boze buitenwereld.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  woensdag 17 februari 2010 @ 12:27:43 #150
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_78094452
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 11:00 schreef Chadi het volgende:
Politie moet dit soort lui gewoon van de scooter afrijden. Vroeger werd je hier ook van je eigen gekochte brommer afgetrapt als je niet stopte . Mag dat tegenwoordig niet meer?
Exact, en daarna een paar flinke tikken verkopen met de gummiknuppel. Daar hebben ze wel respect voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')