abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78133292
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 20:39 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Staat in die brief!

Nee dus: die mensen hebben informatie gevraagd en zijn netjes behandeld en ze zijn weggegaan toen het onrustig werd.
Jammer dat berichtgeving soms een beetje eenzijdig is..
pi_78137407
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 22:11 schreef sp3c het volgende:
nee hij wil zeggen dat die jongen niet uit zo´n nest komt dat alles goedpraat wat Marokkanen doen puur omdat Marokkanen het doen
nee
Ik zeg dat de fout bij de ouders ligt.
En als pa hem zometeen terug het ziekenhuis inlegt...prima zaak me dunkt
Echter mischien had pa de teugels wat eerder kort moeten houden.
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_78138055
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:09 schreef RemcoDelft het volgende:
Echt... hoe lang laten wij ons nog terroriseren door een "klein" groepje? Wat is de "toegevoegde" waarde hiervan? Waarom niet gewoon massaal uitzetten? Zo slecht is het vast niet in Marokko!
Voor zulk tuig wel!
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 14:09:17 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_78138088
hoezo nee?

we hebben het toch niet over wat jij zegt???
het ging om Zoalshetis zijn opmerking
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_78138242
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:15 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Jij stoort je niet aan het feit dat Laila alles wat er gebeurd is probeert af te schuiven op een andere partij dan haar broer?

Dan vind ik de brief inderdaad oprechter overkomen, maar dat wil niet zeggen dat deze niet geschreven kan zijn door een slimme advocaat.

Wat me overigens ook opvalt (en waar ik me aan stoor) is dat Laila het hele artikel maar probeert te vertellen over het 'onrecht' dat haar broertje is aangedaan. Ik zie <expletive deleted> echter nergens een woord van spijt over het feit dat haar broertje een onschuldige voorbijganger heeft doodgereden.
Dat geblaat van die meid is de logische volgende stap. Ze zal zonder twijfel de slimste zijn van de hele familie, maar laat zich evengoed voor het karretje spannen.
Ik blijf het houden op een door advocaatje geregisseerd charme-offensief.

Ik hoop voor haar dat broertje weer gauw thuis is om haar onder de duim te houden. Hij weet nog wel wat lieve woordjes.
  Moderator donderdag 18 februari 2010 @ 14:55:49 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_78139681
dat is dan een knap beroerd charme offensief ... zelfs Bansheeboy is niet gecharmeerd!!!

de advocaat die dit adviseert kun je betalen met een warme maaltijd gok ik
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_78156397
Zoals gebruikelijk halen mensen weer eens zaken door elkaar.

1) Er was een open brief van een familie, die ook aan de Gelderlander gestuurd is en daarin is gepubliceerd. Een mooie brief met excuus en spijtbetuiging en medeleven.
2) De Gelderlander wilde een interview met moeder en zus publiceren, maar zag daarvan af nadat en omdat beiden hun medewerking introkken. Een broertje heeft in dit verband redacteuren van de krant bedreigd.
3) Ene Laila, zus van de andere verdachte, schrijft een brief met goedpraterij.

Het zou wel handig zijn om duidelijk te maken over welke brief je iets beweert.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kees22 op 19-02-2010 01:37:37 ]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_78162207
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef Kees22 het volgende:

1) Er was een open brief van een familie, die ook aan de Gelderlander gestuurd is en daarin is gepubliceerd. Een mooie brief met excuus en spijtbetuiging en medeleven.
2) De Gelderlander wilde en interview met moeder en zus publiceren, maar zag daarvan af nadat en omdat beiden hun medewerking introkken. Een broertje heeft in dit verband redacteuren van de krant bedreigd.

Ik hou niet van mensen die hun criminele familieactiviteiten met slijmerige, gedicteerde brieven de hand boven het hoofd houden, alsof de schuld bij anderen ligt.
En wie wat geschreven heeft, ik hoop oprecht dat ze nooit meer rustig slapen, net zoals de nabestaanden van hun slachtoffers.
  donderdag 18 februari 2010 @ 22:51:09 #189
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78162848
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 20:57 schreef Kees22 het volgende:

2) De Gelderlander wilde en interview met moeder en zus publiceren, maar zag daarvan af nadat en omdat beiden hun medewerking introkken. Een broertje heeft in dit verband redacteuren van de krant bedreigd.

volgens mij maak je een fout door niet secuur te schrijven.

welk interview met moeder en zus? die van de brief? of die van ene laila.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_78170042
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 22:41 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

Ik hou niet van mensen die hun criminele familieactiviteiten met slijmerige, gedicteerde brieven de hand boven het hoofd houden, alsof de schuld bij anderen ligt.
En wie wat geschreven heeft, ik hoop oprecht dat ze nooit meer rustig slapen, net zoals de nabestaanden van hun slachtoffers.
Ik zie het al: uitleg helpt ook al niet.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_78170505
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 13:46 schreef desiredbard het volgende:

[..]

nee
Ik zeg dat de fout bij de ouders ligt.
En als pa hem zometeen terug het ziekenhuis inlegt...prima zaak me dunkt
Echter mischien had pa de teugels wat eerder kort moeten houden.
Je geeft in 1 post meteen jouw hele achtergrond weg. .
pi_78310358
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 02:10 schreef Stali het volgende:

[..]

Je geeft in 1 post meteen jouw hele achtergrond weg. .
Je bedoelt Ik ben geen doodrijder die mensen bedreigt en heb een iq van boven de 70?

Klopt

Sterker nog ik heb geeneens strafblad.

Maar mischien schets jouw reactie idd de achtergrond van de Dader en zijn familie?
met in elkaar tremmen schiet je niets op, maar mischien had pa zijn zoon bij eerdere msidragingen correct aan moeten pakken.

Nogmaals een briefje achteraf is het de boom en de inkt niet waard
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_78356994
Een grapje is leuk, een geintje moet kunnen, een leugentje om bestwil ala, maar je kan het overdrijven.....

http://www.spitsnieuws.nl(...)val_beschuldige.html
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
pi_78359065
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 16:19 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Volgens mij is het daar een stuk beter geregeld.
Hoeveel hulpverleners worden daar bedreigd?
Of is het een Nederlands probleem dat hier speelt met mensen die hier zijn opgegroeid? En als je mensen hebt die hier opgegroeid zijn en hier problemen veroorzaken waarom wil je dan een ander land ermee opzadelen?

Of denk je dat ziekenhuizen in Marokko dagelijks toneel zijn van bedreigingen en opstootjes? .
Het optreden van de politie daar en hier in nederland is niet te vergelijken.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 20:54:00 #195
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78360529
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef incident het volgende:
Een grapje is leuk, een geintje moet kunnen, een leugentje om bestwil ala, maar je kan het overdrijven.....

http://www.spitsnieuws.nl(...)val_beschuldige.html
ik geloof in dit geval de semi-imbeciele jongen. lijkt me sterk dat hij weet wat gas geven is, met een iq van 60.

maar dit kan ook gewoon een mooi spelletje zijn. dat gedreven is door advocaten op basis van jurisprudentie. het niet aan kunnen wijzen van de hoofddader kan immers tot aanzienlijke strafvermindering zorgen.
pi_78362186
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 20:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik geloof in dit geval de semi-imbeciele jongen. lijkt me sterk dat hij weet wat gas geven is, met een iq van 60.

maar dit kan ook gewoon een mooi spelletje zijn. dat gedreven is door advocaten op basis van jurisprudentie. het niet aan kunnen wijzen van de hoofddader kan immers tot aanzienlijke strafvermindering zorgen.
Ik vind het echt té erg dat ze liegen en bedriegen terwijl er een dode is gevallen, echt te respectloos.
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
  dinsdag 23 februari 2010 @ 21:25:05 #197
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78362553
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 21:19 schreef incident het volgende:

[..]

Ik vind het echt té erg dat ze liegen en bedriegen terwijl er een dode is gevallen, echt te respectloos.
daarom kan het ook zijn dat juist de jongen van de brief de waarheid spreekt, aangezien zijn familie nooit zou aansturen op zo'n lage advocatendeal.
pi_78364786
Wat een zwakke melkkoe dat wijf nondeju zeg.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 23 februari 2010 @ 22:00:42 #199
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_78365128
hier is, hoe erg dat ook klinkt voor straatschoffies die én niet moslim zijn én joden haten, alleen nog maar een salomonsoordeel van toepassing.
pi_78374430
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
hier is, hoe erg dat ook klinkt voor straatschoffies die én niet moslim zijn én joden haten, alleen nog maar een salomonsoordeel van toepassing.
Geen van beide weet je zeker of zelfs maar bij benadering.
Maar ik moest wel lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')