hier ook eerst overleg gepleegd voordat de bestelling is ingediendquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:10 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar dat bolletjesjurkje staat hier ook op de lijst, geloof ik.
Ik moet mijn lijstje nog maken en dan even aan schaap laten zien,want hij wil graag inspraak
Hier nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hier ook eerst overleg gepleegd voordat de bestelling is ingediend
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte!
Noah!
*1e item al opgeschreven, gauw weer verder online shoppen gaatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:08 schreef bodpa09 het volgende:
Dpam wordt leeggekocht door ons !!! We hebben al met negen vrouw besteld en op dit moment heb ik 51 producten in mijn mandje. Vraag me af of dat kan trouwens, maar dat zien we straks wel.
Nou, hier hetzelfde .quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:53 schreef YPPY het volgende:
Stelletje verslaafden.
Als ik iets leuk vind, dan koop ik het. Het komt dus wel voor dat J. het iets minder vindt. Dat kan, dan doet hij het maar niet aan. Ik wel dus.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat jurkje
Na deze baby moet ik gewoon ook nog een dochter haha
(en anders gaan we net zolang door tot we er 1 hebben)
mja... of net als robert ten brinkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ik ken serieus mensen die dat gedaan hebben... de eerste 5 waren jongens![]()
Die is gestopt voor de jongetjes kwamenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja... of net als robert ten brink![]()
*lol*quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ik ken serieus mensen die dat gedaan hebben... de eerste 5 waren jongens![]()
Bij mij in de klas zat een drieling: 2 jongens en een meisje. Die ouders hadden 5 meiden en wilden toch echt nog een keer voor een jongetje. Nou, die kregen ze dan twee en als toegift nog een extra meisjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
*lol*
ik kende ook van die mensen. Alleen die hadden dat met een jongen. Die kregen eerst een dochter, toen een drieling (ook dochters, dan was ik persoonlijk al gestopt) en toen een jongen.
Nou na 3 jongens zou ik het wel genoeg vinden denk ik zo
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zat een drieling: 2 jongens en een meisje. Die ouders hadden 5 meiden en wilden toch echt nog een keer voor een jongetje. Nou, die kregen ze dan twee en als toegift nog een extra meisje
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zat een drieling: 2 jongens en een meisje. Die ouders hadden 5 meiden en wilden toch echt nog een keer voor een jongetje. Nou, die kregen ze dan twee en als toegift nog een extra meisje
waar ligt die mefke? even manlief overhalen(chanteren om discussen te gaan kijken)quote:Op zondag 14 februari 2010 11:17 schreef mefke79 het volgende:
voor de zuiderlingen onder ons en zij die nog wel eens langs Eindhoven komen...de outlet daar heeft de zomercollectie binnen! En er lagen echt zo'n gave dingen! Heb me ingehouden, alleen een nieuwe kik kid muts voor drie hele euro's, moest wel, de oude was al te klein
Gezelligquote:Op zondag 14 februari 2010 11:53 schreef Lishe het volgende:
Dank voor de tip Mef! Zullen we daar meeten miss?
Vreselijk!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:56 schreef Sorbootje het volgende:
Huup, dat wibra jurkje is schattig!
Hebben jullie dat ook dat je zo vreselijk uit kan kijken naar de zomer? Naar je baby met alleen een romper en een zonnehoedje en dat hij/zij zo naar d'r/z'n blote voetjes grijpt
dat jijquote:Op maandag 15 februari 2010 13:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vreselijk!In d'r jurkje op een kleedje in het gras in de tuin of met een zonnehoedje in kleermakerszit klooien aan de vloedlijn van de Oosterschelde. Ik kan niet wachten.
moet k naar jou doorrijden?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:53 schreef Poppedein het volgende:
ennuh Huups... als jij dan toch langsrijdt![]()
nee muppet, als jij t dan tóch ophaalt, dan kun jij het de 27e toch meenemen naar Utrecht!... dat bedoelde ik! hahahahah! Maar langskomen, och als je weer es een keer deze kant op verdwaals vink da heul gezellig hoor! En anders dwaal ik jou kant wel op!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
moet k naar jou doorrijden?
weet je hoe vér!!![]()
![]()
nee hoor, ik moet even kijken hoe en wat, wat het makkelijkst is.
hahahaquote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Poppedein het volgende:
[..]
nee muppet, als jij t dan tóch ophaalt, dan kun jij het de 27e toch meenemen naar Utrecht!... dat bedoelde ik! hahahahah! Maar langskomen, och als je weer es een keer deze kant op verdwaals vink da heul gezellig hoor! En anders dwaal ik jou kant wel op!
maaruh bij mij kan je t dan wel afgooienquote:Op maandag 15 februari 2010 19:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
moet k naar jou doorrijden?
weet je hoe vér!!![]()
![]()
nee hoor, ik moet even kijken hoe en wat, wat het makkelijkst is.
Oh heel erg graag, als dat zou lukken zou geweldig zijn!quote:Op maandag 15 februari 2010 17:22 schreef bodpa09 het volgende:
Jaaaah dat kan, lijkt me leuk. Maar ik kan het denk ik (als ik het heeeeeeeeel lief vraag) ook wel meegeven aan BE, voor de meet van de 27e. (er van uitgaande dat ik niet ga).
Ja dat vind ik ook!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh heel erg graag, als dat zou lukken zou geweldig zijn!
Da's goed hoor. Enne een artis meet lijkt me ook best leuk, dan kom ik naar jou. Misschien zijn er wel meer gegadigden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef miss_sly het volgende:
Ow, en ik wil graag nog eens appeltaart komen eten
Maar, dan moet ik het wel lang uitstellen want de 1e drie weken zie ik niet echt een mogelijkheid tot langskomen
Topquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Da's goed hoor. Enne een artis meet lijkt me ook best leuk, dan kom ik naar jou. Misschien zijn er wel meer gegadigden.
Over anderhalve week ben ik bij mijn ouders en dan denk ik dat ik even ga kijken! Zit al de hele tijd te bedenken wanneer ik nou kan gaan, maar dat is natuurlijk een heeel goed momentquote:Op zondag 14 februari 2010 11:17 schreef mefke79 het volgende:
voor de zuiderlingen onder ons en zij die nog wel eens langs Eindhoven komen...de outlet daar heeft de zomercollectie binnen! En er lagen echt zo'n gave dingen! Heb me ingehouden, alleen een nieuwe kik kid muts voor drie hele euro's, moest wel, de oude was al te klein
ik denk dat BE het niet zo ziet zitten om dan ook te zorgen dat de diverse kleertjes bij de juiste mensen komen, dus daar mag jij voor zorgen. Melden bij jou, dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef huuphuup het volgende:
euh? ik begrijp niet zo goed wat ik moet doen dan![]()
Wat een grote doos zeg![]()
oh ok.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik denk dat BE het niet zo ziet zitten om dan ook te zorgen dat de diverse kleertjes bij de juiste mensen komen, dus daar mag jij voor zorgen. Melden bij jou, dus
Ik wel!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef bodpa09 het volgende:
Oeke en Innepin gaan jullie naar de meet?
Ja, hij is leukquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef innepin het volgende:
Ah tof! Mja ze zal er nog wel even in moeten groeien.
Vind je 'm leuk?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:07 schreef bodpa09 het volgende:
Kaatje Jannie, wil je je adres even Pm-en?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef innepin het volgende:onze eerste succesvolle bestelling!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef Poppedein het volgende:
[..]
De vorige 20 bestellingen waren minder succesvol?
![]()
Ik ben heel benieuwd naar een foto Lily!!
tadaa!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef Poppedein het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar een foto Lily!!
ja kom jij ook nog esquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Linda2205 het volgende:
Oeh, ik kreeg net een hele leuke catalogus binnen: www.vertbaudet.de Ze leveren alleen niet in het buitenland volgens mij. Maar ik wil best doorgeefluik spelen hoor, als iemand iets nodig heeft
Echt wat voor mij, baby-meisjeskleding wordt standaard geleverd met een Kopftuch.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Linda2205 het volgende:
Oeh, ik kreeg net een hele leuke catalogus binnen: www.vertbaudet.de Ze leveren alleen niet in het buitenland volgens mij. Maar ik wil best doorgeefluik spelen hoor, als iemand iets nodig heeft
Sorryquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja kom jij ook nog es![]()
haha nee hoor grapje
LB had die naam ook al eens genoemd en toen ging dit halve topic kwijlen op die spulletjes om er vervolgens achter te komen dat ze inderdaad niet in het buitenland leverengnorf.
En ze zitten ook al niet in de buurt bij waar ik op vakantie ga![]()
DPAM wel trouwens
Hallo zeg! Als ik naar buiten ga heb ik mijn kind al in een burka liggen, Lavendelblauw past bij jou! Het kan allemaal niet bedekt genoeg, zeg ik maar!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Sorry
Enne Basboussa, sla je slag zou ik zeggen. Nu al introduceren hoor, straks wil ze 'm niet![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Hallo zeg! Als ik naar buiten ga heb ik mijn kind al in een burka liggen, Lavendelblauw past bij jou! Het kan allemaal niet bedekt genoeg, zeg ik maar!
Jong geleerd, oud gedaan!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Hallo zeg! Als ik naar buiten ga heb ik mijn kind al in een burka liggen, Lavendelblauw past bij jou! Het kan allemaal niet bedekt genoeg, zeg ik maar!
Jong geleerd, oud gedaan!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:07 schreef Basboussa het volgende:
Speciaal voor huup en de wat oudere kindjes:
[ afbeelding ]
49 dollar, ook te verkrijgen in rood, blauw, grijs, geel of:
htt[ [url=p://www.zarinas.com/imagesx/burqa_denmark.jpg]afbeelding[/url] ]
Voor Linda ook in Duitse vlag, Amerikaanse vlag, Franse vlag, Afghaanse vlag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:11 schreef huuphuup het volgende:
totaal offtopic hier, sorry... maar sommige van die hoofddoekjes vind ik keihip! Vriendin van een vriend van mij heeft altijd van die hele leuke. Helemaal gematcht met haar kleding en ze heeft er dan twee over elkaar ofzo waardoor het om-en-om lijkt. Leuk om te zien
Linda toch
je weet toch dat vrouwen helemaal naakt zijn onder zo'n ding?Ja, dat wat jij zegt! Meisje bij mij op het VWO vroeger had ook altijd passende bij d'r kleren. Kind had wrs meer hoofddoekjes dan ik aan sokken had, want bij iedere outfit had ze wel iets passends of een printje of, of, of. Leuk idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oow... nu snap ik het principe in eens!Hier in huis ook maar eens invoeren... voor meneer dan he.. met BV gaat het niet zo makkelijk samen, in mn blote kont op de bank
Lotte!
Noah!
Ja, zie je, das toch leuk! Alles past leuk samen enzo! Nouja, ik stoor me iig niet aan hoofddoekjes, vindt het een leuke aanvulling op je outfit, met welke reden je ze dan ook draagt!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef Basboussa het volgende:
Ik ga even mee offtopic, maar ik ken veel dames die er echt iets moois van kunnen maken. Zelf ben ik niet zo'n diy stijliicoon. Weinig feeling voor kleur, patroon, structuur enzo...
Dit vind ik dan wel een hele mooie dame met een mooie stijl.
[ afbeelding ]
Weer ontopic!
Nou ik moet nog even kijken wat ik allemaal heb aan zomerspul van Linde, maar wie weet. kan je dan helemaal zelf de kleurtjes bepalen enzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:23 schreef innepin het volgende:
Ja Stiemie dat heeft mijn mams gemaaktOok eentje bestellen?
Wat een leuk jasje!!
Nou we hebben natuurlijk geen oneindige hoeveelheid stoffen, maar er is heel veel mogelijk en we gaan ook op zoek naar specifieke stoffen als je bep. wensen hebt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:28 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou ik moet nog even kijken wat ik allemaal heb aan zomerspul van Linde, maar wie weet. kan je dan helemaal zelf de kleurtjes bepalen enzo?
Fijn! Ja he, je hebt echt leuke dingen gekocht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:27 schreef kaatjejannie het volgende:
Bodpa: het pakketje is binnen!!!!
Wat is het leuk allemaal!!!!!![]()
![]()
En dan moet ik nog zo lang wachten tot het uit de tas mag een kast in. En dan daarna nog wachten tot het aan mag.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:32 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Fijn! Ja he, je hebt echt leuke dingen gekocht.
poppedein had daar besteld geloof ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:16 schreef mefke79 het volgende:
Was er nou al iemand die besteld had bij Boden? Die hebben echt gave dingen, maar ja, ik kom voorlopig niet in de UK, dus zal via internet moeten. Gaat dat een beetje?
Dat ja!! ik heb al een paar keer stofjes besteld vanuit Japanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:19 schreef oeke het volgende:
In Japan heb je ook zulke leuke stofjes!Veel leuker dan de kinderstofjes hier.
![]()
Dus indien geen leuke modellen dan leuke stof meenemen en hier maken.
Leuk Huup!
ja dat heb ik ook al gezegd, dat hij dan maar stofjes moet meenemen, maar hij is niet zo handig met stof enzo. Weet niet zo goed hoe en wat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:19 schreef oeke het volgende:
In Japan heb je ook zulke leuke stofjes!Veel leuker dan de kinderstofjes hier.
![]()
Dus indien geen leuke modellen dan leuke stof meenemen en hier maken.
Leuk Huup!
oeh! goeie tip.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:37 schreef Pyttpytt het volgende:
Zulke roodkapje stofjes heb ik ook op de Utrechtse lapjesmarkt gezien, op zaterdag. Daar hebben ze (sommige kramen dan, er zit ook erg veel kansloos tussen) heel veel leuke kinderstofjes (die ook voor grote mensen heus leuk zijn :p)
Zeg als je gaat, dan ga ik meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh! goeie tip.
Als B. niets meeneemt uit Japan ga k daar eens snuffelen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zeg als je gaat, dan ga ik mee
I'm inquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
we kunnen natuurlijk sowieso wel gaan. We moeten idd nog tuttebellenmeeten oeke!
ooo dat jurkje vind ik ook zooooooo leuk! en er staat ook zo'n ontzettend leuk oranje tshirtje op de site...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:25 schreef NieuweUser het volgende:
Oohh Stiemie, wat een leuk jasje voor Linde!
Heb zojuist een bestelling gedaan bij Lief, waaronder dit jurkje:![]()
[ afbeelding ]
Laat de zomer maar komen!!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ooo dat jurkje vind ik ook zooooooo leuk! en er staat ook zo'n ontzettend leuk oranje tshirtje op de site...
*gaat op handen zitten*
ahahaha Nou, mijn man heeft wel een kilt gedragen hoor, die wil trouwens nog een leren zwarte kilt, dus wie weet gaat Wolf ook wel aan een mini kiltquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:18 schreef Stiemie het volgende:
En zwembroeken, surfshorts en korte broeken![]()
Trouwens: http://www.rokvoormannen.nl/
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:29 schreef Cantare het volgende:
Achgos, die nieuwe pyjamaatjes van de H&M![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met wat?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:54 schreef huuphuup het volgende:
Aaaaahw ik moet die met die kapoentjes!! Keileuk
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:30 schreef pinquit het volgende:
"sinterklaas lieveheersbeestje! gooi..lalalala"
Wat schattig! 1 april kinderbijslag toch?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:29 schreef Cantare het volgende:
Achgos, die nieuwe pyjamaatjes van de H&M![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh dat doe ik ook heel vaak!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:52 schreef Vlindur het volgende:
Ik doe wel es online shoppen bij de H&M en alleen puur voor Rienk zou ik gister al 103 euro kwijt zijn geweestHet is maar goed dat ik nooit op de knop "Naar de kassa" klik
![]()
Woei!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook heel vaak!![]()
![]()
aaah die lieveheersbeestjespyjama is leuk![]()
![]()
![]()
maar helaas echt voor meisjes. En die gele vind ik dan weer niet leuk.
Oeh ja, bijna kinderbijslag, de allereerste keer
superleuk jurkje!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
En deze heb ik van een vriendinnetje gekregen. Zo leuk!
Van Bakkaboe, ik vind daar zulke leuke dingen bij zitten! Maar ze verkopen het hier niet in de buurt
ahw das wel heel jammer zegquote:Op zondag 14 maart 2010 15:19 schreef lily het volgende:
[..]
superleuk jurkje!
Ik kreeg een jurkje met shirtje voor eronder van Bakkaboe als kraamcadeau in maat 62. Ook superleuk trouwens.
Leah draagt nog steeds 56 maar ik dacht vorige week het jurkje eens aan te doen, zat het dus te krap!!
Om haar romp dus...
shit, dan is nog nét niet mn salaris gestortquote:Op zondag 14 maart 2010 22:32 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Voor degenen die zelf kleertjes maken, a.s. vrijdag is in Ahoy het stoffen spektakel. Ik ben niet zo handig met de naaimachine enzo maar ach ik woon zo dichtbij dat ik denk ik even langs loop.
Stoffen Spektakel is een evenement waar meer dan 70 deelnemers op ca. 4000 m2 een enorme keus in stoffen en toebehoren laten zien en verkopen. Damesstoffen, kinderstoffen, decoratiestoffen, gordijnen, vitrages, meubelstoffen, fournituren en natuurlijk de bijbehorende patronenboeken vindt u in grote getale.
Iedere deelnemer heeft zo zijn eigen assortiment en smaak en daarnaast in allerlei prijsklassen. Een onmisbaar evenement voor iedereen die stoffen verwerkt.
De entree is gratis.
Wat een super leuke dingen heeft je lief meegnomen huup!!
Inderdaad, en soms ook echt maanden lang he-le-maal niks.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:21 schreef huuphuup het volgende:
Leuk poppejans!
Zie, soms zitten er best wel eens toffe dingen bij vind ik, bij zaken als Wibra en Zeeman. T is alleen even graven
oh ja? oh ik kijk vaak even bij die in Rijswijk en pik daar regelmatig wat leuks uit. Maar goed, smaken verschillen natuurlijk wel, wat ik leuk vind hoeft een ander niet per se ook leuk te vindenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:26 schreef Pvoesss het volgende:
Ik kijk altijd omdat andere mensen zeggen dat er leuke dingen zijn maar hier hebben ze helemaal niets.
Ik heb er ook lakentjes gekocht en die zijn hartstikke scheef!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:21 schreef huuphuup het volgende:
Oh hier, de nieuwe folder van Wibra, je zwembroekjes staan er ook in poppejans!
http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html (ff klikken op die folder dan kun je erin bladeren)
ze hebben weer babyweken, ik denk dat ik strakjes misschien gewoon even ga. Ik zie een schattig shirtje en een zonnehoedje (p.3) en misschien even neuzen of ze nog meuk hebben voor op vakantie ofzo.
Oh en die lakentjes en onderlakens en moltons heb ik hier ik en ik vind ze van prima kwaliteit. Mocht iemand nog op zoek zijn
He, dat wist ik niet! Er lag inderdaad wel opvallend veel babyspul. Dit konijntje erop vind ik stom, vorige babyweken was het een groen/roze/blauw olifantje, daar heb ik toen rompertjes van gekocht en een lakentje, echt prima kwaliteit inderdaad!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:21 schreef huuphuup het volgende:
Oh hier, de nieuwe folder van Wibra, je zwembroekjes staan er ook in poppejans!
http://www.wibra.nl/aanbiedingen.html (ff klikken op die folder dan kun je erin bladeren)
ze hebben weer babyweken, ik denk dat ik strakjes misschien gewoon even ga. Ik zie een schattig shirtje en een zonnehoedje (p.3) en misschien even neuzen of ze nog meuk hebben voor op vakantie ofzo.
Oh en die lakentjes en onderlakens en moltons heb ik hier ik en ik vind ze van prima kwaliteit. Mocht iemand nog op zoek zijn
Ik 2 blauwe met een streepje. De ene is gewoon niet te gebruiken, dus dat is een mooie poetslapquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:28 schreef huuphuup het volgende:
oh ja?![]()
hm. Heb ik misschien net een goeie batch te pakken, ik heb er 3 meegenomen en die zijn recht.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:46 schreef Sorbootje het volgende:
En bedankt hè Huup. Ik werk op kruipafstand van de wibra dus moest ik na jouw post mijn lunchpauze wel gebruiken om de wibra leeg te kopen. Heel veel lelijk spul, maar er zit ook echt superlief spul tussen! Score: een groen-wit geruit kort broekje, een rood shirtje met bloemetjes en stipjes, twee paar slofjes/schoentjes, een zonnehoedje en een stippeltjes zomerjurkje. Had ik ze al in het donkerblauw en nu ook in het groen.
Hoe ga ik dit thuis nu weer rechtlullen? Wordt het: "Maar schat die had ze allang, weet je dat niet meer" of "in deze maat heeft ze nog bijna niets, dus het moest wel"?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:28 schreef Sorbootje het volgende:
Ach ja, erger dan een beetje meewarig hoofdschudden wordt het hier ook niet hoor![]()
En als ik de kaartjes eraan laat zitten gaat hij tegen iedereen die het maar wil horen zeggen: "Lief bloesje hè? Was maar ¤... bij de wibra" Het lekkere oude wijf van me.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:37 schreef Sorbootje het volgende:
Pff mijn hersenen zijn echt toe aan een nacht goed slapen. Ik moest dat echt 3 keer lezen voor ik doorhad dat je niet het handje van mijn man wilt vasthouden.
Thx voor de tip! Ik heb net een boxkleed en dat haaiensetje (in oranje) gekochtquote:Op maandag 15 maart 2010 23:00 schreef Poppejans het volgende:
Heb bij de Wibra best wel leuke zwemshorts gevonden, voor maar 1,99! Best wel een opgave om in een klein maatje shorts te vinden ipv ballenknijpers/strakke pijpjes. En daar ook nog 3 leuke zomersetjes, oa met haaitjes erop![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2010 15:59 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Thx voor de tip! Ik heb net een boxkleed en dat haaiensetje (in oranje) gekocht![]()
Nu maar hopen dat Niels niet te hard gaat groeien, want ik heb maat 68 gekocht
owjee nu ga ik heel hard twijfelenquote:Op woensdag 17 maart 2010 16:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Haaiensetje heb ik in blauw in mt 74. Tja altijd moeilijk om maten te gokken, heb maar gegokt dat hij er hoogzomer rond augustus wel in zou passen.
En ach, het is een elastieken broekje, dus die rekken wel mee, of bij iets te groot sluit je gewoon de koordjes ietsje strakker
Nouja, vooral shirtjes en die hemdjes mogen best wat wijder zitten, vind ik, zo'n elastieken broekje past altijd wel. Shirtjes kruipen zo snel omhoog (Wolf heb ik nu ook al in shirts mt 68, broekjes gewoon 62)quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:07 schreef Twinkly het volgende:
[..]
owjee nu ga ik heel hard twijfelenweet je wat, ik zet gewoon Niels op rantsoen
Ben vandaag ook even geweest en de score hier was hetzelfde broekjequote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:46 schreef Sorbootje het volgende:
En bedankt hè Huup. Ik werk op kruipafstand van de wibra dus moest ik na jouw post mijn lunchpauze wel gebruiken om de wibra leeg te kopen. Heel veel lelijk spul, maar er zit ook echt superlief spul tussen! Score: een groen-wit geruit kort broekje, een rood shirtje met bloemetjes en stipjes, twee paar slofjes/schoentjes, een zonnehoedje en een stippeltjes zomerjurkje. Had ik ze al in het donkerblauw en nu ook in het groen.
Hoe ga ik dit thuis nu weer rechtlullen? Wordt het: "Maar schat die had ze allang, weet je dat niet meer" of "in deze maat heeft ze nog bijna niets, dus het moest wel"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |