Nou ik moet nog even kijken wat ik allemaal heb aan zomerspul van Linde, maar wie weet. kan je dan helemaal zelf de kleurtjes bepalen enzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:23 schreef innepin het volgende:
Ja Stiemie dat heeft mijn mams gemaaktOok eentje bestellen?
Wat een leuk jasje!!
Nou we hebben natuurlijk geen oneindige hoeveelheid stoffen, maar er is heel veel mogelijk en we gaan ook op zoek naar specifieke stoffen als je bep. wensen hebt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:28 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou ik moet nog even kijken wat ik allemaal heb aan zomerspul van Linde, maar wie weet. kan je dan helemaal zelf de kleurtjes bepalen enzo?
Fijn! Ja he, je hebt echt leuke dingen gekocht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:27 schreef kaatjejannie het volgende:
Bodpa: het pakketje is binnen!!!!
Wat is het leuk allemaal!!!!!![]()
![]()
En dan moet ik nog zo lang wachten tot het uit de tas mag een kast in. En dan daarna nog wachten tot het aan mag.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:32 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Fijn! Ja he, je hebt echt leuke dingen gekocht.
poppedein had daar besteld geloof ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:16 schreef mefke79 het volgende:
Was er nou al iemand die besteld had bij Boden? Die hebben echt gave dingen, maar ja, ik kom voorlopig niet in de UK, dus zal via internet moeten. Gaat dat een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |