hahahaquote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Poppedein het volgende:
[..]
nee muppet, als jij t dan tóch ophaalt, dan kun jij het de 27e toch meenemen naar Utrecht!... dat bedoelde ik! hahahahah! Maar langskomen, och als je weer es een keer deze kant op verdwaals vink da heul gezellig hoor! En anders dwaal ik jou kant wel op!
maaruh bij mij kan je t dan wel afgooienquote:Op maandag 15 februari 2010 19:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
moet k naar jou doorrijden?
weet je hoe vér!!![]()
![]()
nee hoor, ik moet even kijken hoe en wat, wat het makkelijkst is.
Oh heel erg graag, als dat zou lukken zou geweldig zijn!quote:Op maandag 15 februari 2010 17:22 schreef bodpa09 het volgende:
Jaaaah dat kan, lijkt me leuk. Maar ik kan het denk ik (als ik het heeeeeeeeel lief vraag) ook wel meegeven aan BE, voor de meet van de 27e. (er van uitgaande dat ik niet ga).
Ja dat vind ik ook!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh heel erg graag, als dat zou lukken zou geweldig zijn!
Da's goed hoor. Enne een artis meet lijkt me ook best leuk, dan kom ik naar jou. Misschien zijn er wel meer gegadigden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef miss_sly het volgende:
Ow, en ik wil graag nog eens appeltaart komen eten
Maar, dan moet ik het wel lang uitstellen want de 1e drie weken zie ik niet echt een mogelijkheid tot langskomen
Topquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Da's goed hoor. Enne een artis meet lijkt me ook best leuk, dan kom ik naar jou. Misschien zijn er wel meer gegadigden.
Over anderhalve week ben ik bij mijn ouders en dan denk ik dat ik even ga kijken! Zit al de hele tijd te bedenken wanneer ik nou kan gaan, maar dat is natuurlijk een heeel goed momentquote:Op zondag 14 februari 2010 11:17 schreef mefke79 het volgende:
voor de zuiderlingen onder ons en zij die nog wel eens langs Eindhoven komen...de outlet daar heeft de zomercollectie binnen! En er lagen echt zo'n gave dingen! Heb me ingehouden, alleen een nieuwe kik kid muts voor drie hele euro's, moest wel, de oude was al te klein
ik denk dat BE het niet zo ziet zitten om dan ook te zorgen dat de diverse kleertjes bij de juiste mensen komen, dus daar mag jij voor zorgen. Melden bij jou, dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef huuphuup het volgende:
euh? ik begrijp niet zo goed wat ik moet doen dan![]()
Wat een grote doos zeg![]()
oh ok.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik denk dat BE het niet zo ziet zitten om dan ook te zorgen dat de diverse kleertjes bij de juiste mensen komen, dus daar mag jij voor zorgen. Melden bij jou, dus
Ik wel!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef bodpa09 het volgende:
Oeke en Innepin gaan jullie naar de meet?
Ja, hij is leukquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef innepin het volgende:
Ah tof! Mja ze zal er nog wel even in moeten groeien.
Vind je 'm leuk?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:07 schreef bodpa09 het volgende:
Kaatje Jannie, wil je je adres even Pm-en?
quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef innepin het volgende:onze eerste succesvolle bestelling!
quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef Poppedein het volgende:
[..]
De vorige 20 bestellingen waren minder succesvol?
![]()
Ik ben heel benieuwd naar een foto Lily!!
tadaa!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef Poppedein het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar een foto Lily!!
ja kom jij ook nog esquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Linda2205 het volgende:
Oeh, ik kreeg net een hele leuke catalogus binnen: www.vertbaudet.de Ze leveren alleen niet in het buitenland volgens mij. Maar ik wil best doorgeefluik spelen hoor, als iemand iets nodig heeft
Echt wat voor mij, baby-meisjeskleding wordt standaard geleverd met een Kopftuch.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:47 schreef Linda2205 het volgende:
Oeh, ik kreeg net een hele leuke catalogus binnen: www.vertbaudet.de Ze leveren alleen niet in het buitenland volgens mij. Maar ik wil best doorgeefluik spelen hoor, als iemand iets nodig heeft
Sorryquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja kom jij ook nog es![]()
haha nee hoor grapje
LB had die naam ook al eens genoemd en toen ging dit halve topic kwijlen op die spulletjes om er vervolgens achter te komen dat ze inderdaad niet in het buitenland leverengnorf.
En ze zitten ook al niet in de buurt bij waar ik op vakantie ga![]()
DPAM wel trouwens
Hallo zeg! Als ik naar buiten ga heb ik mijn kind al in een burka liggen, Lavendelblauw past bij jou! Het kan allemaal niet bedekt genoeg, zeg ik maar!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:56 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Sorry
Enne Basboussa, sla je slag zou ik zeggen. Nu al introduceren hoor, straks wil ze 'm niet![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Hallo zeg! Als ik naar buiten ga heb ik mijn kind al in een burka liggen, Lavendelblauw past bij jou! Het kan allemaal niet bedekt genoeg, zeg ik maar!
Jong geleerd, oud gedaan!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:00 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Hallo zeg! Als ik naar buiten ga heb ik mijn kind al in een burka liggen, Lavendelblauw past bij jou! Het kan allemaal niet bedekt genoeg, zeg ik maar!
Jong geleerd, oud gedaan!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:07 schreef Basboussa het volgende:
Speciaal voor huup en de wat oudere kindjes:
[ afbeelding ]
49 dollar, ook te verkrijgen in rood, blauw, grijs, geel of:
htt[ [url=p://www.zarinas.com/imagesx/burqa_denmark.jpg]afbeelding[/url] ]
Voor Linda ook in Duitse vlag, Amerikaanse vlag, Franse vlag, Afghaanse vlag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:11 schreef huuphuup het volgende:
totaal offtopic hier, sorry... maar sommige van die hoofddoekjes vind ik keihip! Vriendin van een vriend van mij heeft altijd van die hele leuke. Helemaal gematcht met haar kleding en ze heeft er dan twee over elkaar ofzo waardoor het om-en-om lijkt. Leuk om te zien
Linda toch
je weet toch dat vrouwen helemaal naakt zijn onder zo'n ding?Ja, dat wat jij zegt! Meisje bij mij op het VWO vroeger had ook altijd passende bij d'r kleren. Kind had wrs meer hoofddoekjes dan ik aan sokken had, want bij iedere outfit had ze wel iets passends of een printje of, of, of. Leuk idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En oow... nu snap ik het principe in eens!Hier in huis ook maar eens invoeren... voor meneer dan he.. met BV gaat het niet zo makkelijk samen, in mn blote kont op de bank
Lotte!
Noah!
Ja, zie je, das toch leuk! Alles past leuk samen enzo! Nouja, ik stoor me iig niet aan hoofddoekjes, vindt het een leuke aanvulling op je outfit, met welke reden je ze dan ook draagt!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:19 schreef Basboussa het volgende:
Ik ga even mee offtopic, maar ik ken veel dames die er echt iets moois van kunnen maken. Zelf ben ik niet zo'n diy stijliicoon. Weinig feeling voor kleur, patroon, structuur enzo...
Dit vind ik dan wel een hele mooie dame met een mooie stijl.
[ afbeelding ]
Weer ontopic!
Nou ik moet nog even kijken wat ik allemaal heb aan zomerspul van Linde, maar wie weet. kan je dan helemaal zelf de kleurtjes bepalen enzo?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:23 schreef innepin het volgende:
Ja Stiemie dat heeft mijn mams gemaaktOok eentje bestellen?
Wat een leuk jasje!!
Nou we hebben natuurlijk geen oneindige hoeveelheid stoffen, maar er is heel veel mogelijk en we gaan ook op zoek naar specifieke stoffen als je bep. wensen hebt.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:28 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Nou ik moet nog even kijken wat ik allemaal heb aan zomerspul van Linde, maar wie weet. kan je dan helemaal zelf de kleurtjes bepalen enzo?
Fijn! Ja he, je hebt echt leuke dingen gekocht.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:27 schreef kaatjejannie het volgende:
Bodpa: het pakketje is binnen!!!!
Wat is het leuk allemaal!!!!!![]()
![]()
En dan moet ik nog zo lang wachten tot het uit de tas mag een kast in. En dan daarna nog wachten tot het aan mag.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:32 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Fijn! Ja he, je hebt echt leuke dingen gekocht.
poppedein had daar besteld geloof ikquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:16 schreef mefke79 het volgende:
Was er nou al iemand die besteld had bij Boden? Die hebben echt gave dingen, maar ja, ik kom voorlopig niet in de UK, dus zal via internet moeten. Gaat dat een beetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |