abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79089944
Hier voor het eerst dubbele kinderbijslag! Maar het is eigenlijk allang uitgegeven...

Vanmiddag ws een H&M pakketje, ben benieuwd wat er ook alweer bij zat...is al weer ff geleden Half april komt pas de rest (wel nadeel van H&M sommige levertijden).
  zondag 14 maart 2010 @ 12:37:33 #252
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_79122408
Kopen jullie ook via Etsy (www.etsy.com) ?
Ik ben benieuwd, hoe het daar zit met de (Amerikaanse) maten voor baby's.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_79128080
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
En deze heb ik van een vriendinnetje gekregen. Zo leuk!
Van Bakkaboe, ik vind daar zulke leuke dingen bij zitten! Maar ze verkopen het hier niet in de buurt
superleuk jurkje!

Ik kreeg een jurkje met shirtje voor eronder van Bakkaboe als kraamcadeau in maat 62. Ook superleuk trouwens.
Leah draagt nog steeds 56 maar ik dacht vorige week het jurkje eens aan te doen, zat het dus te krap!!
Om haar romp dus...
pi_79136316
Wat zonde Lily!
  zondag 14 maart 2010 @ 19:38:17 #255
143848 huuphuup
Dorksided
pi_79139137
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:19 schreef lily het volgende:

[..]

superleuk jurkje!

Ik kreeg een jurkje met shirtje voor eronder van Bakkaboe als kraamcadeau in maat 62. Ook superleuk trouwens.
Leah draagt nog steeds 56 maar ik dacht vorige week het jurkje eens aan te doen, zat het dus te krap!!
Om haar romp dus...
ahw das wel heel jammer zeg
en zelf vermaken is zeker teveel werk?

Ik kreeg dat advies toen van mn kraamverzorgster, dat ik niet alles op maat (en kleur en soort ) in de kast moest leggen want dan ging ik geheid een keer mis grijpen. Ik dacht dat ze overdreef maar idd, Amélie heeft ook shirtjes mt 62 niet aangehad omdat ik dacht dat die nog te groot waren. Toen ze eenmaal in die maat zat pasten ze niet meer. Keistom!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 14 maart 2010 @ 19:41:05 #256
143848 huuphuup
Dorksided
pi_79139256
Lief heeft geen stofjes kunnen halen voor me, daar was te weinig tijd (en zin ) voor om te gaan zoeken. maar hij heeft wel wat kleertjes gehaald

een heuse Japse yukata! (zomer-kimono), nog een pietsje te groot maar voor de zomer kan hij wel

jurkje

met zo'n broekje voor van die heerlijke dikke pamperbillen

detail

En een kruippakje/pyjama

mijn model showt hem even

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 14 maart 2010 @ 19:46:57 #257
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_79139576
Kersjes
Echt te zoet, huupz! Heel leuk
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 14 maart 2010 @ 19:51:17 #258
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_79139764
ahhh dat kruippakje is gewoon zoooooo leuk!!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator zondag 14 maart 2010 @ 20:45:48 #259
5428 crew  miss_sly
pi_79142742
Wat leuk huup
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_79143605
Oh wat leuk Huup!! En die laatste foto!!
pi_79144656
erg leuk
  Moderator zondag 14 maart 2010 @ 21:19:05 #262
5428 crew  miss_sly
pi_79144989
Ik heb vandaag ook 2 leuke bloesjes en een leuk jurkje gekocht Kan zo gauw geen foto's vinden online. Mijn vriendinnetje had ook nog een schattig pyjamaatje en een stoer en lief spijkerjurkje meegenomen

Een bloesje en jurkje komen van Zara. Wat hebben ze daar toch leuk spul! Jammer dat het toch wel wat aan de prijzige kant is. Ik had nog een lief setje van jurkje met bijpassens broekje, maar die hadden ze niet meer in Senna's maat
pi_79145303
Wat een mooie spulletjes, Huup! Goede smaak heeft B. En Amelie draagt het met zoveel stijl.

Zara heeft echt zulke leuke meisjesspullen. Voor jongetjes ook wel af en toe maar voor de prijs vind ik het dan toch weer niet leuk genoeg.

Oeh, ik ga een nieuwe naaimachine kopen, en bloesjes voor Ko naaien, ik heb zulke leuke stofjes van mijn secret santa gekregen en via Etsy uit Japan gekocht. Heb er zo'n zin in.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator zondag 14 maart 2010 @ 21:28:08 #264
5428 crew  miss_sly
pi_79145587
Ik ben ook een jurkje aan het maken, wordt volgens mij heel schattig alleen de hele week nog geen tijd gehad, dus ik hoop morgen verder te kunnen. Ik heb er ook weer helemaal zin in, leuke dingetjes maken
pi_79150006
Voor degenen die zelf kleertjes maken, a.s. vrijdag is in Ahoy het stoffen spektakel. Ik ben niet zo handig met de naaimachine enzo maar ach ik woon zo dichtbij dat ik denk ik even langs loop.

Stoffen Spektakel is een evenement waar meer dan 70 deelnemers op ca. 4000 m2 een enorme keus in stoffen en toebehoren laten zien en verkopen. Damesstoffen, kinderstoffen, decoratiestoffen, gordijnen, vitrages, meubelstoffen, fournituren en natuurlijk de bijbehorende patronenboeken vindt u in grote getale.
Iedere deelnemer heeft zo zijn eigen assortiment en smaak en daarnaast in allerlei prijsklassen. Een onmisbaar evenement voor iedereen die stoffen verwerkt.
De entree is gratis.

Wat een super leuke dingen heeft je lief meegnomen huup!!
  Moderator zondag 14 maart 2010 @ 22:36:22 #266
5428 crew  miss_sly
pi_79150283
Ow, dat had me wel leuk geleken! maar ik moet werken op vrijdag
pi_79158151
quote:
Op zondag 14 maart 2010 22:32 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Voor degenen die zelf kleertjes maken, a.s. vrijdag is in Ahoy het stoffen spektakel. Ik ben niet zo handig met de naaimachine enzo maar ach ik woon zo dichtbij dat ik denk ik even langs loop.

Stoffen Spektakel is een evenement waar meer dan 70 deelnemers op ca. 4000 m2 een enorme keus in stoffen en toebehoren laten zien en verkopen. Damesstoffen, kinderstoffen, decoratiestoffen, gordijnen, vitrages, meubelstoffen, fournituren en natuurlijk de bijbehorende patronenboeken vindt u in grote getale.
Iedere deelnemer heeft zo zijn eigen assortiment en smaak en daarnaast in allerlei prijsklassen. Een onmisbaar evenement voor iedereen die stoffen verwerkt.
De entree is gratis.

Wat een super leuke dingen heeft je lief meegnomen huup!!
shit, dan is nog nét niet mn salaris gestort ik had graag even met je meegegaan maar ik denk dat k em over laat gaan.

T is wel een aanrader trouwens ze hebben veeel! En ook veel leuke knoopjes en sliertjes en zulks
Maar ze staan ook op andere locaties toch? Ik ben ook wel ns in de groenoordhallen in leiden geweest.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 15 maart 2010 @ 08:35:02 #268
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_79158172
Ze komen ook in Gouda en Dordrecht zag ik Huup
I`m not weird. I`m limited edition.
  Moderator maandag 15 maart 2010 @ 08:36:43 #269
5428 crew  miss_sly
pi_79158188
Even gespiekt, maar http://www.stoffenspektakel.nl/agenda hier is de agenda
pi_79158393
En woensdag is er ook stoffenbeurs in Leeuwarden.

Ik ben sinds vorige week op naailes en ben heel enthousiast aan mn eerste projectje begonnen, vrijdag op de markt stof gehaald en ik kan niet wachten tot mn volgende les . Als het af is kom ik wel spammen!
Fake it till you make it...
pi_79191773
Nou Huup, die vriend van je kan je vaker op pasd sturen hoor, wat hartstikke leuk! Dat kersenjurkje met broekje is geweldig en dat pyjamaatje is ook super zeg!

Oeke, ik vind de Zara ook erg leuk! Maar voor meisjes is er echt veel meer te koop. En de dichtsbijzijnde hier zit helaas in Amsterdam, al kom ik daar dan ook wel weer regelmatig.
Wolf heeft er alleen nog geen kleertjes van

Heb bij de Wibra best wel leuke zwemshorts gevonden, voor maar 1,99! Best wel een opgave om in een klein maatje shorts te vinden ipv ballenknijpers/strakke pijpjes. En daar ook nog 3 leuke zomersetjes, oa met haaitjes erop
Zo, ik heb helemaal zin in de zomer!

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_79200634
Leuk poppejans!
Zie, soms zitten er best wel eens toffe dingen bij vind ik, bij zaken als Wibra en Zeeman. T is alleen even graven
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_79200704
Ik vind de Zeeman eik best vaak leuke dingen hebben. Hier iig wel. Vooral voor Kim. Alleen kloppen de maten niet altijd.
pi_79200787
Ik kijk altijd omdat andere mensen zeggen dat er leuke dingen zijn maar hier hebben ze helemaal niets.
pi_79201196
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 10:21 schreef huuphuup het volgende:
Leuk poppejans!
Zie, soms zitten er best wel eens toffe dingen bij vind ik, bij zaken als Wibra en Zeeman. T is alleen even graven
Inderdaad, en soms ook echt maanden lang he-le-maal niks.
Van de Wibra zijn de zomersetjes en zwembroekjes volgens mij de allereerste kleertjes die ik daar ooit gekocht heb.
Zeeman heeft ietsje vaker wel wat leuks, maar veelal ook dingen waarvan ik denk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')