superleuk jurkje!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:10 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
En deze heb ik van een vriendinnetje gekregen. Zo leuk!
Van Bakkaboe, ik vind daar zulke leuke dingen bij zitten! Maar ze verkopen het hier niet in de buurt
ahw das wel heel jammer zegquote:Op zondag 14 maart 2010 15:19 schreef lily het volgende:
[..]
superleuk jurkje!
Ik kreeg een jurkje met shirtje voor eronder van Bakkaboe als kraamcadeau in maat 62. Ook superleuk trouwens.
Leah draagt nog steeds 56 maar ik dacht vorige week het jurkje eens aan te doen, zat het dus te krap!!
Om haar romp dus...
shit, dan is nog nét niet mn salaris gestortquote:Op zondag 14 maart 2010 22:32 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Voor degenen die zelf kleertjes maken, a.s. vrijdag is in Ahoy het stoffen spektakel. Ik ben niet zo handig met de naaimachine enzo maar ach ik woon zo dichtbij dat ik denk ik even langs loop.
Stoffen Spektakel is een evenement waar meer dan 70 deelnemers op ca. 4000 m2 een enorme keus in stoffen en toebehoren laten zien en verkopen. Damesstoffen, kinderstoffen, decoratiestoffen, gordijnen, vitrages, meubelstoffen, fournituren en natuurlijk de bijbehorende patronenboeken vindt u in grote getale.
Iedere deelnemer heeft zo zijn eigen assortiment en smaak en daarnaast in allerlei prijsklassen. Een onmisbaar evenement voor iedereen die stoffen verwerkt.
De entree is gratis.
Wat een super leuke dingen heeft je lief meegnomen huup!!
Inderdaad, en soms ook echt maanden lang he-le-maal niks.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:21 schreef huuphuup het volgende:
Leuk poppejans!
Zie, soms zitten er best wel eens toffe dingen bij vind ik, bij zaken als Wibra en Zeeman. T is alleen even graven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |