quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat jurkje
Na deze baby moet ik gewoon ook nog een dochter haha
(en anders gaan we net zolang door tot we er 1 hebben)
mja... of net als robert ten brinkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ik ken serieus mensen die dat gedaan hebben... de eerste 5 waren jongens![]()
Die is gestopt voor de jongetjes kwamenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja... of net als robert ten brink![]()
*lol*quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ik ken serieus mensen die dat gedaan hebben... de eerste 5 waren jongens![]()
Bij mij in de klas zat een drieling: 2 jongens en een meisje. Die ouders hadden 5 meiden en wilden toch echt nog een keer voor een jongetje. Nou, die kregen ze dan twee en als toegift nog een extra meisjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
*lol*
ik kende ook van die mensen. Alleen die hadden dat met een jongen. Die kregen eerst een dochter, toen een drieling (ook dochters, dan was ik persoonlijk al gestopt) en toen een jongen.
Nou na 3 jongens zou ik het wel genoeg vinden denk ik zo
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zat een drieling: 2 jongens en een meisje. Die ouders hadden 5 meiden en wilden toch echt nog een keer voor een jongetje. Nou, die kregen ze dan twee en als toegift nog een extra meisje
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zat een drieling: 2 jongens en een meisje. Die ouders hadden 5 meiden en wilden toch echt nog een keer voor een jongetje. Nou, die kregen ze dan twee en als toegift nog een extra meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |