hier ook eerst overleg gepleegd voordat de bestelling is ingediendquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:10 schreef miss_sly het volgende:
Ow, maar dat bolletjesjurkje staat hier ook op de lijst, geloof ik.
Ik moet mijn lijstje nog maken en dan even aan schaap laten zien,want hij wil graag inspraak
Hier nietquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hier ook eerst overleg gepleegd voordat de bestelling is ingediend
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte!
Noah!
*1e item al opgeschreven, gauw weer verder online shoppen gaatquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:08 schreef bodpa09 het volgende:
Dpam wordt leeggekocht door ons !!! We hebben al met negen vrouw besteld en op dit moment heb ik 51 producten in mijn mandje. Vraag me af of dat kan trouwens, maar dat zien we straks wel.
Nou, hier hetzelfde .quote:Op zaterdag 13 februari 2010 11:53 schreef YPPY het volgende:
Stelletje verslaafden.
Als ik iets leuk vind, dan koop ik het. Het komt dus wel voor dat J. het iets minder vindt. Dat kan, dan doet hij het maar niet aan. Ik wel dus.![]()
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:21 schreef Sonnetje85 het volgende:
Dat jurkje
Na deze baby moet ik gewoon ook nog een dochter haha
(en anders gaan we net zolang door tot we er 1 hebben)
mja... of net als robert ten brinkquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ik ken serieus mensen die dat gedaan hebben... de eerste 5 waren jongens![]()
Die is gestopt voor de jongetjes kwamenquote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mja... of net als robert ten brink![]()
*lol*quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:22 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ik ken serieus mensen die dat gedaan hebben... de eerste 5 waren jongens![]()
Bij mij in de klas zat een drieling: 2 jongens en een meisje. Die ouders hadden 5 meiden en wilden toch echt nog een keer voor een jongetje. Nou, die kregen ze dan twee en als toegift nog een extra meisjequote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
*lol*
ik kende ook van die mensen. Alleen die hadden dat met een jongen. Die kregen eerst een dochter, toen een drieling (ook dochters, dan was ik persoonlijk al gestopt) en toen een jongen.
Nou na 3 jongens zou ik het wel genoeg vinden denk ik zo
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zat een drieling: 2 jongens en een meisje. Die ouders hadden 5 meiden en wilden toch echt nog een keer voor een jongetje. Nou, die kregen ze dan twee en als toegift nog een extra meisje
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 21:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij mij in de klas zat een drieling: 2 jongens en een meisje. Die ouders hadden 5 meiden en wilden toch echt nog een keer voor een jongetje. Nou, die kregen ze dan twee en als toegift nog een extra meisje
waar ligt die mefke? even manlief overhalen(chanteren om discussen te gaan kijken)quote:Op zondag 14 februari 2010 11:17 schreef mefke79 het volgende:
voor de zuiderlingen onder ons en zij die nog wel eens langs Eindhoven komen...de outlet daar heeft de zomercollectie binnen! En er lagen echt zo'n gave dingen! Heb me ingehouden, alleen een nieuwe kik kid muts voor drie hele euro's, moest wel, de oude was al te klein
Gezelligquote:Op zondag 14 februari 2010 11:53 schreef Lishe het volgende:
Dank voor de tip Mef! Zullen we daar meeten miss?
Vreselijk!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:56 schreef Sorbootje het volgende:
Huup, dat wibra jurkje is schattig!
Hebben jullie dat ook dat je zo vreselijk uit kan kijken naar de zomer? Naar je baby met alleen een romper en een zonnehoedje en dat hij/zij zo naar d'r/z'n blote voetjes grijpt
dat jijquote:Op maandag 15 februari 2010 13:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vreselijk!In d'r jurkje op een kleedje in het gras in de tuin of met een zonnehoedje in kleermakerszit klooien aan de vloedlijn van de Oosterschelde. Ik kan niet wachten.
moet k naar jou doorrijden?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:53 schreef Poppedein het volgende:
ennuh Huups... als jij dan toch langsrijdt![]()
nee muppet, als jij t dan tóch ophaalt, dan kun jij het de 27e toch meenemen naar Utrecht!... dat bedoelde ik! hahahahah! Maar langskomen, och als je weer es een keer deze kant op verdwaals vink da heul gezellig hoor! En anders dwaal ik jou kant wel op!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
moet k naar jou doorrijden?
weet je hoe vér!!![]()
![]()
nee hoor, ik moet even kijken hoe en wat, wat het makkelijkst is.
hahahaquote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Poppedein het volgende:
[..]
nee muppet, als jij t dan tóch ophaalt, dan kun jij het de 27e toch meenemen naar Utrecht!... dat bedoelde ik! hahahahah! Maar langskomen, och als je weer es een keer deze kant op verdwaals vink da heul gezellig hoor! En anders dwaal ik jou kant wel op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |