Gezelligquote:Op zondag 14 februari 2010 11:53 schreef Lishe het volgende:
Dank voor de tip Mef! Zullen we daar meeten miss?

Vreselijk!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:56 schreef Sorbootje het volgende:
Huup, dat wibra jurkje is schattig!
Hebben jullie dat ook dat je zo vreselijk uit kan kijken naar de zomer? Naar je baby met alleen een romper en een zonnehoedje en dat hij/zij zo naar d'r/z'n blote voetjes grijpt

dat jijquote:Op maandag 15 februari 2010 13:03 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vreselijk!In d'r jurkje op een kleedje in het gras in de tuin of met een zonnehoedje in kleermakerszit klooien aan de vloedlijn van de Oosterschelde. Ik kan niet wachten.

moet k naar jou doorrijden?quote:Op maandag 15 februari 2010 18:53 schreef Poppedein het volgende:
ennuh Huups... als jij dan toch langsrijdt![]()

nee muppet, als jij t dan tóch ophaalt, dan kun jij het de 27e toch meenemen naar Utrecht!... dat bedoelde ik! hahahahah! Maar langskomen, och als je weer es een keer deze kant op verdwaals vink da heul gezellig hoor! En anders dwaal ik jou kant wel op!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
moet k naar jou doorrijden?
weet je hoe vér!!![]()
![]()
nee hoor, ik moet even kijken hoe en wat, wat het makkelijkst is.

hahahaquote:Op maandag 15 februari 2010 19:25 schreef Poppedein het volgende:
[..]
nee muppet, als jij t dan tóch ophaalt, dan kun jij het de 27e toch meenemen naar Utrecht!... dat bedoelde ik! hahahahah! Maar langskomen, och als je weer es een keer deze kant op verdwaals vink da heul gezellig hoor! En anders dwaal ik jou kant wel op!

maaruh bij mij kan je t dan wel afgooienquote:Op maandag 15 februari 2010 19:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
moet k naar jou doorrijden?
weet je hoe vér!!![]()
![]()
nee hoor, ik moet even kijken hoe en wat, wat het makkelijkst is.

Oh heel erg graag, als dat zou lukken zou geweldig zijn!quote:Op maandag 15 februari 2010 17:22 schreef bodpa09 het volgende:
Jaaaah dat kan, lijkt me leuk. Maar ik kan het denk ik (als ik het heeeeeeeeel lief vraag) ook wel meegeven aan BE, voor de meet van de 27e. (er van uitgaande dat ik niet ga).

Ja dat vind ik ook!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:22 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh heel erg graag, als dat zou lukken zou geweldig zijn!

Da's goed hoor. Enne een artis meet lijkt me ook best leuk, dan kom ik naar jou. Misschien zijn er wel meer gegadigden.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:37 schreef miss_sly het volgende:
Ow, en ik wil graag nog eens appeltaart komen eten
Maar, dan moet ik het wel lang uitstellen want de 1e drie weken zie ik niet echt een mogelijkheid tot langskomen

Topquote:Op woensdag 17 februari 2010 21:07 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Da's goed hoor. Enne een artis meet lijkt me ook best leuk, dan kom ik naar jou. Misschien zijn er wel meer gegadigden.

Over anderhalve week ben ik bij mijn ouders en dan denk ik dat ik even ga kijken! Zit al de hele tijd te bedenken wanneer ik nou kan gaan, maar dat is natuurlijk een heeel goed momentquote:Op zondag 14 februari 2010 11:17 schreef mefke79 het volgende:
voor de zuiderlingen onder ons en zij die nog wel eens langs Eindhoven komen...de outlet daar heeft de zomercollectie binnen! En er lagen echt zo'n gave dingen! Heb me ingehouden, alleen een nieuwe kik kid muts voor drie hele euro's, moest wel, de oude was al te klein

ik denk dat BE het niet zo ziet zitten om dan ook te zorgen dat de diverse kleertjes bij de juiste mensen komen, dus daar mag jij voor zorgen. Melden bij jou, dusquote:Op woensdag 17 februari 2010 17:46 schreef huuphuup het volgende:
euh? ik begrijp niet zo goed wat ik moet doen dan![]()
Wat een grote doos zeg![]()

oh ok.quote:Op donderdag 18 februari 2010 08:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik denk dat BE het niet zo ziet zitten om dan ook te zorgen dat de diverse kleertjes bij de juiste mensen komen, dus daar mag jij voor zorgen. Melden bij jou, dus

Ik wel!quote:Op donderdag 18 februari 2010 15:29 schreef bodpa09 het volgende:
Oeke en Innepin gaan jullie naar de meet?

Ja, hij is leukquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:51 schreef innepin het volgende:
Ah tof! Mja ze zal er nog wel even in moeten groeien.
Vind je 'm leuk?

quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:07 schreef bodpa09 het volgende:
Kaatje Jannie, wil je je adres even Pm-en?

quote:Op donderdag 18 februari 2010 18:54 schreef innepin het volgende:onze eerste succesvolle bestelling!

quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef Poppedein het volgende:
[..]
De vorige 20 bestellingen waren minder succesvol?
![]()
Ik ben heel benieuwd naar een foto Lily!!

tadaa!quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:47 schreef Poppedein het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar een foto Lily!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |