Dat ja!! ik heb al een paar keer stofjes besteld vanuit Japanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:19 schreef oeke het volgende:
In Japan heb je ook zulke leuke stofjes!Veel leuker dan de kinderstofjes hier.
![]()
Dus indien geen leuke modellen dan leuke stof meenemen en hier maken.
Leuk Huup!
ja dat heb ik ook al gezegd, dat hij dan maar stofjes moet meenemen, maar hij is niet zo handig met stof enzo. Weet niet zo goed hoe en wat.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:19 schreef oeke het volgende:
In Japan heb je ook zulke leuke stofjes!Veel leuker dan de kinderstofjes hier.
![]()
Dus indien geen leuke modellen dan leuke stof meenemen en hier maken.
Leuk Huup!
oeh! goeie tip.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:37 schreef Pyttpytt het volgende:
Zulke roodkapje stofjes heb ik ook op de Utrechtse lapjesmarkt gezien, op zaterdag. Daar hebben ze (sommige kramen dan, er zit ook erg veel kansloos tussen) heel veel leuke kinderstofjes (die ook voor grote mensen heus leuk zijn :p)
Zeg als je gaat, dan ga ik meequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oeh! goeie tip.
Als B. niets meeneemt uit Japan ga k daar eens snuffelen
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zeg als je gaat, dan ga ik mee
I'm inquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:53 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
we kunnen natuurlijk sowieso wel gaan. We moeten idd nog tuttebellenmeeten oeke!
ooo dat jurkje vind ik ook zooooooo leuk! en er staat ook zo'n ontzettend leuk oranje tshirtje op de site...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:25 schreef NieuweUser het volgende:
Oohh Stiemie, wat een leuk jasje voor Linde!
Heb zojuist een bestelling gedaan bij Lief, waaronder dit jurkje:![]()
[ afbeelding ]
Laat de zomer maar komen!!
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ooo dat jurkje vind ik ook zooooooo leuk! en er staat ook zo'n ontzettend leuk oranje tshirtje op de site...
*gaat op handen zitten*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |