Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
zover ik weet mag je dan spuiten en medicijnen delen weet et niet preciesquote:
Ik vond het juist reuze meevallen! Had echt zo'n verzuurde oude man/vrouw verwacht, maar er was gewoon een begripvolle jongedame!quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had altijd zo'n hekel aan die gesprekken
Heeft Gf je ook gratis entree beloofd als je het vol kreeg? Claimen!quote:
Het hoeft niet hoor.quote:
aah dat is wel beter jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond het juist reuze meevallen! Had echt zo'n verzuurde oude man/vrouw verwacht, maar er was gewoon een begripvolle jongedame!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft Gf je ook gratis entree beloofd als je het vol kreeg? Claimen!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, even Lost overzetten naar de mac met wel een displayporten dan eten maken. Daarna tijdens het eten Lost S06E03 kijken in HD op de tv
dat heb ik nog nooit gehad waar smaakt et na?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu avocado's slachten en een guacemole maken
Avocado smaakt notig, maar guacemole heeft meer: rode peper, sjalotje, knoflook, citroensap, vast nog iets waar ik aan denk als ik de koelkast open trek :")quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehad waar smaakt et na?
het klinkt als iets wat ik niet snel zal proberenquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Avocado smaakt notig, maar guacemole heeft meer: rode peper, sjalotje, knoflook, citroensap, vast nog iets waar ik aan denk als ik de koelkast open trek :")
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu avocado's slachten en een guacemole maken
Een vis!quote:
Long story short:quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
3 maanden damn das lang
what happend?
omfg tering dat is niet niksquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Long story short:
[ afbeelding ]
aah okee nou ja zoiets kost tijdquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat goed vooruit gelukkig jaMaar we zijn er nog lang niet
met de trein gereisde kilometers per jaar (waarvan tussen haakjes aantal km achter een stoomloc)quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:02 schreef Giertje het volgende:
maar nu wil ik je toch wat vragen
waar staan die kilometers voor in je sig?
wooow dan reis je echt wel veelquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met de trein gereisde kilometers per jaar (waarvan tussen haakjes aantal km achter een stoomloc)
Ken je niet kilometers maken in een rolstoel ofzo? En dan foto's maken van alle gebouwen die rolstoel onvriendelijk zijn. nieuwe versie van bordjes schieten. ofzoquote:
En als je dan een PGB aanvraagt dan mag er een begeleider meequote:Op woensdag 10 februari 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ken je niet kilometers maken in een rolstoel ofzo? En dan foto's maken van alle gebouwen die rolstoel onvriendelijk zijn. nieuwe versie van bordjes schieten. ofzo
komt wel weer ik vind treinen wel fijnquote:
HAHAHAHAHquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ken je niet kilometers maken in een rolstoel ofzo? En dan foto's maken van alle gebouwen die rolstoel onvriendelijk zijn. nieuwe versie van bordjes schieten. ofzo
Ooo wij gaan het zo leuk vinden met pasen en pinksteren als je hier woontquote:
Echt welquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ooo wij gaan het zo leuk vinden met pasen en pinksteren als je hier woont
ga je verhuizen dan?quote:
Je wilt niet weten hoeveel gebouwen niet vriendelijk zijn. Been there, done that, etcquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik het ook, heeft hij voorlopig iets te doenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel gebouwen niet vriendelijk zijn. Been there, done that, etc
Geen idee. Gewoon proberen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:35 schreef Fha het volgende:
Is het illegaal als ik alvast begin met het slopen van je huis Fles?
aah okee ik moet over 4 maanden verhuizen en een zin dat ik erin heb geweldig gewoon wegquote:
KSC sloopmeetquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:35 schreef Fha het volgende:
Is het illegaal als ik alvast begin met het slopen van je huis Fles?
Pffquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:35 schreef Pheno het volgende:
Je wordt wel goed in het bedenken van oplossingen trouwens.
De lift op mijn school was voor rolstoelers, maar er paste geen rolstoel in
Ik heb het record solo rolstoel vouwen hangend aan de leuningen van de lift
Kom je me wel redden als ik opgepakt word dan?quote:
Oh ik heb er ook heul veel zin in hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee ik moet over 4 maanden verhuizen en een zin dat ik erin heb geweldig gewoon weg
enerzijds wel omdat ik dan eindelijk mijn eigen flatje ga krijgenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb er ook heul veel zin in hoor![]()
Dat is juist waar ik het hardst naar uitkijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:42 schreef Giertje het volgende:
anderzijds de stress en de zooi wat verhuizen met zich meebrengt kan ik wel missen
Heeft mama nou al besloten wat voor eettafel je moet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is juist waar ik het hardst naar uitkijk
uuuh okee waarom?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is juist waar ik het hardst naar uitkijk
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeft mama nou al besloten wat voor eettafel je moet?
Bijvoorbeeld omdat datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld omdat dat
a) maar 1 dagje stressen is en
b) je die dag zelf voor t kiezen hebtdaar heb je een punt in maar goed zal blij zijn als et achter de rug isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Wat voor toestel dan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:55 schreef --Tweety-- het volgende:
Ben ik weer!
Kheb zojuist een nieuwe telefoon besteld! 190minuten/smsjes voor 12,50 en dan is het toestel gratis
Marcb, Ik ben dr nog wel hoor! Ik zal de KSC niet zomaar in de steek laten, alleen ga ik nu met mijn broer een aflevering van Charmed kijken!quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:55 schreef --Tweety-- het volgende:
Ben ik weer!
Kheb zojuist een nieuwe telefoon besteld! 190minuten/smsjes voor 12,50 en dan is het toestel gratis
Samsung ansich is al leuk qua telefoontjes, mijn Ladyfoon was ook zo geweldigquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Samsung ansich is al leuk qua telefoontjes, mijn Ladyfoon was ook zo geweldig![]()
Martquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:04 schreef DaMart het volgende:
Ik raad TS een cursus Nederlands aan!
ik vond GF z'n oplossing doeltreffenderquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:04 schreef DaMart het volgende:
Mja, maar als FFSletop op zoek gaat naar euthEnasie, dan duurt het zo langquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vond GF z'n oplossing doeltreffender
Zoekt hij binnen KSC of er buiten?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, maar als FFSletop op zoek gaat naar euthEnasie, dan duurt het zo lang.
Ik ben niet echt merktrouwquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]Daarom heb ik al 9 jaar Samsung
[..]
Mart![]()
ik weet nog wel een slooppand waar hij in magquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, maar als FFSletop op zoek gaat naar euthEnasie, dan duurt het zo lang.
Hihi ik wel. Als het goed is, is het goed en dan zie ik dus geen reden om over te stappen naar iets andersquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben niet echt merktrouwHeb merkloos, Nokia, Samsung en LG gehad en heb nu Neonode
Nou ik zal je nog eens iets vertellen heh!! Ik ging er dus al drie keer langslopen de laatste tijd en hij was er gewoon drie keer nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:09 schreef DaMart het volgende:
Waarom kunnen mensen trouwens niet doorlopen als ze een trein verlaten? Dankzij een stel trage zoutzakken miste ik op een haar na mijn aansluiting, zodat ik een half uur mocht wachten.
Maar goed, heb me toen maar opgevrolijkt door geld uit te geven in de Free Record Shop (nee, geen leuke dame en ook geen leuke jongeman voor Fha achter de kassa).
Omdat ik ooit met merkloos begonnen ben is overstappen niet zo moeilijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi ik wel. Als het goed is, is het goed en dan zie ik dus geen reden om over te stappen naar iets anders
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:09 schreef DaMart het volgende:
Waarom kunnen mensen trouwens niet doorlopen als ze een trein verlaten? Dankzij een stel trage zoutzakken miste ik op een haar na mijn aansluiting, zodat ik een half uur mocht wachten.
Maar goed, heb me toen maar opgevrolijkt door geld uit te geven in de Free Record Shop (nee, geen leuke dame en ook geen leuke jongeman voor Fha achter de kassa).
En die man voor me maar geïrriteerd omkijken omdat ik wat harder doorliep dan hij... ja, lopen kreng, en anders blijf je maar zitten in die treinquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat ik ooit met merkloos begonnen ben is overstappen niet zo moeilijk![]()
[..]Irritant is dat ja!
Een cd van The Killers (Sam's Town).quote:Wat heb je voor iets leuks gekocht?
Vogeltje!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:11 schreef --Tweety-- het volgende:
DM![]()
Maar ik vind die samsung star vet pretty. Het is een stuk beter dan mn huidige LG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daarvan is de batterij nl een beetje dood!
Maar mijn broer en ik gaan nu Charmed kijken![]()
Later
Ach, mensen zijn heel goed in geirriteerd kijkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
En die man voor me maar geïrriteerd omkijken omdat ik wat harder doorliep dan hij... ja, lopen kreng, en anders blijf je maar zitten in die trein.
[..]
Een cd van The Killers (Sam's Town).
En DVD's: Perfume, Burn after reading en Disaster movie (die leek me te flauw om te laten liggen voor 5 euro)
Die kan ik wel eens gaan kijken binnenkortquote:
over et algemeen zijn zulke flims leuk als je bezopen bent maar zelfs in die staat kon ik em niet waarderenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, mensen zijn heel goed in geirriteerd kijkenDisaster Movie!
Die staat in zo'n lijst van slechtste films op de imdb
Ik ben ooit begonnen volgens mij maar heb em niet afgekeken
![]()
Maar tof, lekker geshopt dus!
Mag ik je er even aan herinneren dat mijn BROER meekijkt! Dan ga ik geen enge nieuwe dingen lerenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vogeltje!.
Welke spreuk om mij te betoveren ga je nu leren? Die met dat liefdesdrankje?.
Ik keek volgens mij ook nog geïrriteerder terug toenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, mensen zijn heel goed in geirriteerd kijken
Ah, klinkt als een goede aankoop dan!quote:Disaster Movie!
Die staat in zo'n lijst van slechtste films op de imdb
Ik ben ooit begonnen volgens mij maar heb em niet afgekeken
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik keek volgens mij ook nog geïrriteerder terug toen.
[..]
Ah, klinkt als een goede aankoop dan!.
Die lijstjes zeggen mij namelijks niks. Films die door iedereen worden afgekraakt zijn vaak best te kijken. En dit lijkt me zo'n heerlijk flauwe film om je verstand bij op nul te zetten.
Andersom heb ik ook niks met films die bovenaan die lijsten staan. Neem dat Avatar. Lijkt me nou helemaal niks aan. Dat is gewoon een hype om de Nederlandse songfestivalinzending aan punten te helpen. Zorg dat de Smurfen weer populair worden, en het nieuwe liedje van Pierre Kartner volgt dat voorbeeld.
Ik hoor meer mensen die ernaartoe gaan omdat het in 3D is. Volgens mij komen er nog wel genoeg films in 3D, dus ik ga dan wel een keer naar een film die me wel aanspreektquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's nog leuker!
Is ook zo hoorMaar ik vond em niet zo heel erg geslaagd
Avatar lijkt me op zich best leuk, maar dan meer om de 3d
![]()
Ik ben naar Final Destination in 3D geweestquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoor meer mensen die ernaartoe gaan omdat het in 3D is. Volgens mij komen er nog wel genoeg films in 3D, dus ik ga dan wel een keer naar een film die me wel aanspreekt.
Als hij de TT opvolgt, hoeft dat niet meerquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:04 schreef DaMart het volgende:
dat is ten aller tijden tofquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben naar Final Destination in 3D geweestWas echt een bagger verhaal, maar die rondvliegende ledematen en al dat bloed was ineens super tof!
![]()
Ja, denk het ook wel. Al is het niet handig als je brildrager bentquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is ten aller tijden tof
denk dat 3D films wel weer de toekomst zijn
Zie een paar posts verder dan die je gequoot hebtquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Als hij de TT opvolgt, hoeft dat niet meer.
dat probleem heb ik dus et schijnt te doen moeten zijn maar 2 brillen lijken me niet lekker zittenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, denk het ook wel. Al is het niet handig als je brildrager bentDat stomme brilletje wat er overheen moet
quote:
Dan is het wel te hopen dat ze bij de DVD's een 3D-bril meegevenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is ten aller tijden tof
denk dat 3D films wel weer de toekomst zijn
tuurlijk niet die kan je weer kopen tegen belachelijke prijzenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het wel te hopen dat ze bij de DVD's een 3D-bril meegeven.
Nijnsjequote:
Ik ken het probleem.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, denk het ook wel. Al is het niet handig als je brildrager bentDat stomme brilletje wat er overheen moet
Dan is het dus te hopen dat die film er in 2D ook nog een beetje normaal uitzietquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
tuurlijk niet die kan je weer kopen tegen belachelijke prijzen
datteh is wel te hopen jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is het dus te hopen dat die film er in 2D ook nog een beetje normaal uitziet.
Het is ook zeker wel te doen hoor, maar fijn is andersquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat probleem heb ik dus et schijnt te doen moeten zijn maar 2 brillen lijken me niet lekker zitten
zeker niet voor hele lange films
quote:
Zou best apart zijn anders. Wil je met een groep een film gaan kijken, moet je om en om de 3D-bril dragenquote:
dat is zo jaren 60 verantwoord ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou best apart zijn anders. Wil je met een groep een film gaan kijken, moet je om en om de 3D-bril dragen.
Over een paar jaar koop je bij de opticien een 3D-bril op sterktequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is ook zeker wel te doen hoor, maar fijn is anders
zijn die krengen zo groot danquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Jij draagt je zonnebril in de bios?
![]()
het boek was toffer.quote:
Neequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Jij draagt je zonnebril in de bios?
![]()
Nou ja, het is meer dat het wat knelt met mijn andere brillenpootjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
zijn die krengen zo groot dan
ik kan me er niet echt een voorstelling van maken
Oeh, stoere manquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. In de bios zet ik m af, en doe ik mn gewone bril op
Hoiquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:47 schreef Nijns het volgende:
Hoi allemaalhoe is het met jullie?
Buikpijn
Dat sowieso.quote:
Geile slet. En de pics hier posten zodat we kunnen beoordelen of dat gelukt is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Nijns het volgende:
Ik weet ook niet als wat ik verkleed moet gaan met carnaval
whehhehee dat is klote inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer dat het wat knelt met mijn andere brillenpootjes
[..]
Oeh, stoere man![]()
[..]
Hoi
Wat vervelend! Hoe komt dat?
Ga als lucifer.....quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Nijns het volgende:
Dat jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer dat het wat knelt met mijn andere brillenpootjes
dat ben ikquote:[..]
Oeh, stoere man![]()
Awww, hoe kan dat?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:47 schreef Nijns het volgende:
Hoi allemaalhoe is het met jullie?
Buikpijn
Hoe gaat vriendlief?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Nijns het volgende:
Die batsbaas. Gelukkig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:55 schreef cablegunmaster het volgende:
nu pas op 1678? nog geen 2000?
Wie verzaakt?![]()
![]()
Fha! *juicht* hoe gaat het?quote:
You wishquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geile slet. En de pics hier posten zodat we kunnen beoordelen of dat gelukt is.
Origineelquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga als lucifer.....
Naakt, die rooie kop komt dan vanzelf
Ja, stoer ja?quote:
Als boerenkiel denk ikquote:
Heyquote:
Als Speedy Gonzalez... en dan zo hard mogelijk naar het noorden rennen, naar de beschaafde wereld, ver weg van die ellende die carnaval heetquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Nijns het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
You wish![]()
[..]
hij ziet mij het liefst zo'n stewardessenpakje kopen, jaja..
ik niet hou et nog wel redelijk bij als newbie zijndequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:55 schreef cablegunmaster het volgende:
nu pas op 1678? nog geen 2000?
Wie verzaakt?![]()
![]()
Kopje koffie stoere man?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ja
[..]
dat ben ik
[..]
Awww, hoe kan dat?
Volgens mij kun je geen newbie zijn in een SC. Je kent alleen de vaste groep niet, maar hell, het gaat hier toch nergens overquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet hou et nog wel redelijk bij als newbie zijnde
Ook een goed idee... je laten vliegen is minder vermoeiend dan rennend wegvluchten!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:56 schreef Nijns het volgende:
Als boerenkiel denk ikhij ziet mij het liefst zo'n stewardessenpakje kopen, jaja..
*knuffelt Fha* succes!quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Speedy Gonzalez... en dan zo hard mogelijk naar het noorden rennen, naar de beschaafde wereld, ver weg van die ellende die carnaval heet.
quote:
Sorry, ik zal daar niet meer kietelenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef Nijns het volgende:
ik heb het ook een paar jaar niet gevierd hoor, maar het kriebelt toch.
nee daar ben ik wel achter inmiddelsquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij kun je geen newbie zijn in een SC. Je kent alleen de vaste groep niet, maar hell, het gaat hier toch nergens over
Niet briljant, ik ga met zware tegenzin naar het werk, heb er geen uitdaging of iets. Solliciteren gaat kut.quote:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee daar ben ik wel achter inmiddels
maar vergeleken met de meest hier ben ik wel nieuw
Ik zit ook weer op vacaturesitesquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet briljant, ik ga met zware tegenzin naar het werk, heb er geen uitdaging of iets. Solliciteren gaat kut.
whehe okee danquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Dus dan zijn we samen nieuw
Oh en psssst, iets met lurken=posten
Feli ik kom in vlaartenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet hou et nog wel redelijk bij als newbie zijnde
vlaarten?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Feli ik kom in vlaarten.
quote:
Mja....quote:[..]
Origineel![]()
Ikke welquote:[..]
Ja, stoer ja?
Mindersquote:Geen idee, ben ook aan het rillen maar ik blijf niet ziek thuis, dan krijg ik de eerste 2 dagen niet betaald
Daar kan ik hem geen ongelijk in gevenquote:[..]
Als boerenkiel denk ikhij ziet mij het liefst zo'n stewardessenpakje kopen, jaja..
Ja! Lekkerquote:
Tussenpozenquote:
oow je bedoeld in vlagenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tussenpozentussen periodes van tijd XD.
Soms wel en soms lurk ik mee, en soms boeit het me niet en ben ik te druk.
Ja, boerinneke... Een boerenkiel is niet echt iets voor een vrouw vind ik. Ik vind het lastig met carnaval: of je hebt kleding die buiten te koud is, of je hebt kleding die binnen te warm isquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
[..]
Mja....
Het viel te proberen...
[..]
Ikke wel.
[..]
Minders. Hopen dat t voor de carnaval over is..
[..]
Daar kan ik hem geen ongelijk in geven. Maar waaro ga jij niet als boerinneke met 'm mee dan?
*knuff terug*quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar krijg je namelijk allemaal enge gedachtes van.
quote:
Fles zijn huisquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
waar mag ik komen slopen
Laten we "de nieuwe" tzt even gewoon staan jahquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Fles zijn huisDe nieuwe dus hier in Dv
voor je dolenthousiast bij zijn ouders binnen stormt
Dus pakken we gewoon zijn nieuwe huisquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen excuus om bij Fha in te trekkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we "de nieuwe" tzt even gewoon staan jah
Die sechst met ene Henriquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen excuus om bij Fha in te trekken...
Henry. Met een Yquote:
Je laat fleske nie eens meedoenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Henry. Met een Y![]()
En daarom mag je nog wel bij mij wonenDoe ik wel neuqseksen in het park
quote:
Dat park ja?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Henry. Met een Y![]()
Ik heb niet genoeg concentratie voor een trioquote:
whehehequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
met een Yquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Henry. Met een Y![]()
dat ligt eraan of het wel goed gebouwd isquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we "de nieuwe" tzt even gewoon staan jah
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg concentratie voor een trio
Maar Henry woont hier niet heh. Dus.
Ah, ja, da was ik ff vergetenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg concentratie voor een trio
Maar Henry woont hier niet heh. Dus.
Ken jij ene Henry ofzo?quote:
Mijnusse is de leukstequote:
21 tm 24 mei met mama naar Londonquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
MOOI
Waar gaan jullie heen op vakantie?
Ik las "mijn anus"quote:
Dat is alles? Niet even lang weg in de zomert?quote:
Dat is alles?! Man. ik ben al 6 jaar niet meer weg geweest, dit is echt een zeeeeeeeer groot hoogtepunt om naar toe te levenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is alles? Niet even lang weg in de zomert?
london is zon mooie stadquote:
Krokus: wintersport in die Schweiz!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
MOOI
echt nietquote:
Heus welquote:
quote:
Zo, 3x naar het buitenland!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Krokus: wintersport in die Schweiz!
Mei: uit logeren in Rotterdam!
Zomer: Duiken in Spanje
hmmmmkayy....quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is alles?! Man. ik ben al 6 jaar niet meer weg geweest, dit is echt een zeeeeeeeer groot hoogtepunt om naar toe te leven![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Heus welWant mijnusse is van mij
en kan me op leuke gastenlijsten zetten
![]()
Die andere is een rare belg die toch al bezet is![]()
![]()
en op die gastenlijst hoef ik niet
Oasis sowiesoquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:17 schreef Giertje het volgende:
dit nummer vind ik zo gruwelijk geniaal
quote:
Dat was een grap, toch?quote:
Maar als je geld over hebt mag je wel een smak doneren zodat ik ook nog naar Egypte kan 15 dagen hoorquote:
Jevinmeliefquote:
Deze grap is nog beterquote:
Je mag door voor de koelkast!quote:
noel treed binnenkort weer opquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Oasis sowieso
Noel Gallagherhij zal worden gemist
Even tosti maken.quote:
aaah arme jijquote:
Het bed is warmquote:
Coolquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
noel treed binnenkort weer op
voor teenage caner trust royal albert hall
ben benieuwd of paul weller meekomt
en wat de setlist word
Jouw bed jaquote:
quote:
niet zo leukquote:
USAquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
MOOI
quote:
noel is altijd de meest getalenteerde van beide geweest liam had slecht zijn attitude en reputatiequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:23 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Coolhij was dan ook sowieso de drijvende kracht uit de nummers van Oasis. Ik hoop dat hij zijn skills voortzet in zijn soloproject, dat zou dan echt super moeten worden.
Je gaat touren in Californiequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
niet zo leukniet met spoed op zoek maar wel aan het rondkijken
[..]
USA
dat is ook lekkerquote:
Ook tof. Ik moet zelf toch eens wat gaan doen, maar ik weet nog niet precies watquote:
Hehe, yeahquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
noel is altijd de meest getalenteerde van beide geweest liam had slecht zijn attitude en reputatie
dat verschil zie je in interviews terug noel is veel bespraakder dan liam
die kan slechts vloeken en overal tegen aantrappen noel die kan het beter beargumenteren
Surinaamse nasi, swa!quote:
* Fha schuift bolle wat opzij en slaat dekens uitnodigend openquote:
hier is het lekker warmquote:
ik las je mag in de koelkastquote:
Westkust ja, LA, Las Vegas, Grand Canyon, Bryce Canyon, San Fransisco enzoooquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Je gaat touren in Californietoch?
mja maar goed ergens snap ik et ook welquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Hehe, yeah
kan me nog herinneren wat zon tijdschrift over ze schreef: "Ze begonnen het jaar als een band, en eindigden het als een soap"
"Als God op aarde zou wonen, woonde hij in Toscane."quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook tof. Ik moet zelf toch eens wat gaan doen, maar ik weet nog niet precies watWeekje Tokio kan altijd nog wel, maar een nieuw onderzoekje moet ook nog geregeld worden.
* dat moet idd zoquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef Giertje het volgende:
* Giertje test zo moet dat dus dat wist ik niet
Ik zei maandag nog dat je lief wasquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha schuift bolle wat opzij en slaat dekens uitnodigend open
* gf maakt de bank vrijquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
niet zo leukniet met spoed op zoek maar wel aan het rondkijken
Sowiesoquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja maar goed ergens snap ik et ook wel
als ik met zon enfant terrible als liam in een band zou zitten zou ik ook zwaar agressief van worden
Ja maar nu is het al woensdag dus het was tijd om het nog een keer te zeggenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zei maandag nog dat je lief was
JIJ bent zo LIEF!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha schuift bolle wat opzij en slaat dekens uitnodigend open
Ben je schizofreen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf maakt de bank vrij
vertel het maar eens tegen pappa's
Hahahahahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JIJ bent zo LIEF!![]()
Ik ga zo voor jou koken
En dan heel veel, voor de kliekjes
mja et houd een keer op hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Hij heeft het dan ook 2 keer bijgelegd na zon ruzie, maar ja, drie keer is scheepsrecht..
Echt. Een tweede Wonderwall, dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja et houd een keer op hoor
en zowiezo nu kan noel eindelijk albums maken zoals hij ze hebben wilt
ik kan me nog een interview van em herinneren dattie zei
i live for the day i can make an album without ballads
stiekem hoop ik op een acoustisch album hij is daar zo enorm sterk in
Ik kom ook bij jou wonenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het lekker warm![]()
[..]
ik las je mag in de koelkast
nee daar ligt al een banaan. Oh nee, dat is in de vriezer. Smoothie maken straks.quote:
Zozo. Inkopen gedaan ja?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee daar ligt al een banaan. Oh nee, dat is in de vriezer. Smoothie maken straks.
Ik meende hetquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil wel mijn tosti met je delen
Heb je meerder persoonlijkheids syndroom bedoel je?quote:
wonderwall vind ik niet eens et beste nummerquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:32 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Echt. Een tweede Wonderwall, dat zou geweldig zijn
Zwolle is eigenlijk helemaal niet zo verquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JIJ bent zo LIEF!![]()
Ik ga zo voor jou koken
En dan heel veel, voor de kliekjes
als jij nou eens lekker gaat spelen met je legoquote:
Nee, dat was maandag. Er liggen ook sojaboontjes in.quote:
Twintig minutenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwolle is eigenlijk helemaal niet zo ver
Ook zon droog shirt dat iemand vandaag aan had:quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je meerder persoonlijkheids syndroom bedoel je?Schizofrenie is ietsjes anders
You're just jealous that the voices are talking to me!
Het is gewoon niet waar mijn hart ligt, veel te veel van hetzelfde, weinig ruimte voor creativiteit, geen prettige omgang met collega's, onzeker wat er met de afdeling gaat gebeuren. Ik wist al dat het niet mijn droombaan was en ik hou het voorlopig ook wel vol maar ik doe gewoon liever wat anders..quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf maakt de bank vrij
vertel het maar eens tegen pappa's
Ik ben bang voor kattenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar nu is het al woensdag dus het was tijd om het nog een keer te zeggenje mag bolle wel op schoot
Die produceert ook wel wat warmte.
Ben jij geen brabander?quote:
in de koelkast doen we sletjequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom ook bij jou wonen![]()
Hihihi, maar in de koelkast is het heul koud![]()
de vriezer is een beter ideequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee daar ligt al een banaan. Oh nee, dat is in de vriezer. Smoothie maken straks.
Ik kom ookquote:
Probeer maar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de koelkast doen we sletje![]()
[..]
de vriezer is een beter idee
Dat shirt is dus foutiefquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ook zon droog shirt dat iemand vandaag aan had:
"Ik was schizofreen, maar nu gaat het weer goed met ons."
Tegen de tijd dat jij er bent is het eten al op hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik kom ookmet de intercity vanaf Groningen CS
HOAX, dit begint namelijk op een KSC-meet te lijken..quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik kom ookmet de intercity vanaf Groningen CS
Oh dan kom ik niet, anders gaat ie niet door.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
HOAX, dit begint namelijk op een KSC-meet te lijken..
Bolle geneest je. Hoe kun je nou bang zijn voor een kat die in een pan slaapt omdat er vis in gebakken is?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef Nijns het volgende:
Ik ben bang voor katten
For the record: Fha is lief!
Dat betekent dat ik moet opschieten dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij er bent is het eten al op hoor
Ow, je bent ook al een kloon van die baggerpinguin. Wat rot voor jequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Man wat een feestmaalquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat was maandag. Er liggen ook sojaboontjes in.
Wat sgattugquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle geneest je. Hoe kun je nou bang zijn voor een kat die in een pan slaapt omdat er vis in gebakken is?![]()
En ik ben het er mee eens
Ook grote garnalen voor de sushiquote:
je kent met niet eens meerquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, je bent ook al een kloon van die baggerpinguin. Wat rot voor je
...Hoax?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Oehquote:
Doen wequote:
Nee hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is zon typerend shirt wat uit de large komt
Slaap lekkerquote:
quote:
Slaap zequote:
klopt er had moeten staan "wij waren..quote:
nee ook nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt er had moeten staan "wij waren..
Kom inderdaad ook!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwolle is eigenlijk helemaal niet zo ver
we hebben toch eerst die sloopmeet bij flashquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Precies, dat zei ik ook al!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
nee ook nietSchizofrenie heeft niks te maken met meerdere persoonlijkheden
ik heb ooit een lezing bijgewoond van iemand die schizo is was best wel intressantquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
trusten nijnsquote:
Ik deel wel gewoon hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom inderdaad ook!Genoeg eten voor een weeshuis dan
Alhoewel, met Fha erbij...
Er was ook ooit een keer een bus gemaakt, voor ouders van kinderen met schizofrenie. In die bus hadden ze geprobeerd na te maken hoe de wereld er uit ziet als je schizofreen bent. Schijnt ook erg indrukwekkend te zijn geweestquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ooit een lezing bijgewoond van iemand die schizo is was best wel intressant
het beeld wat mensen van schizos hebben klopt indd niet met de werkelijkheid
Weet ik heul wel!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik deel wel gewoon hoorZo sociaal ben ik wel, zelfs met eten
Ja, dat wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Er was ook ooit een keer een bus gemaakt, voor ouders van kinderen met schizofrenie. In die bus hadden ze geprobeerd na te maken hoe de wereld er uit ziet als je schizofreen bent. Schijnt ook erg indrukwekkend te zijn geweest
dat lijkt me indd ook wel indrukwekkendquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Er was ook ooit een keer een bus gemaakt, voor ouders van kinderen met schizofrenie. In die bus hadden ze geprobeerd na te maken hoe de wereld er uit ziet als je schizofreen bent. Schijnt ook erg indrukwekkend te zijn geweest
Als er een weeshuis komt eet ik dus minderquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik heul wel!Maar je eet zo veel zeg je steeds, dus dan is er niet genoeg voor dat denkbeeldige weeshuis
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Schizofrenie wordt namelijk vaak verward met dissociatieve identiteitsstoornis. De gespletenheid bij schizofrenie uit zich niet, zoals vaak wordt gedacht, in een meervoudige persoonlijkheid, maar in een beeld waarbij de samenhang in het denken, tussen waarneming en gedachten en tussen emoties en gedachten in ernstige mate is afgenomen, althans voor anderen minder goed invoelbaar is.
ja dat weet ik, wat is je punt?quote:
Oeh, heb je daar ook last van als ik vragen mag?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat lijkt me indd ook wel indrukwekkend
ik ben erop getest maar ik heb geen schizo wel paranoide trekjes
Is maar goed dat het denkbeeldig is!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Als er een weeshuis komt eet ik dus minder
soms merk ik et wel dat ik veel te snel wantrouw en overal wat achter zoek zonder dat er wat isquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, heb je daar ook last van als ik vragen mag?
wbquote:
om je te laten zien dat ik het ook weetquote:
ik eet niet meer eigenlijk veel minder dan goed is maar ik kom er wel op aan helaasquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef Fha het volgende:
Ik heb bij medicijnen altijd alleen bijwerkingen. En dan ga ik dus nog meer eten![]()
ooohwquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om je te laten zien dat ik het ook weet
Mjah das ook niet ideaalquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik eet niet meer eigenlijk veel minder dan goed is maar ik kom er wel op aan helaas
niet echt nee maar goed kan er weinig aan veranderenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:00 schreef Fha het volgende:
[..]
ooohwIk ben trots op je
[..]
Mjah das ook niet ideaal
In plaats van op Henry zit je op fok. Ja, raar.quote:
Da's wel lastig dan... Wel fijn dat de medicijnen helpenquote:[img=12,12]http]http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_programmering&view=show&Itemid=82&showid=483[quote][img=12,12]http[/url]://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op woensdag 10 februari 2010 21:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
soms merk ik et wel dat ik veel te snel wantrouw en overal wat achter zoek zonder dat er wat is
maar goed ik weet dat dat ook komt omdat ik een vrij destructief levensstijl achter me heb
ik gebruik er nu ook medicijnen voor en dat gaat goed
hahahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
In plaats van op Henry zit je op fok. Ja, raar.
Ik nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik eet niet meer eigenlijk veel minder dan goed is maar ik kom er wel op aan helaas
Daarom kreeg ik medicijnen waarbij ik dat niet zou doenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef Fha het volgende:
Ik heb bij medicijnen altijd alleen bijwerkingen. En dan ga ik dus nog meer eten![]()
mjaahaa anders doe ik geen oog meer dicht ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_programmering&view=show&Itemid=82&showid=483
[..]
Da's wel lastig dan... Wel fijn dat de medicijnen helpen
Hebben die ook bijwerkingen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom kreeg ik medicijnen waarbij ik dat niet zou doen
mag ik vragen wat voor meds je hebt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hendigquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fles vindt jullie allemaal raarquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles vindt jullie allemaal raarFles is vet
Fles heeft last van hallucinatiesquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles vindt jullie allemaal raarFles is vet normaal
Wow.. Das best kut, ik heb juist medicijnen waar ik voor zon.8 à 10 uur geen honger heb, en geen oog dicht doe!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Hendig![]()
Ik kreeg eerst zooi waarvan ik nog meer ging eten, toen iets waarvan ik helemaal niet meer wakker kon worden, toen nog meer dingen die gewoon sowieso niks deden en toen ergens heb ik het maar weer opgegevenprutspul
Paddo's?quote:
Gluhwijnquote:
dat is niet fijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:07 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Wow.. Das best kut, ik heb juist medicijnen waar ik voor zon.8 à 10 uur geen honger heb, en geen oog dicht doe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |