Nee, dat was maandag. Er liggen ook sojaboontjes in.quote:
Twintig minutenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwolle is eigenlijk helemaal niet zo ver
Ook zon droog shirt dat iemand vandaag aan had:quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je meerder persoonlijkheids syndroom bedoel je?Schizofrenie is ietsjes anders
You're just jealous that the voices are talking to me!
Het is gewoon niet waar mijn hart ligt, veel te veel van hetzelfde, weinig ruimte voor creativiteit, geen prettige omgang met collega's, onzeker wat er met de afdeling gaat gebeuren. Ik wist al dat het niet mijn droombaan was en ik hou het voorlopig ook wel vol maar ik doe gewoon liever wat anders..quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf maakt de bank vrij
vertel het maar eens tegen pappa's
Ik ben bang voor kattenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar nu is het al woensdag dus het was tijd om het nog een keer te zeggenje mag bolle wel op schoot
Die produceert ook wel wat warmte.
Ben jij geen brabander?quote:
in de koelkast doen we sletjequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom ook bij jou wonen![]()
Hihihi, maar in de koelkast is het heul koud![]()
de vriezer is een beter ideequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee daar ligt al een banaan. Oh nee, dat is in de vriezer. Smoothie maken straks.
Ik kom ookquote:
Probeer maar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de koelkast doen we sletje![]()
[..]
de vriezer is een beter idee
Dat shirt is dus foutiefquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ook zon droog shirt dat iemand vandaag aan had:
"Ik was schizofreen, maar nu gaat het weer goed met ons."
Tegen de tijd dat jij er bent is het eten al op hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik kom ookmet de intercity vanaf Groningen CS
HOAX, dit begint namelijk op een KSC-meet te lijken..quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik kom ookmet de intercity vanaf Groningen CS
Oh dan kom ik niet, anders gaat ie niet door.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
HOAX, dit begint namelijk op een KSC-meet te lijken..
Bolle geneest je. Hoe kun je nou bang zijn voor een kat die in een pan slaapt omdat er vis in gebakken is?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef Nijns het volgende:
Ik ben bang voor katten
For the record: Fha is lief!
Dat betekent dat ik moet opschieten dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij er bent is het eten al op hoor
Ow, je bent ook al een kloon van die baggerpinguin. Wat rot voor jequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Man wat een feestmaalquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat was maandag. Er liggen ook sojaboontjes in.
Wat sgattugquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle geneest je. Hoe kun je nou bang zijn voor een kat die in een pan slaapt omdat er vis in gebakken is?![]()
En ik ben het er mee eens
Ook grote garnalen voor de sushiquote:
je kent met niet eens meerquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, je bent ook al een kloon van die baggerpinguin. Wat rot voor je
...Hoax?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Oehquote:
Doen wequote:
Nee hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is zon typerend shirt wat uit de large komt
Slaap lekkerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |