Surinaamse nasi, swa!quote:
* Fha schuift bolle wat opzij en slaat dekens uitnodigend openquote:
hier is het lekker warmquote:
ik las je mag in de koelkastquote:
Westkust ja, LA, Las Vegas, Grand Canyon, Bryce Canyon, San Fransisco enzoooquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Je gaat touren in Californietoch?
mja maar goed ergens snap ik et ook welquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Hehe, yeah
kan me nog herinneren wat zon tijdschrift over ze schreef: "Ze begonnen het jaar als een band, en eindigden het als een soap"
"Als God op aarde zou wonen, woonde hij in Toscane."quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook tof. Ik moet zelf toch eens wat gaan doen, maar ik weet nog niet precies watWeekje Tokio kan altijd nog wel, maar een nieuw onderzoekje moet ook nog geregeld worden.
* dat moet idd zoquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef Giertje het volgende:
* Giertje test zo moet dat dus dat wist ik niet
Ik zei maandag nog dat je lief wasquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha schuift bolle wat opzij en slaat dekens uitnodigend open
* gf maakt de bank vrijquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
niet zo leukniet met spoed op zoek maar wel aan het rondkijken
Sowiesoquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:28 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja maar goed ergens snap ik et ook wel
als ik met zon enfant terrible als liam in een band zou zitten zou ik ook zwaar agressief van worden
Ja maar nu is het al woensdag dus het was tijd om het nog een keer te zeggenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:29 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ik zei maandag nog dat je lief was
JIJ bent zo LIEF!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha schuift bolle wat opzij en slaat dekens uitnodigend open
Ben je schizofreen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf maakt de bank vrij
vertel het maar eens tegen pappa's
Hahahahahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JIJ bent zo LIEF!![]()
Ik ga zo voor jou koken
En dan heel veel, voor de kliekjes
mja et houd een keer op hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Hij heeft het dan ook 2 keer bijgelegd na zon ruzie, maar ja, drie keer is scheepsrecht..
Echt. Een tweede Wonderwall, dat zou geweldig zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja et houd een keer op hoor
en zowiezo nu kan noel eindelijk albums maken zoals hij ze hebben wilt
ik kan me nog een interview van em herinneren dattie zei
i live for the day i can make an album without ballads
stiekem hoop ik op een acoustisch album hij is daar zo enorm sterk in
Ik kom ook bij jou wonenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier is het lekker warm![]()
[..]
ik las je mag in de koelkast
nee daar ligt al een banaan. Oh nee, dat is in de vriezer. Smoothie maken straks.quote:
Zozo. Inkopen gedaan ja?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee daar ligt al een banaan. Oh nee, dat is in de vriezer. Smoothie maken straks.
Ik meende hetquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil wel mijn tosti met je delen
Heb je meerder persoonlijkheids syndroom bedoel je?quote:
wonderwall vind ik niet eens et beste nummerquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:32 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Echt. Een tweede Wonderwall, dat zou geweldig zijn
Zwolle is eigenlijk helemaal niet zo verquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JIJ bent zo LIEF!![]()
Ik ga zo voor jou koken
En dan heel veel, voor de kliekjes
als jij nou eens lekker gaat spelen met je legoquote:
Nee, dat was maandag. Er liggen ook sojaboontjes in.quote:
Twintig minutenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwolle is eigenlijk helemaal niet zo ver
Ook zon droog shirt dat iemand vandaag aan had:quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je meerder persoonlijkheids syndroom bedoel je?Schizofrenie is ietsjes anders
You're just jealous that the voices are talking to me!
Het is gewoon niet waar mijn hart ligt, veel te veel van hetzelfde, weinig ruimte voor creativiteit, geen prettige omgang met collega's, onzeker wat er met de afdeling gaat gebeuren. Ik wist al dat het niet mijn droombaan was en ik hou het voorlopig ook wel vol maar ik doe gewoon liever wat anders..quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
* gf maakt de bank vrij
vertel het maar eens tegen pappa's
Ik ben bang voor kattenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja maar nu is het al woensdag dus het was tijd om het nog een keer te zeggenje mag bolle wel op schoot
Die produceert ook wel wat warmte.
Ben jij geen brabander?quote:
in de koelkast doen we sletjequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom ook bij jou wonen![]()
Hihihi, maar in de koelkast is het heul koud![]()
de vriezer is een beter ideequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee daar ligt al een banaan. Oh nee, dat is in de vriezer. Smoothie maken straks.
Ik kom ookquote:
Probeer maar.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in de koelkast doen we sletje![]()
[..]
de vriezer is een beter idee
Dat shirt is dus foutiefquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ook zon droog shirt dat iemand vandaag aan had:
"Ik was schizofreen, maar nu gaat het weer goed met ons."
Tegen de tijd dat jij er bent is het eten al op hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik kom ookmet de intercity vanaf Groningen CS
HOAX, dit begint namelijk op een KSC-meet te lijken..quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik kom ookmet de intercity vanaf Groningen CS
Oh dan kom ik niet, anders gaat ie niet door.quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
HOAX, dit begint namelijk op een KSC-meet te lijken..
Bolle geneest je. Hoe kun je nou bang zijn voor een kat die in een pan slaapt omdat er vis in gebakken is?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:38 schreef Nijns het volgende:
Ik ben bang voor katten
For the record: Fha is lief!
Dat betekent dat ik moet opschieten dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij er bent is het eten al op hoor
Ow, je bent ook al een kloon van die baggerpinguin. Wat rot voor jequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Man wat een feestmaalquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat was maandag. Er liggen ook sojaboontjes in.
Wat sgattugquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle geneest je. Hoe kun je nou bang zijn voor een kat die in een pan slaapt omdat er vis in gebakken is?![]()
En ik ben het er mee eens
Ook grote garnalen voor de sushiquote:
je kent met niet eens meerquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ow, je bent ook al een kloon van die baggerpinguin. Wat rot voor je
...Hoax?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
Oehquote:
Doen wequote:
Nee hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is zon typerend shirt wat uit de large komt
Slaap lekkerquote:
quote:
Slaap zequote:
klopt er had moeten staan "wij waren..quote:
nee ook nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt er had moeten staan "wij waren..
Kom inderdaad ook!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwolle is eigenlijk helemaal niet zo ver
we hebben toch eerst die sloopmeet bij flashquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:40 schreef Nijns het volgende:
[..]
Precies, dat zei ik ook al!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
nee ook nietSchizofrenie heeft niks te maken met meerdere persoonlijkheden
ik heb ooit een lezing bijgewoond van iemand die schizo is was best wel intressantquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
trusten nijnsquote:
Ik deel wel gewoon hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom inderdaad ook!Genoeg eten voor een weeshuis dan
Alhoewel, met Fha erbij...
Er was ook ooit een keer een bus gemaakt, voor ouders van kinderen met schizofrenie. In die bus hadden ze geprobeerd na te maken hoe de wereld er uit ziet als je schizofreen bent. Schijnt ook erg indrukwekkend te zijn geweestquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ooit een lezing bijgewoond van iemand die schizo is was best wel intressant
het beeld wat mensen van schizos hebben klopt indd niet met de werkelijkheid
Weet ik heul wel!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik deel wel gewoon hoorZo sociaal ben ik wel, zelfs met eten
Ja, dat wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Er was ook ooit een keer een bus gemaakt, voor ouders van kinderen met schizofrenie. In die bus hadden ze geprobeerd na te maken hoe de wereld er uit ziet als je schizofreen bent. Schijnt ook erg indrukwekkend te zijn geweest
dat lijkt me indd ook wel indrukwekkendquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:50 schreef Fha het volgende:
[..]
Er was ook ooit een keer een bus gemaakt, voor ouders van kinderen met schizofrenie. In die bus hadden ze geprobeerd na te maken hoe de wereld er uit ziet als je schizofreen bent. Schijnt ook erg indrukwekkend te zijn geweest
Als er een weeshuis komt eet ik dus minderquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik heul wel!Maar je eet zo veel zeg je steeds, dus dan is er niet genoeg voor dat denkbeeldige weeshuis
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:46 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Schizofrenie wordt namelijk vaak verward met dissociatieve identiteitsstoornis. De gespletenheid bij schizofrenie uit zich niet, zoals vaak wordt gedacht, in een meervoudige persoonlijkheid, maar in een beeld waarbij de samenhang in het denken, tussen waarneming en gedachten en tussen emoties en gedachten in ernstige mate is afgenomen, althans voor anderen minder goed invoelbaar is.
ja dat weet ik, wat is je punt?quote:
Oeh, heb je daar ook last van als ik vragen mag?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat lijkt me indd ook wel indrukwekkend
ik ben erop getest maar ik heb geen schizo wel paranoide trekjes
Is maar goed dat het denkbeeldig is!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Als er een weeshuis komt eet ik dus minder
soms merk ik et wel dat ik veel te snel wantrouw en overal wat achter zoek zonder dat er wat isquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, heb je daar ook last van als ik vragen mag?
wbquote:
om je te laten zien dat ik het ook weetquote:
ik eet niet meer eigenlijk veel minder dan goed is maar ik kom er wel op aan helaasquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef Fha het volgende:
Ik heb bij medicijnen altijd alleen bijwerkingen. En dan ga ik dus nog meer eten![]()
ooohwquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
om je te laten zien dat ik het ook weet
Mjah das ook niet ideaalquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik eet niet meer eigenlijk veel minder dan goed is maar ik kom er wel op aan helaas
niet echt nee maar goed kan er weinig aan veranderenquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:00 schreef Fha het volgende:
[..]
ooohwIk ben trots op je
[..]
Mjah das ook niet ideaal
In plaats van op Henry zit je op fok. Ja, raar.quote:
Da's wel lastig dan... Wel fijn dat de medicijnen helpenquote:[img=12,12]http]http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_programmering&view=show&Itemid=82&showid=483[quote][img=12,12]http[/url]://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op woensdag 10 februari 2010 21:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
soms merk ik et wel dat ik veel te snel wantrouw en overal wat achter zoek zonder dat er wat is
maar goed ik weet dat dat ook komt omdat ik een vrij destructief levensstijl achter me heb
ik gebruik er nu ook medicijnen voor en dat gaat goed
hahahaquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
In plaats van op Henry zit je op fok. Ja, raar.
Ik nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik eet niet meer eigenlijk veel minder dan goed is maar ik kom er wel op aan helaas
Daarom kreeg ik medicijnen waarbij ik dat niet zou doenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:58 schreef Fha het volgende:
Ik heb bij medicijnen altijd alleen bijwerkingen. En dan ga ik dus nog meer eten![]()
mjaahaa anders doe ik geen oog meer dicht ookquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
http://www.hedon-zwolle.nl/index.php?option=com_programmering&view=show&Itemid=82&showid=483
[..]
Da's wel lastig dan... Wel fijn dat de medicijnen helpen
Hebben die ook bijwerkingen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom kreeg ik medicijnen waarbij ik dat niet zou doen
mag ik vragen wat voor meds je hebt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hendigquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fles vindt jullie allemaal raarquote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles vindt jullie allemaal raarFles is vet
Fles heeft last van hallucinatiesquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fles vindt jullie allemaal raarFles is vet normaal
Wow.. Das best kut, ik heb juist medicijnen waar ik voor zon.8 à 10 uur geen honger heb, en geen oog dicht doe!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Hendig![]()
Ik kreeg eerst zooi waarvan ik nog meer ging eten, toen iets waarvan ik helemaal niet meer wakker kon worden, toen nog meer dingen die gewoon sowieso niks deden en toen ergens heb ik het maar weer opgegevenprutspul
Paddo's?quote:
Gluhwijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |