Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
zover ik weet mag je dan spuiten en medicijnen delen weet et niet preciesquote:
Ik vond het juist reuze meevallen! Had echt zo'n verzuurde oude man/vrouw verwacht, maar er was gewoon een begripvolle jongedame!quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik had altijd zo'n hekel aan die gesprekken
Heeft Gf je ook gratis entree beloofd als je het vol kreeg? Claimen!quote:
Het hoeft niet hoor.quote:
aah dat is wel beter jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond het juist reuze meevallen! Had echt zo'n verzuurde oude man/vrouw verwacht, maar er was gewoon een begripvolle jongedame!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heeft Gf je ook gratis entree beloofd als je het vol kreeg? Claimen!
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:37 schreef Pheno het volgende:
Zo, even Lost overzetten naar de mac met wel een displayporten dan eten maken. Daarna tijdens het eten Lost S06E03 kijken in HD op de tv
dat heb ik nog nooit gehad waar smaakt et na?quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu avocado's slachten en een guacemole maken
Avocado smaakt notig, maar guacemole heeft meer: rode peper, sjalotje, knoflook, citroensap, vast nog iets waar ik aan denk als ik de koelkast open trek :")quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehad waar smaakt et na?
het klinkt als iets wat ik niet snel zal proberenquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Avocado smaakt notig, maar guacemole heeft meer: rode peper, sjalotje, knoflook, citroensap, vast nog iets waar ik aan denk als ik de koelkast open trek :")
quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, nu avocado's slachten en een guacemole maken
Een vis!quote:
Long story short:quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
3 maanden damn das lang
what happend?
omfg tering dat is niet niksquote:Op woensdag 10 februari 2010 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Long story short:
[ afbeelding ]
aah okee nou ja zoiets kost tijdquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat goed vooruit gelukkig jaMaar we zijn er nog lang niet
met de trein gereisde kilometers per jaar (waarvan tussen haakjes aantal km achter een stoomloc)quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:02 schreef Giertje het volgende:
maar nu wil ik je toch wat vragen
waar staan die kilometers voor in je sig?
wooow dan reis je echt wel veelquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
met de trein gereisde kilometers per jaar (waarvan tussen haakjes aantal km achter een stoomloc)
Ken je niet kilometers maken in een rolstoel ofzo? En dan foto's maken van alle gebouwen die rolstoel onvriendelijk zijn. nieuwe versie van bordjes schieten. ofzoquote:
En als je dan een PGB aanvraagt dan mag er een begeleider meequote:Op woensdag 10 februari 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ken je niet kilometers maken in een rolstoel ofzo? En dan foto's maken van alle gebouwen die rolstoel onvriendelijk zijn. nieuwe versie van bordjes schieten. ofzo
komt wel weer ik vind treinen wel fijnquote:
HAHAHAHAHquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ken je niet kilometers maken in een rolstoel ofzo? En dan foto's maken van alle gebouwen die rolstoel onvriendelijk zijn. nieuwe versie van bordjes schieten. ofzo
Ooo wij gaan het zo leuk vinden met pasen en pinksteren als je hier woontquote:
Echt welquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ooo wij gaan het zo leuk vinden met pasen en pinksteren als je hier woont
ga je verhuizen dan?quote:
Je wilt niet weten hoeveel gebouwen niet vriendelijk zijn. Been there, done that, etcquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik het ook, heeft hij voorlopig iets te doenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel gebouwen niet vriendelijk zijn. Been there, done that, etc
Geen idee. Gewoon proberen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:35 schreef Fha het volgende:
Is het illegaal als ik alvast begin met het slopen van je huis Fles?
aah okee ik moet over 4 maanden verhuizen en een zin dat ik erin heb geweldig gewoon wegquote:
KSC sloopmeetquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:35 schreef Fha het volgende:
Is het illegaal als ik alvast begin met het slopen van je huis Fles?
Pffquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:35 schreef Pheno het volgende:
Je wordt wel goed in het bedenken van oplossingen trouwens.
De lift op mijn school was voor rolstoelers, maar er paste geen rolstoel in
Ik heb het record solo rolstoel vouwen hangend aan de leuningen van de lift
Kom je me wel redden als ik opgepakt word dan?quote:
Oh ik heb er ook heul veel zin in hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:36 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee ik moet over 4 maanden verhuizen en een zin dat ik erin heb geweldig gewoon weg
enerzijds wel omdat ik dan eindelijk mijn eigen flatje ga krijgenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb er ook heul veel zin in hoor![]()
Dat is juist waar ik het hardst naar uitkijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:42 schreef Giertje het volgende:
anderzijds de stress en de zooi wat verhuizen met zich meebrengt kan ik wel missen
Heeft mama nou al besloten wat voor eettafel je moet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is juist waar ik het hardst naar uitkijk
uuuh okee waarom?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is juist waar ik het hardst naar uitkijk
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Heeft mama nou al besloten wat voor eettafel je moet?
Bijvoorbeeld omdat datquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld omdat dat
a) maar 1 dagje stressen is en
b) je die dag zelf voor t kiezen hebtdaar heb je een punt in maar goed zal blij zijn als et achter de rug isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |