Over een paar jaar koop je bij de opticien een 3D-bril op sterktequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is ook zeker wel te doen hoor, maar fijn is anders
zijn die krengen zo groot danquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Jij draagt je zonnebril in de bios?
![]()
het boek was toffer.quote:
Neequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Jij draagt je zonnebril in de bios?
![]()
Nou ja, het is meer dat het wat knelt met mijn andere brillenpootjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
zijn die krengen zo groot dan
ik kan me er niet echt een voorstelling van maken
Oeh, stoere manquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. In de bios zet ik m af, en doe ik mn gewone bril op
Hoiquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:47 schreef Nijns het volgende:
Hoi allemaalhoe is het met jullie?
Buikpijn
Dat sowieso.quote:
Geile slet. En de pics hier posten zodat we kunnen beoordelen of dat gelukt is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Nijns het volgende:
Ik weet ook niet als wat ik verkleed moet gaan met carnaval
whehhehee dat is klote inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer dat het wat knelt met mijn andere brillenpootjes
[..]
Oeh, stoere man![]()
[..]
Hoi
Wat vervelend! Hoe komt dat?
Ga als lucifer.....quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Nijns het volgende:
Dat jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer dat het wat knelt met mijn andere brillenpootjes
dat ben ikquote:[..]
Oeh, stoere man![]()
Awww, hoe kan dat?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:47 schreef Nijns het volgende:
Hoi allemaalhoe is het met jullie?
Buikpijn
Hoe gaat vriendlief?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Nijns het volgende:
Die batsbaas. Gelukkig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:55 schreef cablegunmaster het volgende:
nu pas op 1678? nog geen 2000?
Wie verzaakt?![]()
![]()
Fha! *juicht* hoe gaat het?quote:
You wishquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geile slet. En de pics hier posten zodat we kunnen beoordelen of dat gelukt is.
Origineelquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga als lucifer.....
Naakt, die rooie kop komt dan vanzelf
Ja, stoer ja?quote:
Als boerenkiel denk ikquote:
Heyquote:
Als Speedy Gonzalez... en dan zo hard mogelijk naar het noorden rennen, naar de beschaafde wereld, ver weg van die ellende die carnaval heetquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Nijns het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
You wish![]()
[..]
hij ziet mij het liefst zo'n stewardessenpakje kopen, jaja..
ik niet hou et nog wel redelijk bij als newbie zijndequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:55 schreef cablegunmaster het volgende:
nu pas op 1678? nog geen 2000?
Wie verzaakt?![]()
![]()
Kopje koffie stoere man?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ja
[..]
dat ben ik
[..]
Awww, hoe kan dat?
Volgens mij kun je geen newbie zijn in een SC. Je kent alleen de vaste groep niet, maar hell, het gaat hier toch nergens overquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet hou et nog wel redelijk bij als newbie zijnde
Ook een goed idee... je laten vliegen is minder vermoeiend dan rennend wegvluchten!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:56 schreef Nijns het volgende:
Als boerenkiel denk ikhij ziet mij het liefst zo'n stewardessenpakje kopen, jaja..
*knuffelt Fha* succes!quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Speedy Gonzalez... en dan zo hard mogelijk naar het noorden rennen, naar de beschaafde wereld, ver weg van die ellende die carnaval heet.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |