Over een paar jaar koop je bij de opticien een 3D-bril op sterktequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is ook zeker wel te doen hoor, maar fijn is anders
zijn die krengen zo groot danquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Jij draagt je zonnebril in de bios?
![]()
het boek was toffer.quote:
Neequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Jij draagt je zonnebril in de bios?
![]()
Nou ja, het is meer dat het wat knelt met mijn andere brillenpootjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
zijn die krengen zo groot dan
ik kan me er niet echt een voorstelling van maken
Oeh, stoere manquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. In de bios zet ik m af, en doe ik mn gewone bril op
Hoiquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:47 schreef Nijns het volgende:
Hoi allemaalhoe is het met jullie?
Buikpijn
Dat sowieso.quote:
Geile slet. En de pics hier posten zodat we kunnen beoordelen of dat gelukt is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Nijns het volgende:
Ik weet ook niet als wat ik verkleed moet gaan met carnaval
whehhehee dat is klote inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer dat het wat knelt met mijn andere brillenpootjes
[..]
Oeh, stoere man![]()
[..]
Hoi
Wat vervelend! Hoe komt dat?
Ga als lucifer.....quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Nijns het volgende:
Dat jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het is meer dat het wat knelt met mijn andere brillenpootjes
dat ben ikquote:[..]
Oeh, stoere man![]()
Awww, hoe kan dat?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:47 schreef Nijns het volgende:
Hoi allemaalhoe is het met jullie?
Buikpijn
Hoe gaat vriendlief?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Nijns het volgende:
Die batsbaas. Gelukkig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:55 schreef cablegunmaster het volgende:
nu pas op 1678? nog geen 2000?
Wie verzaakt?![]()
![]()
Fha! *juicht* hoe gaat het?quote:
You wishquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geile slet. En de pics hier posten zodat we kunnen beoordelen of dat gelukt is.
Origineelquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Ga als lucifer.....
Naakt, die rooie kop komt dan vanzelf
Ja, stoer ja?quote:
Als boerenkiel denk ikquote:
Heyquote:
Als Speedy Gonzalez... en dan zo hard mogelijk naar het noorden rennen, naar de beschaafde wereld, ver weg van die ellende die carnaval heetquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:48 schreef Nijns het volgende:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:56 schreef Nijns het volgende:
[..]
You wish![]()
[..]
hij ziet mij het liefst zo'n stewardessenpakje kopen, jaja..
ik niet hou et nog wel redelijk bij als newbie zijndequote:Op woensdag 10 februari 2010 19:55 schreef cablegunmaster het volgende:
nu pas op 1678? nog geen 2000?
Wie verzaakt?![]()
![]()
Kopje koffie stoere man?quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat ja
[..]
dat ben ik
[..]
Awww, hoe kan dat?
Volgens mij kun je geen newbie zijn in een SC. Je kent alleen de vaste groep niet, maar hell, het gaat hier toch nergens overquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet hou et nog wel redelijk bij als newbie zijnde
Ook een goed idee... je laten vliegen is minder vermoeiend dan rennend wegvluchten!quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:56 schreef Nijns het volgende:
Als boerenkiel denk ikhij ziet mij het liefst zo'n stewardessenpakje kopen, jaja..
*knuffelt Fha* succes!quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als Speedy Gonzalez... en dan zo hard mogelijk naar het noorden rennen, naar de beschaafde wereld, ver weg van die ellende die carnaval heet.
quote:
Sorry, ik zal daar niet meer kietelenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef Nijns het volgende:
ik heb het ook een paar jaar niet gevierd hoor, maar het kriebelt toch.
nee daar ben ik wel achter inmiddelsquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij kun je geen newbie zijn in een SC. Je kent alleen de vaste groep niet, maar hell, het gaat hier toch nergens over
Niet briljant, ik ga met zware tegenzin naar het werk, heb er geen uitdaging of iets. Solliciteren gaat kut.quote:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee daar ben ik wel achter inmiddels
maar vergeleken met de meest hier ben ik wel nieuw
Ik zit ook weer op vacaturesitesquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet briljant, ik ga met zware tegenzin naar het werk, heb er geen uitdaging of iets. Solliciteren gaat kut.
whehe okee danquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Dus dan zijn we samen nieuw
Oh en psssst, iets met lurken=posten
Feli ik kom in vlaartenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet hou et nog wel redelijk bij als newbie zijnde
vlaarten?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Feli ik kom in vlaarten.
quote:
Mja....quote:[..]
Origineel![]()
Ikke welquote:[..]
Ja, stoer ja?
Mindersquote:Geen idee, ben ook aan het rillen maar ik blijf niet ziek thuis, dan krijg ik de eerste 2 dagen niet betaald
Daar kan ik hem geen ongelijk in gevenquote:[..]
Als boerenkiel denk ikhij ziet mij het liefst zo'n stewardessenpakje kopen, jaja..
Ja! Lekkerquote:
Tussenpozenquote:
oow je bedoeld in vlagenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tussenpozentussen periodes van tijd XD.
Soms wel en soms lurk ik mee, en soms boeit het me niet en ben ik te druk.
Ja, boerinneke... Een boerenkiel is niet echt iets voor een vrouw vind ik. Ik vind het lastig met carnaval: of je hebt kleding die buiten te koud is, of je hebt kleding die binnen te warm isquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
[..]
Mja....
Het viel te proberen...
[..]
Ikke wel.
[..]
Minders. Hopen dat t voor de carnaval over is..
[..]
Daar kan ik hem geen ongelijk in geven. Maar waaro ga jij niet als boerinneke met 'm mee dan?
*knuff terug*quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar krijg je namelijk allemaal enge gedachtes van.
quote:
Fles zijn huisquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
waar mag ik komen slopen
Laten we "de nieuwe" tzt even gewoon staan jahquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Fles zijn huisDe nieuwe dus hier in Dv
voor je dolenthousiast bij zijn ouders binnen stormt
Dus pakken we gewoon zijn nieuwe huisquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen excuus om bij Fha in te trekkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we "de nieuwe" tzt even gewoon staan jah
Die sechst met ene Henriquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen excuus om bij Fha in te trekken...
Henry. Met een Yquote:
Je laat fleske nie eens meedoenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Henry. Met een Y![]()
En daarom mag je nog wel bij mij wonenDoe ik wel neuqseksen in het park
quote:
Dat park ja?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Henry. Met een Y![]()
Ik heb niet genoeg concentratie voor een trioquote:
whehehequote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
met een Yquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Henry. Met een Y![]()
dat ligt eraan of het wel goed gebouwd isquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we "de nieuwe" tzt even gewoon staan jah
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg concentratie voor een trio
Maar Henry woont hier niet heh. Dus.
Ah, ja, da was ik ff vergetenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg concentratie voor een trio
Maar Henry woont hier niet heh. Dus.
Ken jij ene Henry ofzo?quote:
Mijnusse is de leukstequote:
21 tm 24 mei met mama naar Londonquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
MOOI
Waar gaan jullie heen op vakantie?
Ik las "mijn anus"quote:
Dat is alles? Niet even lang weg in de zomert?quote:
Dat is alles?! Man. ik ben al 6 jaar niet meer weg geweest, dit is echt een zeeeeeeeer groot hoogtepunt om naar toe te levenquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is alles? Niet even lang weg in de zomert?
london is zon mooie stadquote:
Krokus: wintersport in die Schweiz!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
MOOI
echt nietquote:
Heus welquote:
quote:
Zo, 3x naar het buitenland!quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:12 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Krokus: wintersport in die Schweiz!
Mei: uit logeren in Rotterdam!
Zomer: Duiken in Spanje
hmmmmkayy....quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is alles?! Man. ik ben al 6 jaar niet meer weg geweest, dit is echt een zeeeeeeeer groot hoogtepunt om naar toe te leven![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Heus welWant mijnusse is van mij
en kan me op leuke gastenlijsten zetten
![]()
Die andere is een rare belg die toch al bezet is![]()
![]()
en op die gastenlijst hoef ik niet
Oasis sowiesoquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:17 schreef Giertje het volgende:
dit nummer vind ik zo gruwelijk geniaal
quote:
Dat was een grap, toch?quote:
Maar als je geld over hebt mag je wel een smak doneren zodat ik ook nog naar Egypte kan 15 dagen hoorquote:
Jevinmeliefquote:
Deze grap is nog beterquote:
Je mag door voor de koelkast!quote:
noel treed binnenkort weer opquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:19 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Oasis sowieso
Noel Gallagherhij zal worden gemist
Even tosti maken.quote:
aaah arme jijquote:
Het bed is warmquote:
Coolquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
noel treed binnenkort weer op
voor teenage caner trust royal albert hall
ben benieuwd of paul weller meekomt
en wat de setlist word
Jouw bed jaquote:
quote:
niet zo leukquote:
USAquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
MOOI
quote:
noel is altijd de meest getalenteerde van beide geweest liam had slecht zijn attitude en reputatiequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:23 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Coolhij was dan ook sowieso de drijvende kracht uit de nummers van Oasis. Ik hoop dat hij zijn skills voortzet in zijn soloproject, dat zou dan echt super moeten worden.
Je gaat touren in Californiequote:Op woensdag 10 februari 2010 21:24 schreef Nijns het volgende:
[..]
niet zo leukniet met spoed op zoek maar wel aan het rondkijken
[..]
USA
dat is ook lekkerquote:
Ook tof. Ik moet zelf toch eens wat gaan doen, maar ik weet nog niet precies watquote:
Hehe, yeahquote:Op woensdag 10 februari 2010 21:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
noel is altijd de meest getalenteerde van beide geweest liam had slecht zijn attitude en reputatie
dat verschil zie je in interviews terug noel is veel bespraakder dan liam
die kan slechts vloeken en overal tegen aantrappen noel die kan het beter beargumenteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |