Sorry, ik zal daar niet meer kietelenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef Nijns het volgende:
ik heb het ook een paar jaar niet gevierd hoor, maar het kriebelt toch.
nee daar ben ik wel achter inmiddelsquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij kun je geen newbie zijn in een SC. Je kent alleen de vaste groep niet, maar hell, het gaat hier toch nergens over
Niet briljant, ik ga met zware tegenzin naar het werk, heb er geen uitdaging of iets. Solliciteren gaat kut.quote:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee daar ben ik wel achter inmiddels
maar vergeleken met de meest hier ben ik wel nieuw
Ik zit ook weer op vacaturesitesquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet briljant, ik ga met zware tegenzin naar het werk, heb er geen uitdaging of iets. Solliciteren gaat kut.
whehe okee danquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook hoor![]()
Dus dan zijn we samen nieuw
Oh en psssst, iets met lurken=posten
Feli ik kom in vlaartenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik niet hou et nog wel redelijk bij als newbie zijnde
vlaarten?quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Feli ik kom in vlaarten.
quote:
Mja....quote:[..]
Origineel![]()
Ikke welquote:[..]
Ja, stoer ja?
Mindersquote:Geen idee, ben ook aan het rillen maar ik blijf niet ziek thuis, dan krijg ik de eerste 2 dagen niet betaald
Daar kan ik hem geen ongelijk in gevenquote:[..]
Als boerenkiel denk ikhij ziet mij het liefst zo'n stewardessenpakje kopen, jaja..
Ja! Lekkerquote:
Tussenpozenquote:
oow je bedoeld in vlagenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tussenpozentussen periodes van tijd XD.
Soms wel en soms lurk ik mee, en soms boeit het me niet en ben ik te druk.
Ja, boerinneke... Een boerenkiel is niet echt iets voor een vrouw vind ik. Ik vind het lastig met carnaval: of je hebt kleding die buiten te koud is, of je hebt kleding die binnen te warm isquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
[..]
Mja....
Het viel te proberen...
[..]
Ikke wel.
[..]
Minders. Hopen dat t voor de carnaval over is..
[..]
Daar kan ik hem geen ongelijk in geven. Maar waaro ga jij niet als boerinneke met 'm mee dan?
*knuff terug*quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar krijg je namelijk allemaal enge gedachtes van.
quote:
Fles zijn huisquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
waar mag ik komen slopen
Laten we "de nieuwe" tzt even gewoon staan jahquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Fles zijn huisDe nieuwe dus hier in Dv
voor je dolenthousiast bij zijn ouders binnen stormt
Dus pakken we gewoon zijn nieuwe huisquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Fles zijn huisDe nieuwe dus hier in Dv
voor je dolenthousiast bij zijn ouders binnen stormt
Dan heb je nog geen excuus om bij Fha in te trekkenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laten we "de nieuwe" tzt even gewoon staan jah
Die sechst met ene Henriquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je nog geen excuus om bij Fha in te trekken...
Henry. Met een Yquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |