het is dat de jongste geen rood staatquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb in de kast nog een ongedragen (wel 1 maal gewassen) spencer liggen van het merk Mim-Pi (label ontbreekt) maatje 104-110 ongeveer.
[ afbeelding ]
ik heb wel interesse!quote:Op woensdag 10 februari 2010 02:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb overigens nog een hele stapel positiekleding liggen voor iemand met confectiemaat 36-38, o.a. lange keans van invorm, drie kwart jeans van mamalicious, drie kwart zwarte stretch broek, zwarte "gebreide" jurk met lange mouw van de H&M najaars collectie, een mag-in-niemands-kast-ontbreken simple black dress korte mouw prenatal etc. Mocht er interesse zijn laat het me weten en dan duik ik de zolder op om foto's te maken.
ik heb het niet maar oa H&M heeft wel zoiets hangen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:32 schreef willempjewever het volgende:
Heeft iemand een haarband te koop voor een baby? Die kan ik nergens vinden, ik bedoel zoiets (maar dan voor een babymeisje):
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind een baby met zo'n haarband altijd op een paasei lijken
ik vind het er verschrikkelijk uitzienquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef Sorbootje het volgende:
Vooral als het betreffende kind amper/geen haar heeftquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef Sorbootje het volgende:
Da's waar. Isabeau zou meer een beschimmeld paasei zijn.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:15 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Vooral als het betreffende kind amper/geen haar heeft
Die heeft de h&m wel voor weinig.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:27 schreef ymme het volgende:
Vraag en aanbod.
Hier een vraag:
Voedingstruitjes maatje 44 (XL).
PM even je adres. Ik heb er een hoop (allemaal nog dicht) dan stuur ik je die op.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, daar komt de vraag dan toch.... Twan heeft zijn AH voetbalplaatjesboek bijna vol en heeft nog 20 voetbalplaatjes nodig, wie kan hem helpen het boek vol te krijgen? Hij heeft nog nodig:
1, 15, 23, 29, 75, 117, 118, 119, 123, 128, 131, 144, 145, 151, 155, 194, 209, 217, 219 en 254. Ruilmateriaal is evt. aanwezig!!
Zojuist online gekeken daar. Leek mij namelijk ook.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die heeft de h&m wel voor weinig.
ze staan er gewoon tussenquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:58 schreef ymme het volgende:
[..]
Zojuist online gekeken daar. Leek mij namelijk ook.
Maar zie alleen zwangerschapskleding.
Die zitten erg goed! beter dan dat van de hema!quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ze staan er gewoon tussen
[ afbeelding ]
set van 2
Ik dacht, ik heb een enórme stapel van die dingen liggen, dan heb ik er misschien wel een aantal voor hem, maar ik heb er maar 2 van de lijstquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, daar komt de vraag dan toch.... Twan heeft zijn AH voetbalplaatjesboek bijna vol en heeft nog 20 voetbalplaatjes nodig, wie kan hem helpen het boek vol te krijgen? Hij heeft nog nodig:
1, 15, 23, 29, 75, 117, 118, 119, 123, 128, 131, 144, 145, 151, 155, 194, 209, 217, 219 en 254. Ruilmateriaal is evt. aanwezig!!
Je hebt tegenwoordig 2 soorten. Deze zijn wat langer, tuniek-achtig. Je hebt ze ook in het kort. Dus meer t-shirt achtig. Verder staan er ook (per 2) voedingstopjes met spaghettibandjes.quote:Op woensdag 10 februari 2010 17:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ze staan er gewoon tussen
[ afbeelding ]
set van 2
Ik weet niet of je voor Nutricia de bonnen ook nodig hebt, maar ben in ieder geval geinteresseerd in de difraxbonnenquote:Op woensdag 10 februari 2010 19:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig 2 soorten. Deze zijn wat langer, tuniek-achtig. Je hebt ze ook in het kort. Dus meer t-shirt achtig. Verder staan er ook (per 2) voedingstopjes met spaghettibandjes.
Sowieso hangen er super vaak van dit soort shirts in de winke;l (h&m dus) in de sale. Heb er onlangs nog 1 gekocht voor 5 euro. Zelfde geldt ook voor een beha.
Ik zal zo ook eens mijn positiekleren onlijn gooien.
@Troel, was je inmiddels voorzien van zo'n boekje? Gaat het je om een bepaalde aanbieding ansich,of om het hele boekje?
Onder het mom: alle beetjes helpen gaat morgen 123 mee met de postquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
Even gekeken en ik heb 1, 29, 128, 151 en 209quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:48 schreef Diaan73 het volgende:
29quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Even gekeken en ik heb 1, 29, 128, 151 en 209
Ik pm je even!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
Vlindur, Chan en Rijstebuiltje bedankt voor jullie reactie.Vlindur en Chan hebben pm...
Kan je genoeg mailen hoor!quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:27 schreef mikoxx het volgende:
Oi Ladies.... waar blijven nu de te gekke stoere jongenskleertjes??
Marktplaats staan er 2!quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:29 schreef Grijs het volgende:
Is er toevallig iemand die Castle Logix in de aanbieding heeft?
[ afbeelding ]
Top, ik stuur je even een pm!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:31 schreef amaranta het volgende:
Die jurk is maat M en komt tot ongeveer de knieen. En de spijkerbroek (mamalicious) is maat 29.
ik heb een ringsling in de aanbieding, maar weet niet of dat je wat lijktquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
nog ff in de herhaling: nog mensen die een draagdoek in de aanbieding hebben?
geweven? neobulle, girasol of hoppediz...?
sorry; had ik er misschien bij moeten zetten; ik ben eerst op zoek naar een gewone geweven doek in 4,6 m..quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik heb een ringsling in de aanbieding, maar weet niet of dat je wat lijkt
De storchenwiege anna
Top, ga dit weekeinde wel even langs de H&M en dit is gewoon schattig voor een babyquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:52 schreef huuphuup het volgende:
ik heb het niet maar oa H&M heeft wel zoiets hangen.
[ afbeelding ]
kost 1.95 en is ook online te bestellen
Ja hoor!quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:13 schreef k_i_m het volgende:
Ik ben een hele tas met kleertjes tegengekomen maat 74-80, o.a. zomerspullen en wat broekjes, is daar enige interesse in?
74 it is...!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 05:53 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Kan genoeg mailen maar is de maat niet te klein ;-)
Dat hebben ze nu bij mij aan broeken aan, qua shirts hebben ze dat overgeslagen! hahahaquote:
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:45 schreef VampiricDemon het volgende:
Hallo,
Ik ben op zoek naar een kinderwagen van het merk Teutonia in één van de volgende uitvoeringen:
de Fun system, de Spirit of de Fashion.
Ik zou graag een zwarte of een paarse (of een combinatie van deze kleuren) willen hebben.
Als jij er één hebt dan hoor ik het graag!
Groetjes!
ja! Hebben!quote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef Vicky het volgende:
is er nog interesse in meisjes rompers maat 74 met lange mouwen?
Ik heb er 4 waarvan er 1 1x gedragen is. Tess heeft te dikke spekpootjes
'quote:Op maandag 15 februari 2010 14:01 schreef innepin het volgende:
[..]
ja! Hebben!
Linda, vanavond maak ik een foto.
ik heb ook nog een wipstoel voor je. Die 2 van mij vinden er echt geen hol aan in het stoeltje.quote:Op maandag 15 februari 2010 14:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zoek trouwens ook nog het een en ander:
een box die in hoogte verstelbaar is
Een wipstoeltje
2 kinderstoelen
en een babyfoon
Dit alles voor bij oma
Grappig, ik dacht ook meteen: "Da's wat voor Amélie"quote:Op maandag 15 februari 2010 14:44 schreef k_i_m het volgende:
Dat vond ik ook wel wat voor jou! *noteert*
Yup! *noteert*quote:Op maandag 15 februari 2010 21:53 schreef Stiemie het volgende:
kim heb je dat benneton streepjestruitje nog en dat esprit-spijkerrokje?
Edit: en dat noppies-shirtje met die blommen?
Ja maar die is al wegquote:Op maandag 15 februari 2010 22:10 schreef Ireth het volgende:
Dat Claesens jurkje is trouwens wel heel ergzeg!
Ik heb binnenkort 3 leuke Claessens pyjama's in de aanbiedingquote:
Het bedje is verkochtquote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:00 schreef E.T. het volgende:
Ik heb een IKEA ledikantje over![]()
Het is een wit Gulliver ledikantje, voor matrasmaat 120 x 60 (de standaard-maat dus en niet de oude afwijkende maat).
Een zijkant kan er in z'n geheel uit, voor als het kind wat ouder wordt.
Hij is ongeveer een jaar oud en er zit geen krasje of wat dan ook op![]()
deze dus:
[ afbeelding ]
gekke jonkies!quote:Op maandag 15 februari 2010 19:54 schreef MamaNik het volgende:
[..]
ik heb ook nog een wipstoel voor je. Die 2 van mij vinden er echt geen hol aan in het stoeltje.
Dank! Ik laat het je morgen wel weten...quote:
broekje komt van de hemaquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:35 schreef innepin het volgende:
In de herhaling
[ afbeelding ]
Maillotjes van Bonnie Doon, goede kwaliteit en duuuur, maat 56/62. 2,50 per stuk
[ afbeelding ]
Broekje, geen idee waarvandaan, wellicht van een andere Fok!ster? Ik weet het niet meerOorspronkelijk iig Hema. maat 56. 50 cent.
[ afbeelding ]
Shirtje, Hema, maat 62. 1 euro.
[ afbeelding ]
Rompertjes, de linker is gratis want 3e generatie Fok-baby ondertussen, de rechter is van de Hema,voor een euro ofzo. allebei maat 62.
[ afbeelding ]
RompertjeHema, maat 50/56, 1 euro.
[ afbeelding ]
Shirtje van de Hema, maat 62. 1 euro.
[ afbeelding ]
(Bijpassend) broekje van de Hema, maat 62. 1 euro.
[ afbeelding ]
Paars broekje van de H&M, is nog paarser dan op de foto, krijg de kleur er niet goed op. Lekker warm, want gevoerd. Maat 62. 2,50.
[ afbeelding ]
Slaapzakje van Ikea, staat geen maat in, maar Willow is er net uitgegroeid, dus 50-62 ofzo. 4 euro.
Voor meer kleertjes én positiekleding, HIER de link naar meer foto's.
ja klopt eerste week juni kan kijken wat opsturen kost eventueel??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 08:18 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
gekke jonkies!
wanneer kwam je deze kant weer op?
das pas juni of niet?
heb je geen ter stal in de buurt? daar moet je dan 92/98 pakken die kan mijn dame aan met maat 86quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:13 schreef Kleurdoos het volgende:
mja maar voor maat 80 betaal je daar 15 euro voor een maillot excl. verzenden, dat vind ik echt idioot
Ik heb nog een donkergrijs (tot zwart) shirt met dunne rode print van de Mexx. Als donkergrijs ook telt wil ik er vanavond wel een foto van uploaden?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 11:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
broekje komt van de hemavan gebakje en elin geweest
enne, ik zoek meisjesmaillots, zwart! of andere zwarte dingen mt 80 of 86
Jore woon jij in mijn omgving? ik ga 10 april mijn Opa en Oma verhuizen en die wonen bij k_i_m in het durp. ik wil dus eventueel wel koerier zijn. mits dat voor iedereen past en niet te lang duurt en weet ik wat voor apen en beren er zijn. Maar alleen voor het vervoersprobleem bied ik me bij deze aan.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:58 schreef Jore het volgende:
Ik heb wel interesse k_i_m, maar zoiets is zeker niet op te sturen?
Ja, en hij weegt net geen 10 kg dus dat kost 6,75. Ervaring meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:58 schreef Jore het volgende:
Ik heb wel interesse k_i_m, maar zoiets is zeker niet op te sturen?
En dat om dezelfde tijd!quote:
Uh, kweetnie, 8 dacht ik?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:52 schreef k_i_m het volgende:
En met mandje en fietsenstandaard erbij? Of is hij ruim geen 10kg?
Nee dankjequote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb nog een donkergrijs (tot zwart) shirt met dunne rode print van de Mexx. Als donkergrijs ook telt wil ik er vanavond wel een foto van uploaden?
dat vermoeden had ik nou zomaar spontaan ook ineens.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:27 schreef k_i_m het volgende:
Ik woon in Hilversum, opsturen gaat een bijzonder kostbare grap worden als het al kan.. En ik wil er eigenlijk ook wel sneller vanaf dan april.
Ik heb hem nog (lang) niet nodig, maar welke kleur??quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:05 schreef Ireth het volgende:
Bobike achterzitje (met adapter!) heb ik ook nog steeds! (mocht er iemand naar de wintermeet komen die hem wil overnemen, dan kan ik hem daar ook mee naartoe nemen!)
Deze:quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog (lang) niet nodig, maar welke kleur??
Ik had vorige week willen kijken/opruimen, maar ziek enz. misschien komende week. Zoek je iets speciaals?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Zeg Diaan, heb je geen leuke kleertjes in de aanbieding?
*iets met gemakzucht enzo*
Ik heb ze wel, maar dan 62/68 of 74/80... heb je daar ook wat aan?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Diaan ik zoek rompers met lange mouw, heppie die ook toevallig?
Maat 68/74
Hmm ik wil eigenlijk een zwarte met of zonder antraciet... sorry.quote:
Yeps, is erg irritant. Is 74/80 niet te groot dan? Lennon draagt nu nog steeds 74/80 van romper.. ik vind alleen rompertjes met lange mouwen niet fijn onder de shirts, dus er kunnen er wel een aantal weg. Kom je ook naar Utrecht? Dan kan ik er wel een aantal meenemen....quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:29 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wat irritant altijd die maten he!
Hij heeft nu maat 68 van shirts, dus dan zou ik denk ik voor 74/80 moeten gaan
Rompers 62/68 draagt hij nu, maar worden krapjes.
No problemquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm ik wil eigenlijk een zwarte met of zonder antraciet... sorry.Ik laat deze dan aan me voorbij gaan.
Geen idee of dat te groot is, heb hem er nog niet ingehangen.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps, is erg irritant. Is 74/80 niet te groot dan? Lennon draagt nu nog steeds 74/80 van romper.. ik vind alleen rompertjes met lange mouwen niet fijn onder de shirts, dus er kunnen er wel een aantal weg. Kom je ook naar Utrecht? Dan kan ik er wel een aantal meenemen....
Ow ja daar ben je wel druk meequote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Geen idee of dat te groot is, heb hem er nog niet ingehangen.
En anders doet de droger zijn werk wel haha
Ik kom niet naar Utrecht jammer genoeg, tis de dag voor Meikes verjaardag, dus we moeten dan flink aan het taarten bakken enzo, alles klaar maken voor het feestgedruis!
Kun je er een paar opsturen evt?
Die van mij is zwaaaartquote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm ik wil eigenlijk een zwarte met of zonder antraciet... sorry.Ik laat deze dan aan me voorbij gaan.
Maar jij komt niet naar Utrecht! (en anders moet je maar gewoon wel komenquote:
In Brents maat heb ik denk ik niet veel voor je... of ik zou in oude dozen van Twan moeten kijken, maar daar is ook al een deel uitgehaald door mn schoonzusje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, neu ik zoek niks speciaals. Wel voor Brent.Broekjes vooral, hij is opeens overal uitgegroeid en ik ben nog niet zo mobiel dat ik zo maar elke keer uit huis kan om de shoppen.
Karin, dat matenprobleem heb je niet als je elastische rompers koopt. Die sluiten echt beter aan en kun je rustig een maat eerder of later aan.Ik zweer er bij.
Preciesquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar jij komt niet naar Utrecht! (en anders moet je maar gewoon wel komen)
Bij de Hema of Prenatalquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
En waar haal jij die dan Rocka?
Ik trek hem vanavond nog een schone romper aan (elastisch trouwens, van henk ten hoor) zie ik hem een beetje uitscheuren bij het drukknoopje....hmmmm
Maar ik denk wel dat ze veel lekkerder zitten ook
Welke maat heeft B nu nodig. Mikael is ook overal uitgegroeid en ik heb dus broeken genoeg. Maar volgens mij lopen ze gelijk op!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, neu ik zoek niks speciaals. Wel voor Brent.Broekjes vooral, hij is opeens overal uitgegroeid en ik ben nog niet zo mobiel dat ik zo maar elke keer uit huis kan om de shoppen.
Bij "onze" Hema hadden ze laatst alleen antraciet en roze. Die laatste is niet zo geschikt voor Lennon. Wit en bruin heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:18 schreef miss_sly het volgende:
die zijn heerlijk, en in meer kleuren dan twee. Ik heb een roze, antraciet, donkerbruin en witte geloof ik en volgens mij is de rode ook stretch!
huup, Senna had vandaag het jasje aan dat ik van je heb overgenomen. Het past eindelijk ongeveer en het staat echt zoo leuk
Dat is lief. Ik kijk ook nog even in Enschede. Ik bedenk me net dat ik met "onze" de Hema in Almelo bedoel, omdat ik daar het vaakst kom. Online hebben ze ze in twee kleuren voor jongens: wit en antraciet. En ow, ik wil een meisje, wat hebben ze tochquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil best voor je kijken als ik nog in de stad kom. Als ik naar de meet kom zou ik het dan mee kunnen nemen en anders opsturen ofzo. Hebben ze ze ook neit online trouwens?
Ik had hier gisteren overheen gelezenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:13 schreef bodpa09 het volgende:
Heb je nog gemeten Ireth? Als de framehoogte 60 cm is, wil ik 'em wel van je overnemen, inclusief zitje.
Ok, jammer!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik had hier gisteren overheen gelezen![]()
De fiets is inmiddels verkocht, die wordt morgenavond opgehaald.
Ja genoegquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:19 schreef flugeltje het volgende:
Helaas Ameranta, we slaan roze toch over....
Iemand nog jongensspullen?
Ik heb de foto's gemaakt. Leander had de doos helemaal kapot getrokken dus ik moest het toch uitzoeken. Al die kleine dingenquote:Op woensdag 17 februari 2010 12:54 schreef flugeltje het volgende:
Tof MeNicole2, maar doe rustig aan zou ik zeggen. We vertrekken zo naar Amsterdam om eens een paar dagen lekker van elkaar (en de 9-maanden beurs) te genieten
Ik ben er maandag pas weer....
vanalles? broeken, shirts, rokjes, rompers, maillots....?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:19 schreef Fruppel het volgende:
Karin, ik heb interesse in meiden kleding in maat 80 en 86!
Ah met een beetje proppen kom je een heel eindquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:22 schreef Linda2205 het volgende:
Oh menicole...dat teigetje pakjeMaar Lotte gaat daar met 5 maanden daar niet meer inpassen gok ik zo
Ik ga voor je op zoek! kijk vanavond ff als ik mijn handen vrij heb.quote:
Kijk maar even wanneer het uitkomt hoor! PM me anders voor de zekerheid even als het zover is dan kan ik je post iig niet over het hoofd zien!quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik ga voor je op zoek! kijk vanavond ff als ik mijn handen vrij heb.
Mwah, das op Svens verjaardagquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar jij komt niet naar Utrecht! (en anders moet je maar gewoon wel komen)
Ja, heeele leukequote:Op woensdag 17 februari 2010 12:19 schreef flugeltje het volgende:
Helaas Ameranta, we slaan roze toch over....
Iemand nog jongensspullen?
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
jongenskleertjes heb ik ook hier, veel noppies spul, enz. Laat maar weten als je geinteresseerd bent. Ik hoef er niet veel voor, want staat in de weg hier. Net als al die meisjeskleren van maat 50-92. Iemand interesse in bepaalde dingen??
ja hier nog meer interesse, 86/92quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
vanalles? broeken, shirts, rokjes, rompers, maillots....?
Ik ook! Jongensspul mt 44 t/m 68. ! Laat maar weten als je interesse hebt ! (evt via pm?)quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:15 schreef DJRandall het volgende:
[..]
heb je jongensspul maat 50-56?
of kleiner
Maat 86-92 heb ik ook interesse inquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:06 schreef XXXKarinXXX het volgende:
jongenskleertjes heb ik ook hier, veel noppies spul, enz. Laat maar weten als je geinteresseerd bent. Ik hoef er niet veel voor, want staat in de weg hier. Net als al die meisjeskleren van maat 50-92. Iemand interesse in bepaalde dingen??
Denk wel bij bristol en zulk soort winkels.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
Effe peilen voor ik een zoektocht ga houden
Waterschoentjes maatje 29?
Zo niet zijn deze een beetje goed te krijgen ergens? Ga van het weekend pas de stad in.
Oh kijk aan. Mikael zit idd ook in 110 dus daar had je niks aan gehad dan ook.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Menicole, ben vandaag voor B (maat 110) goed geslaagd bij de Ter Stal(had ik nooit verwacht! Mooie jeans die baggy zitten ipv slim fit)
De rommelmarkt op 30 april is altijd een goede bron, duurt nog wel even, maar met wat geluk haal je daar puzzels voor 50 cent per stuk. De puzzels voor iets latere leeftijd (van dat witte plastic) zijn ook erg leuk, maar die zijn vanaf 3 jaar ongeveer. Die kan je vaak ook op rommelmarkten vinden en komen vaak uit oude basisschool/peuterzaalcollecties.quote:Op woensdag 17 februari 2010 21:44 schreef mrien het volgende:
Ik zoek trouwens houten puzzels voor Lotte (nu 1,5 jaar). Heeft iemand nog iets liggen waar die niets meer mee doet
Nieuw: 12,99quote:Dit 9-maandendagboek geeft allerlei praktische informatie, tips en geheugensteuntjes voor iedere periode van je zwangerschap. Daarnaast biedt het je een prachtige gelegenheid om je ervaringen en gevoelens tijdens de zwangerschap bij te houden en op te schrijven. Ook kan het gebruikt worden als agenda en als plakboek. Zo ontstaat een heel persoonlijk document van blijvende waarde om te bewaren of later aan je kind cadeau te geven.
oh ik heb misschien wel interessequote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef Ssserpente het volgende:
Ow, en m'n Angelsounds kom ik ook nog tegen in m'n opruimwoede. Op marktplaats in de gemiddelde prijs 25,-. Voor 15,- excl. verzenden is ie van jou.
Weg ermee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als een zwangere dame ook interesse heeft gaat zij wat mij betreft voor hoor, hier zal het nog wel even duren voor ik het echt nodig heb![]()
Ik ga voor je kijken wat er allemaal is, genoeg denk ik!quote:Op woensdag 17 februari 2010 19:13 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja hier nog meer interesse, 86/92
Ehm, Vlindur, jij zou mijn witte Hema pakje krijgen toch? Ik kan het dus inderdaad niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:57 schreef Vlindur het volgende:
Dat jullie je spullen weg kunnen doen he, ik kan dat echt niet. Zelfs de kleertjes die ik van jullie heb ik gekocht kan ik niet wegdoen. Vind ik zo zonde, want ik vind alles speciaal![]()
En de dingen die ik niet boeiend vind vind ik niet eens leuk om te verkopen omdat ze niet zo tof zijn![]()
(Nijntjes pakjes enzo)
quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:43 schreef Ssserpente het volgende:
Ow, en m'n Angelsounds kom ik ook nog tegen in m'n opruimwoede. Op marktplaats in de gemiddelde prijs 25,-. Voor 15,- excl. verzenden is ie van jou.
Weg ermee.
Superquote:Op donderdag 18 februari 2010 19:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik ga voor je kijken wat er allemaal is, genoeg denk ik!
Ik zorg dit weekend ervoor dat ik de boel op de foto zet!
Ik kom erop terug!
wacht maar tot je straks net als hier 12 verhuisdozen vol hebtquote:Op donderdag 18 februari 2010 17:57 schreef Vlindur het volgende:
Dat jullie je spullen weg kunnen doen he, ik kan dat echt niet. Zelfs de kleertjes die ik van jullie heb ik gekocht kan ik niet wegdoen. Vind ik zo zonde, want ik vind alles speciaal![]()
En de dingen die ik niet boeiend vind vind ik niet eens leuk om te verkopen omdat ze niet zo tof zijn![]()
(Nijntjes pakjes enzo)
Jaaaa hebben! Alles!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
o jee ik heb mijn zolder uitgemest. Mijn hemel wat een kleren!!!!
Ik ben 3 weken nodig om alles op de foto te zetten geloof ik.
Ik ga het weekend aan de slag met de camera.
Is er ook belangstelling voor meisjeskleren maat 74?
Ik heb daar nl 4 dozen vol van staan.....
Veel rokjes, maillotjes, stippenrompers enzo
Ik wil alle maat 92/98 welquote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:57 schreef XXXKarinXXX het volgende:
o jee ik heb mijn zolder uitgemest. Mijn hemel wat een kleren!!!!
Ik ben 3 weken nodig om alles op de foto te zetten geloof ik.
Ik ga het weekend aan de slag met de camera.
Is er ook belangstelling voor meisjeskleren maat 74?
Ik heb daar nl 4 dozen vol van staan.....
Veel rokjes, maillotjes, stippenrompers enzo
daar heb ik wel wat van, maar niet heel veel.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik wil alle maat 92/98 wel
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jij had vorige keer ook al alles![]()
ik heb ook wel interesse in maat 74 Meike-spul!
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:36 schreef innepin het volgende:
[..]
![]()
Jij had laatst weer van k_i_m toch? Toen was ik te laat. Dus niks vorige keer.
quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:11 schreef oeke het volgende:
[..]
Ehm, Vlindur, jij zou mijn witte Hema pakje krijgen toch? Ik kan het dus inderdaad niet.![]()
Die wil ik graag bewaren voor een volgend kindje... Hopelijk.
Sorry....
Ik heb nog steeds over hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:36 schreef innepin het volgende:
[..]
![]()
Jij had laatst weer van k_i_m toch? Toen was ik te laat. Dus niks vorige keer.
o ook vast wel, ik ga zoeken voor je.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:31 schreef Linda2205 het volgende:
Karin, heb je niet ergens nog een jasje verstopt liggen, maat 68?
ok, heeft geen haast!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik kijk vanavond even op zolder oke?
Ik heb ook nog wel een jasje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:31 schreef Linda2205 het volgende:
Karin, heb je niet ergens nog een jasje verstopt liggen, maat 68?
Welke bedoel je dan? Want daar waar maten bij staan zie ik alleen een trainingsjasje in maat 68quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een jasje.
Klik maar even op het linkje in mijn onderschrift.
Maar kijk anders eerst maar wat Karin te bieden heeft.
Dat spijkerjasje is ook maat 68, maar ik ga het voor de zekerheid zo even controleren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Welke bedoel je dan? Want daar waar maten bij staan zie ik alleen een trainingsjasje in maat 68
dat ja...maar ze is vandaag 5 maanden en enorm lang. Had het er met innepin over. Lotte en Willow zijn even lang, maar Willow is anderhalve maand ouderquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:31 schreef amaranta het volgende:
Er zit een binnenjasje bij met een rits. Dus zou genoeg warmte moeten bieden.
Maar wacht maar idd die van Karin af en dan hoor ik het wel.
maat 68 al, en het leek gisteren dat je beviel!!
in dat kader, Eva en de dochter van mijn collega schelen 2 weken, Eva is 2 weken ouder. Eva woog zo rond dr 1 jaar 10 kg en dat meisje 7kg. Ook in maat schelen ze enorm. Dat meisje is nog steeds een frummeltje en Eva zit al zo rond 86/92quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:33 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
dat ja...maar ze is vandaag 5 maanden en enorm lang. Had het er met innepin over. Lotte en Willow zijn even lang, maar Willow is anderhalve maand ouder![]()
Ik zou zeggen open er een topic overquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:19 schreef McLaura het volgende:
Even doorgaan over lengte- en leeftijdverschil : mijn zoon (12-07-2009) draagt dezelfde maat als de dochter van een vriendin van me (3-11-2008).
ben nu aan het uploaden!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:06 schreef innepin het volgende:
Ja hee zeg Karin, we zitten juist met z'n allen te wachten op maat 74!
Ok, thnx voor het kijken! Ik ga mn Lief even laten kijken en dan horen de dames het maandag!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ben nu aan het uploaden!![]()
Linda, ik heb geen jasjes maat 68. Meike zat toen in het zomerspul....
ja moet alleen wel in een doos, heb net geprobeerd maar lukt niet in een envelopquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:13 schreef Linda2205 het volgende:
Krijg je de poes erbij, bij het een na laatste shirtje?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ja moet alleen wel in een doos, heb net geprobeerd maar lukt niet in een envelop
Waarom? Zo bijzonder is het nou ook weer niet, het kwam nou eenmaal ter sprake hier?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen open er een topic over
Nee hoor, neem maar lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:13 schreef innepin het volgende:
Hedde gij voor mij....
Setje met het paarse rokje
Het zwarte jurkje
en evt het op één na laatste shirtje (tenzij Linda 'm wil)
Ik wil deze dingen wel van je overnemenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maat 86/92 staat eropEn toen was de batterij van de camera leeg....grmbl
Straks meer hoop ik
herstel, morgen meer hoop ik![]()
Die is leuk hequote:Op zondag 21 februari 2010 22:31 schreef Sorbootje het volgende:
Karin! Mag ik dat witte broderie jurkje pleassssse?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |