Ik zou zeggen open er een topic overquote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:19 schreef McLaura het volgende:
Even doorgaan over lengte- en leeftijdverschil : mijn zoon (12-07-2009) draagt dezelfde maat als de dochter van een vriendin van me (3-11-2008).
ben nu aan het uploaden!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:06 schreef innepin het volgende:
Ja hee zeg Karin, we zitten juist met z'n allen te wachten op maat 74!
Ok, thnx voor het kijken! Ik ga mn Lief even laten kijken en dan horen de dames het maandag!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ben nu aan het uploaden!![]()
Linda, ik heb geen jasjes maat 68. Meike zat toen in het zomerspul....
ja moet alleen wel in een doos, heb net geprobeerd maar lukt niet in een envelopquote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:13 schreef Linda2205 het volgende:
Krijg je de poes erbij, bij het een na laatste shirtje?
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ja moet alleen wel in een doos, heb net geprobeerd maar lukt niet in een envelop
Waarom? Zo bijzonder is het nou ook weer niet, het kwam nou eenmaal ter sprake hier?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 21:07 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen open er een topic over
Nee hoor, neem maar lekkerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 23:13 schreef innepin het volgende:
Hedde gij voor mij....
Setje met het paarse rokje
Het zwarte jurkje
en evt het op één na laatste shirtje (tenzij Linda 'm wil)
Ik wil deze dingen wel van je overnemenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Maat 86/92 staat eropEn toen was de batterij van de camera leeg....grmbl
Straks meer hoop ik
herstel, morgen meer hoop ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |