Ik heb nog steeds over hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 13:36 schreef innepin het volgende:
[..]
![]()
Jij had laatst weer van k_i_m toch? Toen was ik te laat. Dus niks vorige keer.
o ook vast wel, ik ga zoeken voor je.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:31 schreef Linda2205 het volgende:
Karin, heb je niet ergens nog een jasje verstopt liggen, maat 68?
ok, heeft geen haast!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik kijk vanavond even op zolder oke?
Ik heb ook nog wel een jasje.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:31 schreef Linda2205 het volgende:
Karin, heb je niet ergens nog een jasje verstopt liggen, maat 68?
Welke bedoel je dan? Want daar waar maten bij staan zie ik alleen een trainingsjasje in maat 68quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel een jasje.
Klik maar even op het linkje in mijn onderschrift.
Maar kijk anders eerst maar wat Karin te bieden heeft.
Dat spijkerjasje is ook maat 68, maar ik ga het voor de zekerheid zo even controleren.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:11 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Welke bedoel je dan? Want daar waar maten bij staan zie ik alleen een trainingsjasje in maat 68
dat ja...maar ze is vandaag 5 maanden en enorm lang. Had het er met innepin over. Lotte en Willow zijn even lang, maar Willow is anderhalve maand ouderquote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:31 schreef amaranta het volgende:
Er zit een binnenjasje bij met een rits. Dus zou genoeg warmte moeten bieden.
Maar wacht maar idd die van Karin af en dan hoor ik het wel.
maat 68 al, en het leek gisteren dat je beviel!!
in dat kader, Eva en de dochter van mijn collega schelen 2 weken, Eva is 2 weken ouder. Eva woog zo rond dr 1 jaar 10 kg en dat meisje 7kg. Ook in maat schelen ze enorm. Dat meisje is nog steeds een frummeltje en Eva zit al zo rond 86/92quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:33 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
dat ja...maar ze is vandaag 5 maanden en enorm lang. Had het er met innepin over. Lotte en Willow zijn even lang, maar Willow is anderhalve maand ouder![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |