Naar aanleiding van de reactie van anaal admiraal hier ook maar even gepost :-)
Hierbij bied ik wat baby speelgoed en wat babykleren aan. Wij roken niet en alle gasten mogen buiten roken dus rookgeurtjes zitten er niet bij in begrepen.
Fisherprice Rainforest babygym Fisherprice Rainforest babygym met lichtjes, muziek en junglegeluiden. Compleet en in zeer goede staat. Verpakking en handleiding zijn nog aanwezig. Nieuwprijs is ¤ 99,95. Gekregen als kraamcadeau en maar 1 of 2 keer gebruikt, omdat ze erg veel speelgoed heeft. Hoop er nu iemand anders blij mee te kunnen maken. Zit in de originele verpakking.
Richtprijs: 50 euro
![]()
Baby bouncer teigetje van disneyDe babybouncer is Geschikt vanaf 4 maanden tot 11 kg lichaamsgewicht.
Wij hebben deze babybouncer gekocht als kerstcadeautje voor onze dochter. Ze heeft er 2 keer in gezeten en vindt het helemaal niks en omdat we al zo veel speelgoed hebben doen we hem nu weg. De doos is nog aanwezig en de babybouncer is nog steeds te koop bij babywalz. Hij is nieuw 49,99.
Richtprijs: 40 euro
![]()
Mexx Shirt, Jurk en Slofjes maat 56Leuk setje van Mexx voor een babytje. Bestaat uit Slofjes (12,95), Jurkje (24,95) en shirtje (14,95). Alles is in nieuwstaat. Mijn dochtertje heeft het 1 x aangehad in het ziekenhuis en nog 1 x toen ze thuis was. Ze had zo veel gekregen dat ik geen kans heb gekregen het vaker aan te doen.
Richtprijs: 25 euro
![]()
Villa Happ Shirt, Jurk en Maillot. Maat 62Leuk jurkje van villa happ. 2 keer gedragen en was toen te klein! 1 keer voor een fotoshoot en 1 keer op een verjaardag. Compleet met Jurk, mailliot en shirtje. Het totale setje was nieuw 40 euro
Richtprijs 25 euro:
![]()
George Jurk maat 3mnd-6mndRichtprijs 25 euro
Leuke jurk van George voor een baby, in nieuwstaat. Mijn dochtertje heeft het 1 x aangehad in tijdens Kerst.