het is dat de jongste geen rood staatquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb in de kast nog een ongedragen (wel 1 maal gewassen) spencer liggen van het merk Mim-Pi (label ontbreekt) maatje 104-110 ongeveer.
[ afbeelding ]
ik heb wel interesse!quote:Op woensdag 10 februari 2010 02:41 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb overigens nog een hele stapel positiekleding liggen voor iemand met confectiemaat 36-38, o.a. lange keans van invorm, drie kwart jeans van mamalicious, drie kwart zwarte stretch broek, zwarte "gebreide" jurk met lange mouw van de H&M najaars collectie, een mag-in-niemands-kast-ontbreken simple black dress korte mouw prenatal etc. Mocht er interesse zijn laat het me weten en dan duik ik de zolder op om foto's te maken.
ik heb het niet maar oa H&M heeft wel zoiets hangen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:32 schreef willempjewever het volgende:
Heeft iemand een haarband te koop voor een baby? Die kan ik nergens vinden, ik bedoel zoiets (maar dan voor een babymeisje):
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:57 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind een baby met zo'n haarband altijd op een paasei lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |