quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:20 schreef beefcake het volgende:
Ik heb nog deze zwarte baby wantjes, het hele handje gaat in een ruimte, dus geen uitsteeksel voor de duim zeg maar. De opening is met klittenband groter en kleiner te maken. Mag gratis worden afgehaald, of ik stuur ze op tegen vergoeding van de verzendkosten.
Ook heb ik een magnetron sterilisator van de Hema. Prijs is hetzelfde als van de wantjes.
Een badring van Baby-Walz heb ik niet meer.
¤10,- exclusief of ¤15,- inclusief verzendkosten.
zo, dat dus idd, ik snap niet waarom ze niet ook die maat hebben. Ik bedoel, die 62/68 vond ik echt heel praktisch hoor toen ze nog niet in 68 paste maar 62 te klein was, maar nu is het dus wel een beetje puzzelenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:49 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Grote dame al hoor! Ja lastig soms he. Bij hema heb je 62/68 terwijl 68/74 soms zo handig zou zijn. Of 80/86 in ons geval.
Ik heb de mijne bij mama en zo besteld en die verzenden echt heel erg snel. Ik heb er toen trouwens een vrij dure met kralen besteld, maar vlak daarna kregen ze deze en eigenlijk lijkt die me véél handiger! Heb nu dus spijt dat ik die niet heb.. Ze hebben nu trouwens een actie waarbij je geen verzendkosten hoeft te betalenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:52 schreef happyme28 het volgende:
Vraag: ga dinsdag op kraamvisitie bij een vriendinnetje en wil graag een voedingsarmband geven. Iemand een idee hoe ik er aan 1 kom voor dinsdag? Webwinkels duren te lang voor zover ik nu gezien heb en in de winkel heb ik ze nog niet echt gevonden...
Ik heb je een PM gestuurd, maar voor het geval je ze niet wilt is het voor anderen misschien ook handig om te weten: 13 cm lang (van bovenkant tot pols 9 cm) en 7 cm breedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:18 schreef Estrys het volgende:
Beef ik heb interesse in de wantjes, hoe groot zijn ze ongeveer?
Ik heb nog een blauwe die ik zelf niet draag (en zelf gemaakt overigens). ¤10 incl. verzendkostenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:52 schreef happyme28 het volgende:
Vraag: ga dinsdag op kraamvisitie bij een vriendinnetje en wil graag een voedingsarmband geven. Iemand een idee hoe ik er aan 1 kom voor dinsdag? Webwinkels duren te lang voor zover ik nu gezien heb en in de winkel heb ik ze nog niet echt gevonden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ligt aan haar/mijn bui die dag als je het pak komt halenquote:
Leuk!! Ik stuur je 'n PM. Weet niet of ik 'm al heb dinsdag maar anders hou ik 'm zelfquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb nog een blauwe die ik zelf niet draag (en zelf gemaakt overigens). ¤10 incl. verzendkosten
http://twitpic.com/zcxl6
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Xenia het volgende:
Ik zag tot mijn grote verbazing dat Opperdepop weer in de schappen ligt bij AH (althans, bij de AH waar ik was).
Welke ah was dat? Want hier ligt hij niet meer in de winkel.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Xenia het volgende:
Ik zag tot mijn grote verbazing dat Opperdepop weer in de schappen ligt bij AH (althans, bij de AH waar ik was).
Ikke!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:23 schreef Ssserpente het volgende:
Ik kom hier net een Puckababy tegen. Verkopen is een beetje lullig want ik heb 'm van een vriendin gekregen, maar lenen/uitproberen mag altijd.
De AH in Hoofddorp (wijk Toolenburg). Mocht je overwegen er naartoe te gaan zou ik ze wel even bellen van te voren, want er lagen er maar drie. Weet niet of ze er nog meer hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:07 schreef ymme het volgende:
Welke ah was dat? Want hier ligt hij niet meer in de winkel.
En ik wil dit boek zo graag hebben.
Nee, dat is wel heel ver rijden voor ons.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:14 schreef Xenia het volgende:
[..]
De AH in Hoofddorp (wijk Toolenburg). Mocht je overwegen er naartoe te gaan zou ik ze wel even bellen van te voren, want er lagen er maar drie. Weet niet of ze er nog meer hebben.
Ik ben momenteel ziek dus ik ga de deur niet uit, maar mochten ze er nog zijn als ik weer beter ben dan wil ik er wel een paar meenemen voor mensen hier. Ze kosten 8,99 euro (+verzendkosten).quote:Op maandag 25 januari 2010 12:15 schreef ymme het volgende:
Nee, dat is wel heel ver rijden voor ons.
Mocht iemand er nog één hebben liggen, of zien liggen in de ah. Ik houd me aanbevolen hoor.
Dat zou super zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:18 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ik ben momenteel ziek dus ik ga de deur niet uit, maar mochten ze er nog zijn als ik weer beter ben dan wil ik er wel een paar meenemen voor mensen hier. Ze kosten 8,99 euro (+verzendkosten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |