quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:20 schreef beefcake het volgende:
Ik heb nog deze zwarte baby wantjes, het hele handje gaat in een ruimte, dus geen uitsteeksel voor de duim zeg maar. De opening is met klittenband groter en kleiner te maken. Mag gratis worden afgehaald, of ik stuur ze op tegen vergoeding van de verzendkosten.
Ook heb ik een magnetron sterilisator van de Hema. Prijs is hetzelfde als van de wantjes.
Een badring van Baby-Walz heb ik niet meer.
¤10,- exclusief of ¤15,- inclusief verzendkosten.
zo, dat dus idd, ik snap niet waarom ze niet ook die maat hebben. Ik bedoel, die 62/68 vond ik echt heel praktisch hoor toen ze nog niet in 68 paste maar 62 te klein was, maar nu is het dus wel een beetje puzzelenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:49 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Grote dame al hoor! Ja lastig soms he. Bij hema heb je 62/68 terwijl 68/74 soms zo handig zou zijn. Of 80/86 in ons geval.
Ik heb de mijne bij mama en zo besteld en die verzenden echt heel erg snel. Ik heb er toen trouwens een vrij dure met kralen besteld, maar vlak daarna kregen ze deze en eigenlijk lijkt die me véél handiger! Heb nu dus spijt dat ik die niet heb.. Ze hebben nu trouwens een actie waarbij je geen verzendkosten hoeft te betalenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:52 schreef happyme28 het volgende:
Vraag: ga dinsdag op kraamvisitie bij een vriendinnetje en wil graag een voedingsarmband geven. Iemand een idee hoe ik er aan 1 kom voor dinsdag? Webwinkels duren te lang voor zover ik nu gezien heb en in de winkel heb ik ze nog niet echt gevonden...
Ik heb je een PM gestuurd, maar voor het geval je ze niet wilt is het voor anderen misschien ook handig om te weten: 13 cm lang (van bovenkant tot pols 9 cm) en 7 cm breedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:18 schreef Estrys het volgende:
Beef ik heb interesse in de wantjes, hoe groot zijn ze ongeveer?
Ik heb nog een blauwe die ik zelf niet draag (en zelf gemaakt overigens). ¤10 incl. verzendkostenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:52 schreef happyme28 het volgende:
Vraag: ga dinsdag op kraamvisitie bij een vriendinnetje en wil graag een voedingsarmband geven. Iemand een idee hoe ik er aan 1 kom voor dinsdag? Webwinkels duren te lang voor zover ik nu gezien heb en in de winkel heb ik ze nog niet echt gevonden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ligt aan haar/mijn bui die dag als je het pak komt halenquote:
Leuk!! Ik stuur je 'n PM. Weet niet of ik 'm al heb dinsdag maar anders hou ik 'm zelfquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb nog een blauwe die ik zelf niet draag (en zelf gemaakt overigens). ¤10 incl. verzendkosten
http://twitpic.com/zcxl6
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Xenia het volgende:
Ik zag tot mijn grote verbazing dat Opperdepop weer in de schappen ligt bij AH (althans, bij de AH waar ik was).
Welke ah was dat? Want hier ligt hij niet meer in de winkel.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Xenia het volgende:
Ik zag tot mijn grote verbazing dat Opperdepop weer in de schappen ligt bij AH (althans, bij de AH waar ik was).
Ikke!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:23 schreef Ssserpente het volgende:
Ik kom hier net een Puckababy tegen. Verkopen is een beetje lullig want ik heb 'm van een vriendin gekregen, maar lenen/uitproberen mag altijd.
De AH in Hoofddorp (wijk Toolenburg). Mocht je overwegen er naartoe te gaan zou ik ze wel even bellen van te voren, want er lagen er maar drie. Weet niet of ze er nog meer hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:07 schreef ymme het volgende:
Welke ah was dat? Want hier ligt hij niet meer in de winkel.
En ik wil dit boek zo graag hebben.
Nee, dat is wel heel ver rijden voor ons.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:14 schreef Xenia het volgende:
[..]
De AH in Hoofddorp (wijk Toolenburg). Mocht je overwegen er naartoe te gaan zou ik ze wel even bellen van te voren, want er lagen er maar drie. Weet niet of ze er nog meer hebben.
Ik ben momenteel ziek dus ik ga de deur niet uit, maar mochten ze er nog zijn als ik weer beter ben dan wil ik er wel een paar meenemen voor mensen hier. Ze kosten 8,99 euro (+verzendkosten).quote:Op maandag 25 januari 2010 12:15 schreef ymme het volgende:
Nee, dat is wel heel ver rijden voor ons.
Mocht iemand er nog één hebben liggen, of zien liggen in de ah. Ik houd me aanbevolen hoor.
Dat zou super zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:18 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ik ben momenteel ziek dus ik ga de deur niet uit, maar mochten ze er nog zijn als ik weer beter ben dan wil ik er wel een paar meenemen voor mensen hier. Ze kosten 8,99 euro (+verzendkosten).
Ik heb er 1 met lange mouwen, ik geloof uit mijn hoofd maat 62/68. Het een pertol kleurige.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:07 schreef Webkim het volgende:
Ik zoek:
Goodmoodkid Lange Mouwen Jumpsuits 50/56 en 62/68
Iemand nog iets liggen? Geen roze graag
Ik heb er één van Wooden Buttons, ecru.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:07 schreef Webkim het volgende:
Ik zoek:
Goodmoodkid Lange Mouwen Jumpsuits 50/56 en 62/68
Iemand nog iets liggen? Geen roze graag
Die bedoel ik!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:37 schreef Poppedein het volgende:
Ssserpente bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Ik weet anders niet wat je met t spijkerrokje bedoelt...
Maar in dat geval, die is er nog! En die gaat zeker ook in een envelop passen!
PM me je gegevens maar ff!
Fruppel, Grasjes was je helaas voor...het badjasje is dus al weg helaas, sorry!
Woei! 1 jumpsuit gevonden. Nog meer in de aanbieding?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:52 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ik heb er 1 met lange mouwen, ik geloof uit mijn hoofd maat 62/68. Het een pertol kleurige.
Heel erg bedankt voor het hier melden, ik heb het boek direct gekochtquote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Xenia het volgende:
Hier ook een dank!!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Xenia het volgende:
Ik vond hem zelf ook zo leuk dat ik hem via marktplaats gewoon in maat 62 nog een keer gekocht hebquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:53 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Sorbo..ik vind je stippenjurkje zo leuk! Lena gaat vanmiddag nog op dieet!Je hebt PM trouwens hoor!
Ik heb dezelfde gehad (Ja 1 van de). De buggyinzet kan haast niet fout gaan, nadeel vond ik wel dat het eigenlijk gewoon een grote buggy was. De inzet kan niet helemaal plat en de kleine moet naar de buitenwereld kijken. Wij kochten bij 5 maanden gewoon een buggy van, goddomme hoe heet het merk bij de prenatal, geen mclaren chicco. Daar kon de leuning wel helemaal plat, je bent veel smaller/kleiner wat handig is in winkels. En ik vond de buggy zelf een stuk steviger aanvoelen dan een inzet die met drukknopjes vast was gemaakt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:26 schreef huuphuup het volgende:
GEZOCHT
Ik ben op zoek naar een voetenzak voor in het buggy-gedeelte van mn kinderwagen. Mn speklapje is uit de ligbak gegroeid en dus ook uit haar wallaboo maxicosi voetenzak.
Mijn buggy heeft een 5-puntsgordel, bestaan er voetenzakken voor dat soort gordels? Heeft iemand er toevallig nog eentje liggen die er nog goed uitziet?
En nu ik toch bezig ben.... vraag me niet hoe het kan maar ik ben de gebruiksaanwijzing van onze kinderwagen kwijt. Voordat ik mn kind in die buggy-die-slechts-met-drukknoopjes-vastzit-geval hang wil ik even 100% zeker weten dat ik alles goed heb vast gemaakt...
Heeft iemand de gebruiksaanwijzing liggen van de "bebies first" kinderwagen van de blokker? En mag ik daar een foto van, van het buggy-bevestig stukje? Pleeease?
whehequote:Op woensdag 27 januari 2010 14:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde gehad (Ja 1 van de). De buggyinzet kan haast niet fout gaan, nadeel vond ik wel dat het eigenlijk gewoon een grote buggy was. De inzet kan niet helemaal plat en de kleine moet naar de buitenwereld kijken. Wij kochten bij 5 maanden gewoon een buggy van, goddomme hoe heet het merk bij de prenatal, geen mclaren. Daar kon de leuning wel helemaal plat, je bent veel smaller/kleiner wat handig is in winkels. En ik vond de buggy zelf een stuk steviger aanvoelen dan een inzet die met drukknopjes vast was gemaakt.
Oh gebruiksaanwijzing heb ik niet, daar vroeg je om he?![]()
Veel, ik heb er maar 5 gehad. Goede reden om voor de nieuwe baby gewoon geen wandelwagen aan te schaffen. Ik gebruik ze niet en heb op elk merk wel wat op te merken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
whehe
thanks anyway
ik heb nu even geen geld voor een nieuwe wagen en zo'n wegwerpbuggy vind ik niks en B. al helemaal niet![]()
Hij kan wel redelijk plat geloof ik, voor zover ik nu gezien heb. Ik heb in elk geval alle knoopjes goed bevestigd, daar kun je idd niets fout aan doen, maar ik weet niet of ik de zitting ook goed heb gedaan. Er zit zo'n riempje aan met een klik-klak bandje en nog twee losse riempjes met knoopjes. Die dingen, daar zit ik een beetje mee qua hoe en wat
Ik herinnerde me idd dat jij die buggy hadhaha een van de heel veel. En amaranta had hem dacht ik ook (weet niet zeker)
maar 5?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Veel, ik heb er maar 5 gehad. Goede reden om voor de nieuwe baby gewoon geen wandelwagen aan te schaffen. Ik gebruik ze niet en heb op elk merk wel wat op te merken.
Die betreffende wandelwagen ben ik 2x mee naar buiten geweest, toen heb ik m gillend weggedaan. Ik ben nooit echt aande buggyinzet toegekomen. dat heb ik er gewoon toen ik m net had wel in gezet om te kijken. Maar toen vond ik het al niets.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar 5?ghehe ik heb er maar 1 en ik wilde het daar eigk graag bij houden
ook voor een volgende.
Maar denk je dat je nog uit je hoofd weet een beetje hoe het zat? Anders sleep ik het ding misschien wel mee zondag naar TF, kun je dan ff voor me kijken maybe?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:49 schreef Ticootje het volgende:
Oh maar heel geleerd kijken kan ik natuurlijk altijd!
oh ok. Maar dat bandje kan ook versteld worden enzo. Nouja ik doe wel ff foto's dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef moussy het volgende:
Huup doe gewoon een foto, kijken we ff mee.
Die bandjes met klik klak dingen moeten volgens mij aan het frame bij de zijkanten ergens, zodat de zitting niet heen en weer gaat zwabberen als je door de bochten scheurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wij hebben nog heel veel duplo liggen. Daar speelt ze regelmatig mee, maar er staan ook twee curver bakken op zolder. Hoeveel wil je hebben?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:04 schreef Kersjes het volgende:
Wie heeft er nog een lading Duplo of Megablocks liggen?
Mijn "heeeeele hoge tolen" bouwer heeft meer bouwstenen nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |