Ik heb er 1 met lange mouwen, ik geloof uit mijn hoofd maat 62/68. Het een pertol kleurige.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:07 schreef Webkim het volgende:
Ik zoek:
Goodmoodkid Lange Mouwen Jumpsuits 50/56 en 62/68
Iemand nog iets liggen? Geen roze graag
Ik heb er één van Wooden Buttons, ecru.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 04:07 schreef Webkim het volgende:
Ik zoek:
Goodmoodkid Lange Mouwen Jumpsuits 50/56 en 62/68
Iemand nog iets liggen? Geen roze graag
Die bedoel ik!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:37 schreef Poppedein het volgende:
Ssserpente bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Ik weet anders niet wat je met t spijkerrokje bedoelt...
Maar in dat geval, die is er nog! En die gaat zeker ook in een envelop passen!
PM me je gegevens maar ff!
Fruppel, Grasjes was je helaas voor...het badjasje is dus al weg helaas, sorry!
Woei! 1 jumpsuit gevonden. Nog meer in de aanbieding?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:52 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ik heb er 1 met lange mouwen, ik geloof uit mijn hoofd maat 62/68. Het een pertol kleurige.
Heel erg bedankt voor het hier melden, ik heb het boek direct gekochtquote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Xenia het volgende:
Ik zag tot mijn grote verbazing dat Opperdepop weer in de schappen ligt bij AH (althans, bij de AH waar ik was).
Hier ook een dank!!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Xenia het volgende:
Ik zag tot mijn grote verbazing dat Opperdepop weer in de schappen ligt bij AH (althans, bij de AH waar ik was).
Ik vond hem zelf ook zo leuk dat ik hem via marktplaats gewoon in maat 62 nog een keer gekocht hebquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:53 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Sorbo..ik vind je stippenjurkje zo leuk! Lena gaat vanmiddag nog op dieet!Je hebt PM trouwens hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |