abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 januari 2010 @ 04:20:39 #51
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77278918
oe Poppedein; ik zal overdag eens kijken of dr wat voor me bijzit.. dat badpakje is wel errrrrg leuk!
kan ik die vast reserveren
?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77280143
Poppedeintje je biedt leuke dingen aan
waar heb je dat rood-met-witte stippen maillotje gekocht? Hema toevallig? Ik lust er ook wel zo een voor Amélie maar ik denk dat die van jou niet meer gaat passen helaas, ondanks de korte pootjes hier.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77280242
Oeh Poppedein, wat doe je nou!?

Ik ben helemaal weg van dat dutch design bakery jurkje. Als je 'm nog hebt dan.. hebbe hebbe hebbe! En dat is dat écht het laatste deze maand
pi_77280372
Badpak voor Evie en Jurkje voor Isabeau...check! Ik zal jullie vanmiddag ff een PM sturen, moet nu hurry hurry de deur uit!

Huups, Maillotje is van Hema en met roze stippies... Volgens mij heb ik die al gekocht toen ik zwanger was, dus ik vrees dat dat kans groot is dat ie niet meer te krijgen is. Lena droeg m bij maat 56, tis geen ding voor spekbeentjes kwam ik van de week achter toen ze de stippen in dr pootjes had staan
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:50:32 #55
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77281102
Poppedein!! Ik zou heel graag het badjasje van je over willen nemen als er nog geen andere gegadigde is!
PM je me even?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 09:52:46 #56
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77281154
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:07 schreef Webkim het volgende:
Ik zoek:

Goodmoodkid Lange Mouwen Jumpsuits 50/56 en 62/68

Iemand nog iets liggen? Geen roze graag
Ik heb er 1 met lange mouwen, ik geloof uit mijn hoofd maat 62/68. Het een pertol kleurige.
pi_77282432
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 04:07 schreef Webkim het volgende:
Ik zoek:

Goodmoodkid Lange Mouwen Jumpsuits 50/56 en 62/68

Iemand nog iets liggen? Geen roze graag
Ik heb er één van Wooden Buttons, ecru.

Poppedein, dat spijkerrokje, past dat in een envelop?
  dinsdag 26 januari 2010 @ 14:02:52 #58
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77289589
dat badjasje heb ik heel toevallig ook is erg leuk!
(ook pas voor als evie groter is; want is ook maat 86)
en ik weet niet of die maillotjes nog bij de Hema te krijgen zijn; maar de bijpassende slofjes hier (Hoogeveen) nog wel.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77290993
Ssserpente bedoel je deze?

Ik weet anders niet wat je met t spijkerrokje bedoelt...
Maar in dat geval, die is er nog! En die gaat zeker ook in een envelop passen!

PM me je gegevens maar ff!

Fruppel, Grasjes was je helaas voor...het badjasje is dus al weg helaas, sorry!
  dinsdag 26 januari 2010 @ 16:37:09 #60
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_77296378
Helaas volgende keer beter, veel plezier ermee Grasjes!!
pi_77296461
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 14:37 schreef Poppedein het volgende:
Ssserpente bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Ik weet anders niet wat je met t spijkerrokje bedoelt...
Maar in dat geval, die is er nog! En die gaat zeker ook in een envelop passen!

PM me je gegevens maar ff!

Fruppel, Grasjes was je helaas voor...het badjasje is dus al weg helaas, sorry!
Die bedoel ik!

PM is on it's way!
pi_77304794
quote:
Op dinsdag 26 januari 2010 09:52 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Ik heb er 1 met lange mouwen, ik geloof uit mijn hoofd maat 62/68. Het een pertol kleurige.
Woei! 1 jumpsuit gevonden. Nog meer in de aanbieding?
Hardloper.
IG @webkim
pi_77305807
Ik heb wel een 74/80 in ocean, en ook nog een dolphin 62/68 waarvan 1 knoopje niet helemaal lekker sluit in 62/68. En ik heb ook nog een andere hele mooie, deze:

Van Nanoou, dat is een grote 62. Nieuw.
pi_77309502
Webkim, ik heb deze:

maat 62-68, was paars heb ik antraciet geverfd en bepauwd.

en deze, maar die is met korte mouwen, maat 50-56
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_77309508
Kosda?
Hardloper.
IG @webkim
pi_77310293

Ehm....
Doe eens een leuk bod.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_77314270
Jore, Ocean? 74/80?? Foto?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_77323090
Poppedein, als ik nou die paarse laarsjes er ook nog bij doe. Ik denk dat Isabeau die nog wel past. Ze heeft kleine voetjes volgens mij. en dan mag ik dat van mezelf zien als één aankoop Heb je ze nog?
pi_77324062
Even in de herhaling:

Setje bestaande uit jurkje, broekje en longsleeve van mexx en een legging van Imps en Elfs (Vond de legging altijd superschattig staan In prima staat. Hier wil ik graag ¤ 9,00 incl verzenden voor hebben. Mt 50-56

Jurkje van Feetje. Twee of drie keer gedragen. Wat te laat gekregen. ¤ 4,00 incl verzenden Mt. 56

Truitje Petit Bateau. Superlief! Mt. 50-56 ¤ 3,00 incl. verzenden
pi_77325294
quote:
Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Xenia het volgende:
Ik zag tot mijn grote verbazing dat Opperdepop weer in de schappen ligt bij AH (althans, bij de AH waar ik was).
Heel erg bedankt voor het hier melden, ik heb het boek direct gekocht
pi_77325594
Ohhh Sorbo..ik vind je stippenjurkje zo leuk! Lena gaat vanmiddag nog op dieet! Je hebt PM trouwens hoor!
pi_77326176
quote:
Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Xenia het volgende:
Ik zag tot mijn grote verbazing dat Opperdepop weer in de schappen ligt bij AH (althans, bij de AH waar ik was).
Hier ook een dank!!
In onze AH lag er nog eentje. Mooi kraamcadeau voor mijn neefje..
pi_77326208
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 10:53 schreef Poppedein het volgende:
Ohhh Sorbo..ik vind je stippenjurkje zo leuk! Lena gaat vanmiddag nog op dieet! Je hebt PM trouwens hoor!
Ik vond hem zelf ook zo leuk dat ik hem via marktplaats gewoon in maat 62 nog een keer gekocht heb
pi_77326364
Als er iemand nog super de boer zegels over heeft zou ik er heel blij mee zijn!

En ik ben nog op zoek naar broek met drukknoop maat 104 en leren of gebreide/gehaakte slofjes voor Tyler.

[ Bericht 4% gewijzigd door _Ingrid_ op 28-01-2010 11:30:27 ]
pi_77334453
GEZOCHT

Ik ben op zoek naar een voetenzak voor in het buggy-gedeelte van mn kinderwagen. Mn speklapje is uit de ligbak gegroeid en dus ook uit haar wallaboo maxicosi voetenzak.
Mijn buggy heeft een 5-puntsgordel, bestaan er voetenzakken voor dat soort gordels? Heeft iemand er toevallig nog eentje liggen die er nog goed uitziet?

En nu ik toch bezig ben.... vraag me niet hoe het kan maar ik ben de gebruiksaanwijzing van onze kinderwagen kwijt. Voordat ik mn kind in die buggy-die-slechts-met-drukknoopjes-vastzit-geval hang wil ik even 100% zeker weten dat ik alles goed heb vast gemaakt...
Heeft iemand de gebruiksaanwijzing liggen van de "bebies first" kinderwagen van de blokker? En mag ik daar een foto van, van het buggy-bevestig stukje? Pleeease?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77334509
Jongenskleertjes maat 56 en 62

Bij interesse....PM!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77334728
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:26 schreef huuphuup het volgende:
GEZOCHT

Ik ben op zoek naar een voetenzak voor in het buggy-gedeelte van mn kinderwagen. Mn speklapje is uit de ligbak gegroeid en dus ook uit haar wallaboo maxicosi voetenzak.
Mijn buggy heeft een 5-puntsgordel, bestaan er voetenzakken voor dat soort gordels? Heeft iemand er toevallig nog eentje liggen die er nog goed uitziet?

En nu ik toch bezig ben.... vraag me niet hoe het kan maar ik ben de gebruiksaanwijzing van onze kinderwagen kwijt. Voordat ik mn kind in die buggy-die-slechts-met-drukknoopjes-vastzit-geval hang wil ik even 100% zeker weten dat ik alles goed heb vast gemaakt...
Heeft iemand de gebruiksaanwijzing liggen van de "bebies first" kinderwagen van de blokker? En mag ik daar een foto van, van het buggy-bevestig stukje? Pleeease?
Ik heb dezelfde gehad (Ja 1 van de). De buggyinzet kan haast niet fout gaan, nadeel vond ik wel dat het eigenlijk gewoon een grote buggy was. De inzet kan niet helemaal plat en de kleine moet naar de buitenwereld kijken. Wij kochten bij 5 maanden gewoon een buggy van, goddomme hoe heet het merk bij de prenatal, geen mclaren chicco. Daar kon de leuning wel helemaal plat, je bent veel smaller/kleiner wat handig is in winkels. En ik vond de buggy zelf een stuk steviger aanvoelen dan een inzet die met drukknopjes vast was gemaakt.

Oh gebruiksaanwijzing heb ik niet, daar vroeg je om he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_77334887
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:33 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde gehad (Ja 1 van de). De buggyinzet kan haast niet fout gaan, nadeel vond ik wel dat het eigenlijk gewoon een grote buggy was. De inzet kan niet helemaal plat en de kleine moet naar de buitenwereld kijken. Wij kochten bij 5 maanden gewoon een buggy van, goddomme hoe heet het merk bij de prenatal, geen mclaren. Daar kon de leuning wel helemaal plat, je bent veel smaller/kleiner wat handig is in winkels. En ik vond de buggy zelf een stuk steviger aanvoelen dan een inzet die met drukknopjes vast was gemaakt.

Oh gebruiksaanwijzing heb ik niet, daar vroeg je om he?
whehe
thanks anyway

ik heb nu even geen geld voor een nieuwe wagen en zo'n wegwerpbuggy vind ik niks en B. al helemaal niet
Hij kan wel redelijk plat geloof ik, voor zover ik nu gezien heb. Ik heb in elk geval alle knoopjes goed bevestigd, daar kun je idd niets fout aan doen, maar ik weet niet of ik de zitting ook goed heb gedaan. Er zit zo'n riempje aan met een klik-klak bandje en nog twee losse riempjes met knoopjes. Die dingen, daar zit ik een beetje mee qua hoe en wat

Ik herinnerde me idd dat jij die buggy had haha een van de heel veel. En amaranta had hem dacht ik ook (weet niet zeker)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77335009
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:37 schreef huuphuup het volgende:

[..]

whehe
thanks anyway

ik heb nu even geen geld voor een nieuwe wagen en zo'n wegwerpbuggy vind ik niks en B. al helemaal niet
Hij kan wel redelijk plat geloof ik, voor zover ik nu gezien heb. Ik heb in elk geval alle knoopjes goed bevestigd, daar kun je idd niets fout aan doen, maar ik weet niet of ik de zitting ook goed heb gedaan. Er zit zo'n riempje aan met een klik-klak bandje en nog twee losse riempjes met knoopjes. Die dingen, daar zit ik een beetje mee qua hoe en wat

Ik herinnerde me idd dat jij die buggy had haha een van de heel veel. En amaranta had hem dacht ik ook (weet niet zeker)
Veel, ik heb er maar 5 gehad. Goede reden om voor de nieuwe baby gewoon geen wandelwagen aan te schaffen. Ik gebruik ze niet en heb op elk merk wel wat op te merken.
pi_77335120
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:40 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Veel, ik heb er maar 5 gehad. Goede reden om voor de nieuwe baby gewoon geen wandelwagen aan te schaffen. Ik gebruik ze niet en heb op elk merk wel wat op te merken.
maar 5? ghehe ik heb er maar 1 en ik wilde het daar eigk graag bij houden ook voor een volgende.
Maar denk je dat je nog uit je hoofd weet een beetje hoe het zat? Anders sleep ik het ding misschien wel mee zondag naar TF, kun je dan ff voor me kijken maybe?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77335348
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:42 schreef huuphuup het volgende:

[..]

maar 5? ghehe ik heb er maar 1 en ik wilde het daar eigk graag bij houden ook voor een volgende.
Maar denk je dat je nog uit je hoofd weet een beetje hoe het zat? Anders sleep ik het ding misschien wel mee zondag naar TF, kun je dan ff voor me kijken maybe?
Die betreffende wandelwagen ben ik 2x mee naar buiten geweest, toen heb ik m gillend weggedaan. Ik ben nooit echt aande buggyinzet toegekomen. dat heb ik er gewoon toen ik m net had wel in gezet om te kijken. Maar toen vond ik het al niets.
pi_77335375
Oh maar heel geleerd kijken kan ik natuurlijk altijd!
pi_77335597
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:49 schreef Ticootje het volgende:
Oh maar heel geleerd kijken kan ik natuurlijk altijd!
ik hou me aanbevolen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 27 januari 2010 @ 14:59:00 #84
7074 moussy
kuttekop
pi_77335779
Huup doe gewoon een foto, kijken we ff mee.

Die bandjes met klik klak dingen moeten volgens mij aan het frame bij de zijkanten ergens, zodat de zitting niet heen en weer gaat zwabberen als je door de bochten scheurt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_77336022
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 14:59 schreef moussy het volgende:
Huup doe gewoon een foto, kijken we ff mee.

Die bandjes met klik klak dingen moeten volgens mij aan het frame bij de zijkanten ergens, zodat de zitting niet heen en weer gaat zwabberen als je door de bochten scheurt.
oh ok. Maar dat bandje kan ook versteld worden enzo. Nouja ik doe wel ff foto's dan.
Schop t kinderwagen topic ns omhoog? Ga ik foto's maken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77339943
Nee amaranta heeft een Quinny Buzz

edit: verkeerde smiley
pi_77352293
Te koop:

Zwarte oxxy slofjes.
In suede, maat S (9cm) en met klittenbandsluiting.
In totaal een aantal uurtjes gedragen maar helaas te klein gekocht dus ze zien er nog gloednieuw uit.
Heb er 14,95 voor betaald.

woensdag 27 januari 2010 @ 21:46:02 #88
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_77354581
Te koop: autostoeltje!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_77355885
Ohooooooo Ireth
waarom heb ik nou geen buffer-spaargeld-gedoetje op mn rekening

wat een geweldig autootje autostoeltje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77367947
Vriendin van mij heeft dit nog liggen:

Pyjama van Lief 62/68

Shirtjes van Lief 50/56 en Made in Holland is VERKCCHT

Oilily broekje 56

Oilily shirtje 62-01

Oilily shirtje 62-02

Oilily shirtje 62-03

Z8 setje maat 62

Nog 3 shirts van Mexx, maat 50/56\

Bij interesse graag pm!

[ Bericht 11% gewijzigd door McLaura op 29-01-2010 20:18:58 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 28 januari 2010 @ 11:21:39 #91
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77369574
McLaura het is dat ik niet weet of we een jongen of meisje krijgen maar dat jurkje... Zwijmel....
pi_77371024
Wie heeft er nog een lading Duplo of Megablocks liggen?
Mijn "heeeeele hoge tolen" bouwer heeft meer bouwstenen nodig!
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:53:31 #93
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_77379725
2 oh zo schattige vestjes/jasjes van united colors of Benetton (met pijn in mijn hart maar nu echt te klein!)
Verkocht

beide maat 68 bij interesse graag PM!

[ Bericht 1% gewijzigd door MamaNik op 28-01-2010 17:07:57 ]
pi_77380442
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:04 schreef Kersjes het volgende:
Wie heeft er nog een lading Duplo of Megablocks liggen?
Mijn "heeeeele hoge tolen" bouwer heeft meer bouwstenen nodig!
Wij hebben nog heel veel duplo liggen. Daar speelt ze regelmatig mee, maar er staan ook twee curver bakken op zolder. Hoeveel wil je hebben?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77380966
Hoeveel wil je aan me kwijt
.... met gevoel voor drama....
pi_77390330
Het is ruim 5 kilo blokjes in verschillende kleuren. Zie op mp e.d. dat de prijs rond de 10 euro per kilo ligt. Verder heb ik ook autootjes en wat los spul, maar daarvan doe ik niet alles weg, dat is nog leuk voor Anna. Die gewone blokjes heeft ze nu ook al veel en dat gebruikt ze zelden allemaal.

Doe maar een leuk bod en laat maar weten of en hoeveel je wilt en grotere of kleinere blokjes.

Verder heb ik nog liggen:

2 euro??

Niet ingeschreven natuurlijk. gratis

10 euro (of 25 voor miss_sly)

10 euro

Grappig! 2,50 euro

Hier staan allemaal verkleedkleren in om zelf te maken. De beschrijvingen vond ik best duidelijk. Ik heb het gekocht omdat Anna toen niet in de normale kleren paste, dat was allemaal te groot. Inmiddels gaat dat wel. De patronen staan er in, die moet je wel overtekenen op patoonpapier, voorbeeldje:

5 euro

en illegaal

3 euro per stuk

ook illegaal

3 euro per stuk

en legaal, voor je schooonmoeder ofzo

gratis.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_77391110
Yps ik wil je verkleedklerenboek!!
kwam je naar de utrechtmeet? Heb je trouwens die aventbekers nog? Dan neem ik deze keer wel mn glitterstickers mee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 28 januari 2010 @ 23:54:42 #98
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77400233
Yp, ik wil wel een onsje blokken ajb
Is dat gewone duplo btw?

Webkim, ik heb nog een grijs goodmoodspakje maat 62-68 en vrijwel niet gedragen. Net als onderstaand:

<verkocht!>

ongedragen
maat 62-68

maat 68 maar ik vond 't klein vallen:

meer kleine spullies

[ Bericht 10% gewijzigd door RockabeIIa op 30-01-2010 23:20:55 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_77404400
D'r zit een password op je nog meer kleine spullies Rocka! :-)
  vrijdag 29 januari 2010 @ 09:33:37 #100
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77405728
Oh, kijk ik zo naar! Zijn trouwens elastische rompertjes
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')