Dat ligt aan haar/mijn bui die dag als je het pak komt halenquote:
Leuk!! Ik stuur je 'n PM. Weet niet of ik 'm al heb dinsdag maar anders hou ik 'm zelfquote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb nog een blauwe die ik zelf niet draag (en zelf gemaakt overigens). ¤10 incl. verzendkosten
http://twitpic.com/zcxl6
quote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Xenia het volgende:
Ik zag tot mijn grote verbazing dat Opperdepop weer in de schappen ligt bij AH (althans, bij de AH waar ik was).
Welke ah was dat? Want hier ligt hij niet meer in de winkel.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:52 schreef Xenia het volgende:
Ik zag tot mijn grote verbazing dat Opperdepop weer in de schappen ligt bij AH (althans, bij de AH waar ik was).
Ikke!quote:Op maandag 25 januari 2010 11:23 schreef Ssserpente het volgende:
Ik kom hier net een Puckababy tegen. Verkopen is een beetje lullig want ik heb 'm van een vriendin gekregen, maar lenen/uitproberen mag altijd.
De AH in Hoofddorp (wijk Toolenburg). Mocht je overwegen er naartoe te gaan zou ik ze wel even bellen van te voren, want er lagen er maar drie. Weet niet of ze er nog meer hebben.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:07 schreef ymme het volgende:
Welke ah was dat? Want hier ligt hij niet meer in de winkel.
En ik wil dit boek zo graag hebben.
Nee, dat is wel heel ver rijden voor ons.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:14 schreef Xenia het volgende:
[..]
De AH in Hoofddorp (wijk Toolenburg). Mocht je overwegen er naartoe te gaan zou ik ze wel even bellen van te voren, want er lagen er maar drie. Weet niet of ze er nog meer hebben.
Ik ben momenteel ziek dus ik ga de deur niet uit, maar mochten ze er nog zijn als ik weer beter ben dan wil ik er wel een paar meenemen voor mensen hier. Ze kosten 8,99 euro (+verzendkosten).quote:Op maandag 25 januari 2010 12:15 schreef ymme het volgende:
Nee, dat is wel heel ver rijden voor ons.
Mocht iemand er nog één hebben liggen, of zien liggen in de ah. Ik houd me aanbevolen hoor.
Dat zou super zijn.quote:Op maandag 25 januari 2010 12:18 schreef Xenia het volgende:
[..]
Ik ben momenteel ziek dus ik ga de deur niet uit, maar mochten ze er nog zijn als ik weer beter ben dan wil ik er wel een paar meenemen voor mensen hier. Ze kosten 8,99 euro (+verzendkosten).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |