Om vaak te gebruiken? Want anders heeft Trekpleister nu buggy's in de aanbieding voor 25¤quote:Op zondag 17 januari 2010 19:56 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand een buggy staan die je niet gebruikt? Hoorde dat prenatal eigen merk of mclaren wel goeie buggy zijn, dus voorkeur voor 1 van die ( ben op zoek naar 2 buggy's in totaal). Liefst omgeving drenthe/overijssel....
Heb je ervaring met tp buggy's?? Want da's niet duur!quote:Op maandag 18 januari 2010 17:45 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Om vaak te gebruiken? Want anders heeft Trekpleister nu buggy's in de aanbieding voor 25¤
Ja wat vind je daar nou van. Echt belachelijk toch, hoe durven ze hè!!! Vind het zoooo jammer dat ze er bijna niet meer in passen. Echt pijn in mijn hart. Snik snik snik.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:08 schreef mikoxx het volgende:
MamaNik wat doe jeJe gaat toch niet serieus menen dat jouw kleine mannen groot worden???
![]()
Nee, ik ga wat anders leuks doen.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:51 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kom jij niet naar de kledingbeurs ofzo??
Op zich...ik wel !quote:Op maandag 18 januari 2010 23:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iemand interesse in Nopper en Duplo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze waren 2 jaar terug 15 euro per stuk...quote:Op maandag 18 januari 2010 18:02 schreef mikoxx het volgende:
Heb je ervaring met tp buggy's?? Want da's niet duur!
Ik heb 3 jr geleden op kreta een merkloze buggy voor 3 stenen en 2 scheten gekocht en daar wordt nog steeds mee rond gecrostquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:36 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Ze waren 2 jaar terug 15 euro per stuk...
prijs zegt genoeg lijkt mij, goed voor op een vakantie en om daar te laten. 2e Hands heb je trouwens best leuke buggy's te koop voor 20/25 euro.
Dank voorje tip! De 'grote:' wagen mag je iemand anders blij mee makenquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:27 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Mikoxx, wij hebben de koelstra. Erg prettig !
Wij gebruiken de buggy nog af en toe, dus helaas geen verkoop....
De grote wandel/duowagen is wel te koop ! Een phil and teds ! Bij interesse PM maar.
En wij gebruiken de buggy echt zelden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Buggy is handig vind ik, ligt bij ons standaard in de auto.
Wij hebben er eentje van Duimeland, bevalt goed verder.
Vraag voor mij ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:55 schreef pessie het volgende:
Ik vond net een aanbieding van Koelstra:
http://www.babyhuyswebshop.nl/Koelstra-Simba/nl/page/239/
Wat betreft een phil and teds, welk model heb je? We zijn zwanger van ons eerste kindje en overwegen een Phil and teds Vibe. Handig voor wanneer er een 2de komt, en ook leuk bij 1 baby (ze hebben tegenwoordig wel een kinderwagenbak voor de Vibe).
Ja, ben inderdaad op zoek naar een stapelwagen. Ik heb eigenlijk nog maar 1 keer een phil and teds sport wagen gezien waarin 2 jongetjes naast elkaar zaten, verder zie ik vaak een phil and teds stapelmodel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:52 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Vraag voor mij ?
Ik heb een model van 3 jaar geleden. Ze zitten naast elkaar. Kleur grijs.
geloof eerder dat je op zoek bent naar zo'n stapelwagen ?
Bijna geen enkel kledingstuk kan tegen de droger. Ik gooi er te vaak kleding van mijzelf in en mag te vaak nieuwe shirts e.d. kopen omdat ze gewoon kleiner worden op den duurquote:
oh ik kom er over het algemeen redelijk mee weg om een boel in de droger te gooienquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:16 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Bijna geen enkel kledingstuk kan tegen de droger. Ik gooi er te vaak kleding van mijzelf in en mag te vaak nieuwe shirts e.d. kopen omdat ze gewoon kleiner worden op den duur
Je kan hem ook gewoon nemen en als je een jochie krijgt weer hier neerzettenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:14 schreef Cantare het volgende:
Ik vind die met die opgenaaide bloemetjes () heel leuk. Maar ja, die wil je vast niet nog 30 weken voor me bewaren met 50% kans dat ik 'm koop?
Zo enorm herkenbaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:30 schreef Cantare het volgende:
Dat is een goed SLECHT idee!![]()
![]()
*op handen zit*
Gisteren was ik bij de V&D met m'n moeder, volgens mij voelden we allebei onze portemonnee branden in onze tasmaar éérst de echo, dan kopen.
maat 56 en 62quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Is er interesse in jongenskleertjes maat 50/56/62?
In maat 50 heb ik ook nog redelijk wat neutraal spul.
ja nog niet helemaal overtuigend, maar van een aantal merken wordt maat 68 echt te krapquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:14 schreef bodpa09 het volgende:
Zit Amélie al in maat 74 Huup? Die groeit lekker dan he!
De badring!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:20 schreef beefcake het volgende:
Een badring van Baby-Walz heb ik ook nog:
[ afbeelding ]
¤10,- exclusief of ¤15,- inclusief verzendkosten.
Maat 50/62/68quote:
Neej, sorry!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maat 50/62/68
Maat 68
Maat 74
Maat 80
Maat 92/98/104
Accessoires
Misschien zit hier nog wat voor je bij
dan zal ik even wat foto's maken voor jequote:
Grote dame al hoor! Ja lastig soms he. Bij hema heb je 62/68 terwijl 68/74 soms zo handig zou zijn. Of 80/86 in ons geval.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:43 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nog niet helemaal overtuigend, maar van een aantal merken wordt maat 68 echt te krap![]()
weet je wel van die drukknoopjes die zo gaan trekken aan de onderkantof van die shirtjes waar je maar aan blijft trekken aan de achterkant "omdat ie steeds omhoog kruipt"
![]()
74 is nog wel ietsje te groot maar 68 eigk ook wel te klein, moeilijke maat nu
Cantare![]()
als ik hem niet kwijt raak wil ik hem best bewaren hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |