SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
Goh...ook alquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ha, dat zei mijn ex ook toen we nog wat hadden!
Dupje!quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:11 schreef Sander het volgende:
Whehehe, geniale tietenfipo!
Ik heb trouwens een nieuw overhemd gekocht. Zag ik dit in de hals staan:
[ link | afbeelding ]
in je wat? ah, nevermind, die is te makkelijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dadelijk een slaappil erin en dan maar hopen dat mijn teen morgen niet klopt als een dolle!
in je wie bedoel je uiteraardquote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in je wat? ah, nevermind, die is te makkelijk
In mezelf. Ik vraag me af of ik dat wel kan combineren, pijnstillers en slaappillen. Zeg het eens of dat kan Dr. Zwijn?quote:
Check for interactions at http://www.iguard.orgquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In mezelf. Ik vraag me af of ik dat wel kan combineren, pijnstillers en slaappillen. Zeg het eens of dat kan Dr. Zwijn?
Allereerst is het van belang te weten welke medicijnen natuurlijkquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
In mezelf. Ik vraag me af of ik dat wel kan combineren, pijnstillers en slaappillen. Zeg het eens of dat kan Dr. Zwijn?
En daar moet je zó vroeg voor op?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:02 schreef Swine het volgende:
Slapen! Om 6 uur opstaan morgenvroeg, eerste pillen moeten geslikt worden
Sign-up!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:07 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Check for interactions at http://www.iguard.org![]()
Ik vind het een leuke site maarum ik zou aannemen dat het wel kan als het niet expliciet in de bijsluiter kan dat het niet kan.quote:
Welke apotheker? Gewoon uit de voorraad hier natuurlijk! Zolpidem en Transtec.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:08 schreef Swine het volgende:
[..]
Allereerst is het van belang te weten welke medicijnen natuurlijk
Maar heeft de apotheker niets gezegd over de werking icm de pillen die je al slikt?
Ik gok dat het elkaar wel wat versterkt ja.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke apotheker? Gewoon uit de voorraad hier natuurlijk! Zolpidem en Transtec.
Dat is nu toch te laat, want de laatste heb ik in pleistervorm. Ik probeer gewoon zonder slaapmiddel te slapen dan maar.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:16 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ik gok dat het elkaar wel wat versterkt ja.
Maar ik zou het wel doen als je niet een hoge dosering van beiden neemt denk ik.
Transtec versterkt de sederende werking van Zolpidem zoals ik het beetje begrijp. Er staat ook dat er een contra-indicatie is met sederende middelen. Het vertraagt namelijk allebei de ademhaling (de kans op ademhalingsdepressie wordt in ieder geval groter).quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke apotheker? Gewoon uit de voorraad hier natuurlijk! Zolpidem en Transtec.
Dat lijkt me ook wel de betere oplossing als ik zelf zou moeten kiezen..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is nu toch te laat, want de laatste heb ik in pleistervorm. Ik probeer gewoon zonder slaapmiddel te slapen dan maar.
Ik probeer het gewoon zonder slaapmiddel. Ik ga dat allemaal niet combineren en proberen voor een nachtje goed slapen.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:19 schreef Swine het volgende:
[..]
Transtec versterkt de sederende werking van Zolpidem zoals ik het beetje begrijp. Er staat ook dat er een contra-indicatie is met sederende middelen. Het vertraagt namelijk allebei de ademhaling (de kans op ademhalingsdepressie wordt in ieder geval groter).
Maar uitspraken erover doen kan ik niet. Weet echt veel te weinig daarvoor.
Succes, ik ga ook een poging doen. Tot morgenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon zonder slaapmiddel. Ik ga dat allemaal niet combineren en proberen voor een nachtje goed slapen.
VGT, das balenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:11 schreef Swine het volgende:
Ja, 7 uur op de afdeling. Moet wat eerder omdat je na de pillen en het ontbijt uur moet wachten. Dan zou ik om 9 uur klaar zijn, maar ook te laat komen voor de voortgangstoets...
Zo idioot vroeg is zes uur toch niet?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
En daar moet je zó vroeg voor op?
Ik denk dat ik in het afgelopen half jaar ongeveer 3x om 6 uur uit bed ben gegaan..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo idioot vroeg is zes uur toch niet?.
Ik ga ook maar eens naar m'n nest. Morgen laatste stagedag van deze week.
ik had het wel gedaanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga het maar gewoon proberen. Dan slaap ik maar door het eerste college heen! Wat een late post trouwens voor jou doen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik had het wel gedaan...daarmee bedoel ik dus dat ik het ooit heb gedaan.....die 2 dingen gecombineerd...medicijnen
quote:Op woensdag 10 februari 2010 05:40 schreef royjn het volgende:
Morguh, zo weer een dagje zonder i-net
Het is fijn je gekend te hebbenquote:Op woensdag 10 februari 2010 08:14 schreef Swine het volgende:
Om 8.40 uur de eerste keer pillen..![]()
Sander, heb jij nog wat gehoord van de onderzoekers?
ik ben in mn slapeloze periodequote:Op woensdag 10 februari 2010 03:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga het maar gewoon proberen. Dan slaap ik maar door het eerste college heen! Wat een late post trouwens voor jou doen?
Nope, niks meer van gehoord.quote:Op woensdag 10 februari 2010 08:14 schreef Swine het volgende:
Om 8.40 uur de eerste keer pillen..![]()
Sander, heb jij nog wat gehoord van de onderzoekers?
Vanwege de pijn? Wat anders? Of mijn nachtelijke smsjes?quote:
Zelfs na jouw smsje lag ik nog lang niet op bedquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vanwege de pijn? Wat anders? Of mijn nachtelijke smsjes?
Het slaapt prima, die combi pijnstillers en slaapmiddelen.
Dat had ik elke nacht voordat ik slaappillen had. Wat ga je vandaag doen meis? Al op de koters gepast?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zelfs na jouw smsje lag ik nog lang niet op bed...Neuh...dat heb ik wel vaker.....heeft nietsd met pijn te maken....
Nee das alleen op maandag en dinsdag...vanaf nu ga ik ff niets doen....anders ga ik dadelijk weer outquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat had ik elke nacht voordat ik slaappillen had. Wat ga je vandaag doen meis? Al op de koters gepast?
Anders ga je out?quote:Op woensdag 10 februari 2010 13:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee das alleen op maandag en dinsdag...vanaf nu ga ik ff niets doen....anders ga ik dadelijk weer out![]()
hoe is het met je teen.....
Oi...en weer kan ik je niet komen verplegenquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Anders ga je out?
Die bonkt als een dolle en mijn verband zit weer onder het bloed. Straks nieuw verband. Hoop dat ie niet nog steeds lijkt op platgeslagen biefstuk
Maar hoezo ga je dan out? Eerst mensen ongerust maken en dan niets meer zeggen ook! :!quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oi...en weer kan ik je niet komen verplegen
Vna de pijn...die moet ik niet extra opwekken...dus daarom ga ik de komende dagen niets doen...dó'n't worryquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar hoezo ga je dan out? Eerst mensen ongerust maken en dan niets meer zeggen ook! :!
Mijn idee! Dus maar een weekje keiharde nietsontziende seks overslaan?quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vna de pijn...die moet ik niet extra opwekken...dus daarom ga ik de komende dagen niets doen...dó'n't worry
Jaquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn idee! Dus maar een weekje keiharde nietsontziende seks overslaan?
Dan maar teder knuffelen en zulks!quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan maar teder knuffelen en zulks!
Van de week nog met mijn jas open gefietst, als het 10 graden is heb ik geeneens een jas aanquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echtdat stelde ook niks voor, ik kom aan op de uni, de docente tekent iets, en ik mag weer gaan
Nu de andere docent nog te pakken zien te krijgen en dan kan ik volgende week mijn kaart inleveren..
En echtde Italianen hier lopen erbij alsof het -10 is.. Het is hier zo'n 10 graden dus ik heb alleen mn winterjas en een sjaal om en dan zitten ze je aan te kijken alsof je gek bent
Aan mij de eer hem in te koppen dan maar! Je ziet ook nooit een walrus voorbij komen met een winterjas aan. Niet iedereen is zo goed geisoleerd hostiquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van de week nog met mijn jas open gefietst, als het 10 graden is heb ik geeneens een jas aan![]()
Gekke Italianen.
Vanavond trouwens pizza maken
Owja, ff vergeten dat ik kankerdik benquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aan mij de eer hem in te koppen dan maar! Je ziet ook nooit een walrus voorbij komen met een winterjas aan. Niet iedereen is zo goed geisoleerd hosti
Ik een vet en vleesloze stopnaald daarom draag ik mijn winterjas tot midzomerquote:Op woensdag 10 februari 2010 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Owja, ff vergeten dat ik kankerdik ben
Ik ook niet, maar ja, met werk en stage ben je gewoon vaak de lul om vroeg op te staanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:47 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in het afgelopen half jaar ongeveer 3x om 6 uur uit bed ben gegaan..Bij nader inzien, ik denk dat ik misschien 5x voor half 8 uit bed ben gegaan
Ik ben gewoon niet zo'n ochtendmens
Zo veel mogelijk niks doen, terwijl je andere mensen het idee geeft dat je wel iets doet. En daar krijg je dan centjes voor.quote:
Aha, dan werk ik ook!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk niks doen, terwijl je andere mensen het idee geeft dat je wel iets doet. En daar krijg je dan centjes voor..
Komt dat bloed dan onder je nagel vandaan ofzo, dat het blijft komen?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, dan werk ik ook!
Ik heb net mijn verband weer verschoond! Die zat weer onder het bloed, maar het was al een stuk minder. Nu maar hopen dat de volgende mooi droog blijft.
epibreren, nog zo eenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo veel mogelijk niks doen, terwijl je andere mensen het idee geeft dat je wel iets doet. En daar krijg je dan centjes voor..
Ja, het kwam recht op mijn teen dus om een paar randen van mijn navel is het helemaal ingescheurd. Mijn nagel was zo te zien ook middendoor gescheurd. Maar volgens de huisarts was dat juist een goed iets dat het bloedde/bloedt. Zolang het bloed onder de nagel en uit het weefsel kan is er geen sprake van dat de druk zich aan het opbouwen is.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Komt dat bloed dan onder je nagel vandaan ofzo, dat het blijft komen?
was er al een grap met bloed onder de nagels vandaan halen gemaakt?quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, het kwam recht op mijn teen dus om een paar randen van mijn navel is het helemaal ingescheurd. Mijn nagel was zo te zien ook middendoor gescheurd. Maar volgens de huisarts was dat juist een goed iets dat het bloedde/bloedt. Zolang het bloed onder de nagel en uit het weefsel kan is er geen sprake van dat de druk zich aan het opbouwen is.
Matig hoor Swarma! Dat had beter gekund!quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
was er al een grap met bloed onder de nagels vandaan halen gemaakt?
Mja, da's waar. Nogal klote als de druk opbouwt en daardoor alles nog meer gaan zwellen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 18:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, het kwam recht op mijn teen dus om een paar randen van mijn navel is het helemaal ingescheurd. Mijn nagel was zo te zien ook middendoor gescheurd. Maar volgens de huisarts was dat juist een goed iets dat het bloedde/bloedt. Zolang het bloed onder de nagel en uit het weefsel kan is er geen sprake van dat de druk zich aan het opbouwen is.
Zoals altijd dusquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik loop nu alleen alsof ik anale seks heb gehad met een bus negers!
Nee, normaal ben ik de gevende partij en niet de ontvangende!quote:
quote:Op woensdag 10 februari 2010 19:52 schreef morgane het volgende:
Hehe, ze hadden het net in het RTL4 nieuws in een item over vogeljacht over 'aangeschoten vogels'...[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 februari 2010 20:05 schreef LastRequest het volgende:
Arnhem is echt een ramp.. die weg langs de Sonsbeekzijde van het station, spekglad, alle auto's moesten geduwd worden.. en dan toch nog auto's die die weg op blijven gaan
Ik ben net ook nog de weg op gegaan, je moet alleen wat rustig aan doen dan is er niks aan de hand. Punt is wel dat je moet weten welke straten je moet mijden. Zo zou ik nu bijvoorbeeld de Wolfskuilseweg niet opzoekenquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:05 schreef LastRequest het volgende:
Arnhem is echt een ramp.. die weg langs de Sonsbeekzijde van het station, spekglad, alle auto's moesten geduwd worden.. en dan toch nog auto's die die weg op blijven gaan
Dat had ik laatst ook toen ik bij het station weg reed (langs dat parkje richting de Graafseweg). Dan voel je je echt heel domquote:Op woensdag 10 februari 2010 20:19 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, Nijmegen was ook dolle pret, overal max 30 rijden enzoKom ik bij de uni, naast het Huygensgebouw, de weg niet op. Was een hellingkje van echt heel weinig, maar ik moest met groen licht eerst achteruit, en dan met een aanloopje omhoog, omdat anders de wielen alleen maar doorslipten
!
Nieuw kinders!quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja wat je ziet is en vieze vloer
zelfs het eindgebruik voor dezelfde salontafel pakt heel anders uit, kan je nagaanquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jullie hebben een hele andere manier van verhuizen en inrichten CP en SH!
Ja, want als er een krasje op de lak zit dan ren je weer naar de Ikeaquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zelfs het eindgebruik voor dezelfde salontafel pakt heel anders uit, kan je nagaan
Dus ik had zoiets van ja wtf, dat heb ik gedaan maar daar werd opgeregeard dat het niet nodig was om extra maatregelen te nemen, dus ik gemaild:quote:Dear Yashi,
it is not easy to find a straightforward solution. Once we register the exams we do it on forms that are produced on the basis of the online list for the specific date. Once the exam session is over, I give the forms back at the office, and therefore now I have nothing on which I can officially register your exam until the first session in may. Dr. Panerai, who reads me in copy, will try to find which can be a solution.
Informing us in advance, rather than now, would have been useful...
Best,
quote:Dear Professor,
I understand the problem.
But I did inform in advance, I sent an email on 18 january to ****i with the question what I should do. And she told me that I have to register for the 8th, and then go to see you when I am in Italy again.
Also I put a note to you in the "leave a note area" when I registred for the exam online.
Below I copied the email that I sent and the one that I got from ****
I hope we can find a solution, because what I said, I did try to inform you..
Sorry for the inconvience
Vooral het dikgedrukte gedeeltequote:Hmmmm.... I think it is better to leave the ground to Cristina, to identify the best way. Then I will just blindly execute her orders ! I am not in Florence until the 18, but this is not the major obstacle. The issue here is to find the piece of paper for the registration once the exam session is over. I trust we find a way out.
Zoals Baas S.Hoer!quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
En tezijnertijd als ik weer geld te veel heb maar meubels kopen die ik wél 100% vrijwillig in huis heb staan
samenvatting?quote:Op woensdag 10 februari 2010 23:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt die Professoren hier
Er is zeg maar een probleempje met het ondertekenen van een examen. Ik had de mevrouw van het erasmusoffice, die ook coordinator van dat vak was, gemaild was ik moest doen want ik was er niet, Zij had mij gezegd: schrijf je maar gewoon in en ga langs wanneer je er wel bent.
Ik me ingeschreven en bij het inschrijven kon je ook een bericht voor de docent achterlaten.. Ik dus gedaan.. Maar niet echt meer iets van gehoord.
Ik vandaag dus gemaild.. Krijg ik terug:
[..]
Dus ik gemaild:
[..]
Krijg ik weer terug dat het hem spijt en dat het inderdaad dan niet aan mij gelegen heeft. en dan met wat oplossingsmogelijkheden maar die zouden te laat zin voor mij.. dus ik hem dat mailen.. Krijg ik terug:
[..]
Vooral het dikgedrukte gedeelte
quote:
Ik denk dat ik wel iets duurder ben geweest voor de verzekering dan jij. Grof geschat een paar tonnen meer. Ach zolang ik zelf niet de rekening hoef te betalenquote:Op donderdag 11 februari 2010 00:18 schreef Californium het volgende:
zo, ef met mams op msn gekletst. IK ben er trouwens van de week achter gekomen wat huisartsen wel allemaal niet declareren zeg... Vond ik serieus echt heel veel.mja. ga maar eens slapen
Ik vraag me ineens af hoe jouw kamer eruit ziet.quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:14 schreef Mikkie het volgende:
Heb je nog specifiek interesse in meubels, CP? Wie weet wat ik eventueel nog tegen kom.
Hij heeft murenquote:Op donderdag 11 februari 2010 02:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vraag me ineens af hoe jouw kamer eruit ziet.
Pics!quote:
M'n kleed zit vol met vlekken (vooral van eten dat gevallen is), aantal dingen paar jaar terug wel nieuw gekocht, maar ook wat ander spul. Vooral el cheapo gekocht met het idee 't enkele jaren te gebruiken en daarna weer verder te kijken als ik ga verhuizen.quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Pics!
Ben je meer van de inrichting zoals CP - de rest wat ie wil komt later wel als ie geld heeft- of meer als een verwijfde nicht uit zo'n huisinrichtenprogramma oftewel de SH inrichting.
Heb jij krasjes op je meubeltjes?![]()
Wat voor soort inrichting heb je? Modern, antiek, koloniaal, studenten bij elkaar mik zooi?
Strak als een hollywood-ster na een face lift.quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
M'n kleed zit vol met vlekken (vooral van eten dat gevallen is), aantal dingen paar jaar terug wel nieuw gekocht, maar ook wat ander spul. Vooral el cheapo gekocht met het idee 't enkele jaren te gebruiken en daarna weer verder te kijken als ik ga verhuizen.
En jij dan?
Dat je blond was, dat wist ik al! En je hebt best een guitig hoofdje, meiske!quote:Op donderdag 11 februari 2010 02:53 schreef Merel1808 het volgende:
Fijn, net de nachtbus missen.. Leuk, 59 minuten wachten.. Gelukkig ben ik blond, kan ik in ieder geval nog binnen wachten..
Na een kwartier was het binnen ook steenkoud, ik ben maar bij een of andere wazige Marokkaan in de taxi gestapt, kost je 22 euro, maar dan ben je wel snel thuisquote:Op donderdag 11 februari 2010 02:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat je blond was, dat wist ik al! En je hebt best een guitig hoofdje, meiske!
Heb je wel lef om bij een wazige nieuw-nederlander in de taxi te stappen. Voor het het wel was je snel ergens anders en dan denk ik niet aan thuis. Maar waarom post jij in het Nijmegen draadje? Je hyves zegt amsterdammert!quote:Op donderdag 11 februari 2010 03:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Na een kwartier was het binnen ook steenkoud, ik ben maar bij een of andere wazige Marokkaan in de taxi gestapt, kost je 22 euro, maar dan ben je wel snel thuis
ze is de persoonlijke van van swine en mijquote:Op donderdag 11 februari 2010 03:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je wel lef om bij een wazige nieuw-nederlander in de taxi te stappen. Voor het het wel was je snel ergens anders en dan denk ik niet aan thuis. Maar waarom post jij in het Nijmegen draadje? Je hyves zegt amsterdammert!
Heb best veel in kunnen vullen. Ging voor mijn gevoel wel goed. Misschien wel iets teveel gegoktquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik een vet en vleesloze stopnaald daarom draag ik mijn winterjas tot midzomer
Swine: Hoe ging de VGT?
Had zelf mijn vinger laatst tussen een deur. Toen was alles nog intact en kwam het bloed er niet uit. Mijn vinger werd drie keer zo dik als normaal en door die druk raakte de zenuw bekneld...dat deed veel pijn, wist niet waar ik het moest zoekenquote:Op woensdag 10 februari 2010 18:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Precies en dat lijkt nu voorkomen te worden doordat het bloed weg kan! Klinkt echt klote swine!quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:33 schreef Swine het volgende:
[..]
Had zelf mijn vinger laatst tussen een deur. Toen was alles nog intact en kwam het bloed er niet uit. Mijn vinger werd drie keer zo dik als normaal en door die druk raakte de zenuw bekneld...dat deed veel pijn, wist niet waar ik het moest zoeken
De berichtjes die je stuurde met je kop vol vuurwater waren wel leuk.quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
nou IB, je hebt wat gemistik ging pas rond 2.30uur weg
en Iris wat eerder
en hoe ik thuis ben gekomen weet ik niet meer 100%... wel dat Rene me net naar het werk heeft gebracht
En je was aardig tegen me dus toen wist ik al dat je ver heen was!quote:Op donderdag 11 februari 2010 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
whehe
EN DAT MAAKT ME ZO BANGquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:59 schreef motorbloempje het volgende:
he, heul niet ! ik ben de laatste tijd best aardig tegen je, uberhaupt
Wat het ook is er bestaat vast een oplossing!quote:
Het was wel bij de erkende taxistandplaatsquote:Op donderdag 11 februari 2010 03:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je wel lef om bij een wazige nieuw-nederlander in de taxi te stappen. Voor het het wel was je snel ergens anders en dan denk ik niet aan thuis. Maar waarom post jij in het Nijmegen draadje? Je hyves zegt amsterdammert!
erger..quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat het ook is er bestaat vast een oplossing!
Ben je nu niet brakkenstein?
Maar wakker en aan het werk! Respect! R E C E P T!quote:
Wat zijn de plannen voor vandaag, blondie?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Het was wel bij de erkende taxistandplaats
Hopen dat mn hoofd minder pijn gaat doen, en daarna kleine dingen verhuizen met papa, en dan om half 1 naar school, embryo's tekenenquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen voor vandaag, blondie?
Heb ondertussen geen dikke vinger meer en ook geen pijn, alleen een rare halve nagel (en duurt vèt lang voor die terug is zegquote:Op donderdag 11 februari 2010 08:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Precies en dat lijkt nu voorkomen te worden doordat het bloed weg kan! Klinkt echt klote swine!
succes met de pillen! Al last van bijwerkingen?
Welke opmerking?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vond het echt matig dat je mijn briljante opmerking niet snapte, trouwens
Sterkte met je hoofdje! Embryologie is wel je ding, niet?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hopen dat mn hoofd minder pijn gaat doen, en daarna kleine dingen verhuizen met papa, en dan om half 1 naar school, embryo's tekenen
Nee, vatte hem nietquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:27 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik vond het echt matig dat je mijn briljante opmerking niet snapte, trouwens
Ik smste gister een briljante opmerking, maar hij snapte het niet, de exacte reactie was zelfs 'Huh?'quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Welke opmerking?
[..]
Sterkte met je hoofdje! Embryologie is wel je ding, niet?
We waren in Utrecht in een café en er was echt een waanzinnig knappe barman, en die had een zachte G, en toen kwam de stelling op tafel dat alle knappe barmannen een zachte G hebben, en ik dacht dat jij als barman ons daarin wel opheldering kon gevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:33 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee, vatte hem nietNog steeds niet eigenlijk, had het betrekking op mij alleen of mij en iemand daar?
Sorry dat ik je niks terugstuurde trouwens, maar had een (voor mij) belangrijk gesprek.
De pijn is zonder medicatie te doen, maar erop lopen en staan met een schoen aan dat is iets anders. Daar gebruik ik het wel medicatie voor. Ik loop als een bejaarde na een darmonderzoek zonder verdovingquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:30 schreef Swine het volgende:
Doet het bij jou nog zo'n pijn dat je er medicijnen voor moet slikken? En kan je wel schoenen aan? Anders ben je compleet invalide door een stomme teennagel![]()
Bijwerkingen vallen mee. Tijdens de toets gister veranderden de witte blaadjes van het boekje in een gele tint, net als de rest van de wereldMaar dat was maar een uurtje ofzo. En had beetje last van wat troebel zien en een droge mond. Waren een beetje verwachtte bijwerkingen, dus valt mee
Geloof dat het wel mocht totdat je ergens last van krijgt. Maar ik heb a) geen auto en b) geen rijbewijsquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De pijn is zonder medicatie te doen, maar erop lopen en staan met een schoen aan dat is iets anders. Daar gebruik ik het wel medicatie voor. Ik loop als een bejaarde na een darmonderzoek zonder verdoving
Dat je dingen ander gaat waarnemen is een raar gebeuren zeg. Mag je nu nog wel auto rijden en zulks?
Eigenlijk dat laatste maar ik doe het eerste. Dat omhoog zitten wat heeft dat nu nog voor nut?quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:45 schreef Swine het volgende:
[..]
Geloof dat het wel mocht totdat je ergens last van krijgt. Maar ik heb a) geen auto en b) geen rijbewijs
Moet je nog naar buiten vandaag, of blijf je de hele dag zielig op de bank zitten met het voetje omhoog?
Kan zijn dat je last krijgt van kloppende teen als die de hele tijd laag is.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eigenlijk dat laatste maar ik doe het eerste. Dat omhoog zitten wat heeft dat nu nog voor nut?
Ja nu je het zegt. Ik slaap nu met mijn voet omhoog en dan voel ik hem niet kloppen. Maar ja vandaag belangrijke dingen te doen. Gewoon een pijnstiller erin en strompelen maar. Dat ben ik inmiddels wel gewend.quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:50 schreef Swine het volgende:
[..]
Kan zijn dat je last krijgt van kloppende teen als die de hele tijd laag is.
Good luck dude!quote:Op donderdag 11 februari 2010 09:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt. Ik slaap nu met mijn voet omhoog en dan voel ik hem niet kloppen. Maar ja vandaag belangrijke dingen te doen. Gewoon een pijnstiller erin en strompelen maar. Dat ben ik inmiddels wel gewend.
Slaaoze & sterke! wakker liggen vanwege piekeren isquote:Op donderdag 11 februari 2010 09:57 schreef Swine het volgende:
[..]
Good luck dude!
Ik ga nog even mijn bed terug in denk ik, heb klote geslapen (piekeren enzo)
De persoonlijke wát?quote:Op donderdag 11 februari 2010 07:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ze is de persoonlijke van van swine en mij
'persoonlijke VAN van'quote:
Had jij het gisteren niet over een bus met negers?quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
'persoonlijke VAN van'
Is een van niet een busje in het Engels?
wie van ons maakt zich daar niet schuldig aan?quote:
Hem kennende ...quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Misschien bedoelde swarmi wel 'persoonlijke fan van'? Zijn Nederlands is doorgaans even goed als zijn rekenkunsten!
Die vond ik minder! Te gejat en te gemakkelijk!quote:Op donderdag 11 februari 2010 10:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Hem kennende ...![]()
Nog iets voor swarma
Klopt jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 10:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij en SH zijn collegae toch?
En jullie kennen Merel van?quote:
Je bent soms net mijn moedertjequote:Op donderdag 11 februari 2010 11:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dan kan je mooi leren nog voor je examen
hoi. ok. hf!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:53 schreef Dupje het volgende:
HoiBeetje piano spelen, straks weer sinds lange tijd pianoles, jeej
je weet pas of je het gemist had als je was geblevenquote:Op donderdag 11 februari 2010 12:08 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Missen zegt eigenlijk dat je iets graag had willen hebben/graag bij had willen zijn tochIn dat geval heb ik het niet gemist, was hard toe aan een avondje niets doen en op tijd slapen
Kijk maar eensquote:Op donderdag 11 februari 2010 13:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[datum: ntb] Nijmegen meet voor de 15e keer!
Ik ben ze niet anders gewend!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nijmegenmeets zijn vast ook leuk zonder drank
ja hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nijmegenmeets zijn vast ook leuk zonder drank
vet kut gister, zaal stond alleen maar vol op t moment dat ze omriepen ''gratis bier bij de lange bar''quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:01 schreef Swine het volgende:
[..]
Hoe was het gister?
Wat zijn vandaag je plannen?
Wat ben je toch een lief homootje ook hè!quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
ga je mee naar arnhem de bijenkorf? (hebben die koopavond eigelijk) ik wil n badjas, maar hier hebben ze echt pauper dingen
Twee badjassen toch?quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vet kut gister, zaal stond alleen maar vol op t moment dat ze omriepen ''gratis bier bij de lange bar''
dalijk met Y ff de stad in en eten nog geen plannen, vanavond ook nog niet behalve werken
ga je mee naar arnhem de bijenkorf? (hebben die koopavond eigelijk) ik wil n badjas, maar hier hebben ze echt pauper dingen
Swarmi kan er best twee gebruiken! Eentje voor thuis en eentje voor in de gay-sauna!quote:
Nee man, eentje voor zichzelf, en eentje voor de chickiesquote:Op donderdag 11 februari 2010 14:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Swarmi kan er best twee gebruiken! Eentje voor thuis en eentje voor in de gay-sauna!
Das ook wel een goedequote:Op donderdag 11 februari 2010 14:38 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nee man, eentje voor zichzelf, en eentje voor de chickies
p2000 zegt dat er Broom is vrijgekomenquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:26 schreef Oom_Agent het volgende:
Er staat me toch een brandweer bij het Radboud. En er lopen mensen als astronaut verkleed !
Oh das geen lekker spul ja !quote:Op donderdag 11 februari 2010 16:27 schreef Swine het volgende:
[..]
p2000 zegt dat er Broom is vrijgekomen
Ahnee.quote:
Ben eigenlijk al een paar maanden van dat goedje afquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hosti, ik dacht dat we mee mochten doen als je space-cake ging maken
vertelquote:Op donderdag 11 februari 2010 16:53 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen mensen mensen, ik ben vol goede hoop, euforisch haast. Bij deze wil alle mensen in dit topc mede delen dat er daadwerkelijk nog hoop is voor het menselijk ras. Onze maatschappij is helemaal niet zo zwart dat er geen licht uit diens centrum kan ontsnappen. Mensen zijn niet allemaal kinderverkrachtende zielloze mannequins. Er is hoop, ja, misschien zelfs liefde te vinden in deze wereld. Carpé diem, Carpé die-em
Hosti..... out!
Ben wel benieuwd welke afdeling het was. Sowieso een onderzoeksafdeling, op de radio is gezegd dat er twee verdiepingen ontruimd zijn maar dat daar geen patiënten bij zaten.quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:45 schreef swarmahoer het volgende:
Explosie in ziekenhuis Nijmegen
dat was t dus
jaquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:06 schreef SLP_ het volgende:
Vakantie![]()
En ik heb mn jaaropgaaf, krijg je alleen het geld terug dat onder ingehouden loonbelasting staat?
"im on a horse" Ik vind hem briljantquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:24 schreef HostiMeister het volgende:
Speciaal voor Yash![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)me_sinds_tijden.html
Nee je krijgt daar allemaal niks van terug zover ik het weet. Je zit niet over je IB-grens heen?quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:19 schreef swarmahoer het volgende:
Hebt u studiefinanciering gekregen? Of niet gekregen, maar u hebt er wel recht op? Dan moet u de studiekosten op een andere manier berekenen dan wanneer u geen studiefinanciering kreeg. Hierbij moet u verschillende berekeningen maken. Als u digitaal aangifte doet, helpt het aangifteprogramma u met deze berekeningen.
Tip!
Wacht tot 1 maart 2010 met downloaden van het aangifteprogramma. Dan wordt de studiefinanciering die u kreeg in 2009 alvast voor u ingevuld in uw aangifte.
zou dat nog in mn voordeel zijn? waarvan trek je studiekosten uberhaupt af, ik betaal 1600 collegegeld, wat kan ik daarvan terugkrijgen, en hoe word dat bepaald
geldt dat niet pas nadat ik een x bedrag verdiend heb ofzo?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms ga ik wel over de IB-Grens heen![]()
verdiengrens bedoel je... neequote:Op donderdag 11 februari 2010 21:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Nee je krijgt daar allemaal niks van terug zover ik het weet. Je zit niet over je IB-grens heen?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms ga ik wel over de IB-Grens heen![]()
Dat is echt briljant, en schijnt volgens de comments in Nijmegen te zijnquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:15 schreef IrishBastard het volgende:
En ook geniaal:
http://www.dumpert.nl/med(...)ert_epic_muziek.html
Ik heb ineens ook het gevoel dat ik een communist benquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:36 schreef HostiMeister het volgende:
Wat een slechte test, mijn god![]()
50% rechts (omdat ik van luxe vakanties houdt (niet om te pochen bij vrienden) en omdat ik een paar belastingtechnische dingen verkeerd geregeld vindt . Net of ik dan ook meteen wat tegen hoofddoekjes, homo', polen en multiculti heb
![]()
Echt té slecht
quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:42 schreef swarmahoer het volgende:
die multiculti homo polen met hoofddoekjes moeten maar eens stoppen met ons land te criminaliseren, altijd t zelfde
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vraag me af wat je dan in godsnaam in je auto doet.. Vooral die ene die zelf tegen een auto aanknalt en waar daarna nog even iemand boven op knaltquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijden_in_arnhem.html
tnt busje op 45 secHad ik kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |