Op de één of andere manier gaan de meets die jij initieert vaak wel door, dus succesquote:Op zondag 29 november 2009 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoi
Aangezien ik vanaf 19 december tot ergens in januari weer in Nederland ben, zou ik het leuk vinden om dan een meet te doen
Ah, ik dacht dat dit het nominatietopic was.. Ik vond het al zo raar allemaalquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mja ertussen is ook lastig denk ik.. Ik hoef dan dit jaar wel niet te werken maar dan nog.. Ik denk dat ik dan nog genoeg te doen heb.. Aangezien het aantal mensen om te zien groter is dan het aantal feestdagen dat er is
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vrijdag 15 jan @ Piet's Perfect Palace Plaza.
Komers![]()
Baas Piet
IB+Yasha
Swarm
misschieners![]()
niet komers![]()
LR
DK
Quoten en vul maar aan!
Het lijkt erop dat ik kan. Wie o wie is er bob?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vrijdag de 15e bij mij housewarming? Wie kan dan evt?
Zal ik rijdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ik kan. Wie o wie is er bob?
Weet nog niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:39 schreef swarmahoer het volgende:
15e bij piet lijkt me primapiet, ga je ook naar amsterdam de zaterdag?
Best koud op 't balkon.quote:
Nee, bij jou reserveer ik de lekker zittende bankquote:
Swarmi mag zich opvouwenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dan zit IB's auto dus vol
Ik reserveer de stoel achter IB.. Alhoewel ik eik altijd aan de andere kant zietmaar als Mikkie daar gaat zitten
why? je hebt nog voldoende tijd om boodschappen te doen hoorquote:
Slinger je msn eens aan, bepaalde personen proberen je te bereiken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
why? je hebt nog voldoende tijd om boodschappen te doen hoor
ben nu onlinequote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Slinger je msn eens aan, bepaalde personen proberen je te bereiken.
aan jou de eer een nieuwe meet voor te stellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |