quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vrijdag 15 jan @ Piet's Perfect Palace Plaza.
Komers![]()
Baas Piet
IB+Yasha
Swarm
misschieners![]()
niet komers![]()
LR
DK
Quoten en vul maar aan!
Het lijkt erop dat ik kan. Wie o wie is er bob?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vrijdag de 15e bij mij housewarming? Wie kan dan evt?
Zal ik rijdenquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat ik kan. Wie o wie is er bob?
Weet nog niet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 00:39 schreef swarmahoer het volgende:
15e bij piet lijkt me primapiet, ga je ook naar amsterdam de zaterdag?
Best koud op 't balkon.quote:
Nee, bij jou reserveer ik de lekker zittende bankquote:
Swarmi mag zich opvouwenquote:Op woensdag 6 januari 2010 21:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nou dan zit IB's auto dus vol
Ik reserveer de stoel achter IB.. Alhoewel ik eik altijd aan de andere kant zietmaar als Mikkie daar gaat zitten
why? je hebt nog voldoende tijd om boodschappen te doen hoorquote:
Slinger je msn eens aan, bepaalde personen proberen je te bereiken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
why? je hebt nog voldoende tijd om boodschappen te doen hoor
ben nu onlinequote:Op donderdag 14 januari 2010 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Slinger je msn eens aan, bepaalde personen proberen je te bereiken.
aan jou de eer een nieuwe meet voor te stellenquote:
Laten we dat allemaal zeggen, dan wordt 't weer niksquote:
true!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat was de eerste en de laatste meet waar het echt druk was.
En toen in Camelot dan, dat we zo'n hele hoek hadden, hosti ook nog ff langs kwam, en daarna naar Dollars zijn geweest..quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat was de eerste en de laatste meet waar het echt druk was.
O ja, das waar ook! hosti kwam een cali doen! Of ie wilde cali doen. Dat verschil is me nooit zo duidelijk bij hosti!quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En toen in Camelot dan, dat we zo'n hele hoek hadden, hosti ook nog ff langs kwam, en daarna naar Dollars zijn geweest..
Zat ze toen in dinges voor dr studie?quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:06 schreef motorbloempje het volgende:
alsie cali wilde doen wassie op de verkeerde plek
Doenquote:
Je weet hoe je moet quoten tochquote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:06 schreef royjn het volgende:
zet mij er maar bij voor vrijdag (niet laat) en zaterdag.
Je kent me toch al, rare meid!quote:
Dat wel, maar je verse verwondingen zijn nog nieuw voor mequote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je kent me toch al, rare meid!
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jullie hebben alleen gecamd tot nu toe?
ouder dan bijna 29?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 16:17 schreef Laysa het volgende:
Ow...ben wel iets ouder dan de meeste van jullie maar daar zie je niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |